Sebastian Vettel regisztrált az instagramra. Sebastian Vettel bejelentette a visszavonulását. Sebastian Vettel a valaha volt egyik legjobb pilóta, visszavonul.
Sebastian Vettel a családját választotta a vezetés helyett.
A német pilóta Sebastian Vettel instagramon jelentette be visszavonulását.Láthattuk majdnem minden második cikken vagy címlapokon. Az elején senki nem akarta elhinni a hírt és nem is foglalkoztunk vele annyira, de most eljött az utolsó verseny hétvége és minden rajongó Vetteles csapatruhában, vagy táblákkal jelenik meg és akkor tudatosul igazából mindenkiben, hogy itt a vége egy bajnok, egy csodálatos ember nem lesz többet a F1-ben. Már csak emlék marad. És igen, tartani fogjuk a kapcsolatot pont mint Kimivel, de akkor sem lesz itt a mindennapokban, nem lesz aki a jó mellett dönt és küzd azért amit minden értelmes ember helyesnek tart.
Seb nagyon nagy támasz volt Lewisnak. Ők ketten mindig egymás mellett álltak, bármi volt is. Seb volt aki először ment oda a zokogó Lewishoz mikor utolérte Schumachert a Világbajnokságban mert pontosan tudta mit jelentett ez. És Seb volt az első aki, tavaly mikor elvesztette a 8.VB címet úgy, hogy csaltak oda ment hozzá. Mert pontosan tudta Ő is, hogy mennyit küzdött Lewis ezért. Ők ketten fogtak össze a FIA ellen mert Ők ketten a legjobbak.- Szia. - lépek be Lewis szobájába ahol verseny előtt szokott pihenni.
- Szia.
- Jól vagy?
- Igen. Te?
- Minden rendben. Kint mindneki csak Vettelről beszél.
- A csoportba megbeszéltem a srácokkal, hogy nyolckor találkozunk az étteremben.
- Szuper, Seb biztos nagyon meglesz hatódva.
- Mikor beszélünk rólunk?
- Mármint?
- Elmehetnénk orvoshoz, hogy miért nem akar összejönni a baba majdnem egy éve.
- Kicsit még próbálkozzunk és utána.
- Egy éve próbálkozunk Sof.
- Jó megbeszéljük majd. - nézek rá kicsit befeszülten. - A mai nap csak Sebel foglalkozz, holnap beszélünk a babáról.
- Rendben. Tudod szeretném én is érezni azt az érzést amit Valtteri érzett amikor megtudta, hogy apuka lesz a közös gyereketekkel.
- Ne akard azt az érzést érezni.
- Annyira megváltozott akkor, és jó volt Valtterire nézni.
- Valtteri nem lett apuka, úgyhogy ne akard azt érezni. - nézek rá komolyan majd jobbnak láttam, ha most kimegyek a szobából és levegőre megyek.Ahogy végig sétáltam a boxutcán és néztem a sürgő forgó szerelőket, mérnököket megnyugodtam ez az életem és imádom ezt.
Megálltam az alfa boxánál és mosolyogva néztem be. Akik észre vettek mosolyogva köszöntek, megkérdezték, hogy vagyok majd az egyikük oda szólt Valtterinek.
- Szia. - ölel meg a finn és mosolyogva végig nézett rajtam. - Jól nézel ki.
- Köszönöm, Te is, jól áll ez az overál.
- Köszönöm, bár tudom, hogy utálod rajtam.
- Nem is igaz.
- De Szof, nem tudsz hazudni nekem. - mosolyog azzal a mosollyal amivel mindig elvarázsolt engem.
- Hiányzol.
- Te is nekem.
- Hiányzol a boxból, hiányzol mint barátom és hiányzol mint a vőlegényem. És tudom, hogy nem érezhetek így, de annyi mindent túléltünk együtt. Szeretem Lewist, de megőrülök ettől a gyerek dologtól.
- Nem baj, ha így érzel. Bármikor meglátlak eszembe jut minden csodálatos pillanatunk, az első randink, az első szeretkezésünk, minden. Hiányzol! És ha ez megnyugtat Tiffany is szeretne babát, nagyon, de én nem állok rá készen. Megmondtam neki, és elfogadta. Mondd meg Lewisnak, megfogja érteni.
- Azt mondta olyan szeretne lenni mint Te, olyan vidám. - Valtteri erre nem válaszolt csak elgondolkodott valószínűleg visszaemlékezett milyen is volt az elején amikor megtudtuk, hogy kisbabánk lesz, majd megtörölte a szemét. Nem mondtam neki semmit csak szorosan magamhoz húztam és megöleltem.
- Szeretlek! - suttogtam neki.
- Én is Szeretlek, mindennél jobban. - súgta vissza, és tovább öleltük egymást.Nem tudom mennyi idő telt el míg ölelkeztünk csukott szemmel, de arra tértünk magunkhoz, hogy Russell kezdett hozzánk beszélni akit amúgy egyikünk sem kedvel.
- Ne haragudjatok a zavarás miatt, de titeket néz mindenki. Óvatosan elváltunk egymástól es egymás szemébe néztünk. Nem kellett semmit mondanunk a szemünkkel megbeszéltünk mindent. És sok szerencsét kívántam a versenyhez, Ő pedig a Lewissal való beszélgetésemhez ami nem ma lesz mert ma vacsorázni mennek a pilóták nincs időnk ilyen fontos dologról beszélni.
Valtterivel elengedtük egymást és Ő visszasétált a boxba én meg vissza fordultam a Merci box felé. George azt hitte beszélgetünk tovább, de mivel én nem voltam rá kiváncsi csak némán sétáltam mellette.
- Sajnálom, tudom, hogy nem kedvelsz mert Valtteri helyére jöttem, de én nem szeretnék veled rosszban lenni. Tudod Valtteri ment el innen, engem meg Toto hívott fel, persze, hogy nem mondtam nemet. Én amúgy kedvellek téged, Sőt felnézek rád.
- George. - állok meg a box előtt. - Nem kedvellek és ez nem is fog megváltozni. Próbálkozhatsz, de felesleges. Köszönjünk egymásnak aztán hagyjuk is egymást. Legyél jóban Lewissal, de engem hagyj békén. - fejezem be mondandómat majd besétáltam a boxba.Valtteri Bottas és Sofia Hamilton kapcsolata még mindig nagyon szoros.
Az utolsó verseny előtt Sofia meglátogatta ex vőlegényét és több perces ölelkezéssel kívánt neki sok szerencsét. Nagyon boldogok vagyunk, hogy se Lewis Hamiltont (Sofia Hamilton férje), se Tiffany Cromwellt (Valtteri Bottas párja) sem zavarja az Ő szoros, elválaszthatatlan barátságuk.sofiahilton es további 4 629 927 személy kedvelte
lewishamilton: Egy korszak most lezárult, de egy új már el is kezdődött a családoddal.
A pálya és Mi visszavárunk, ha úgy érzed szükséged van egy kis sebességre. Köszönöm a közös csatákat, Köszönöm a barátságodat!
#dankeSeb
YOU ARE READING
Világbajnok a szerelmem
FanfictionSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...