Valenteur... Egy mágikus hely. Egy hely, ahol a négy évszak állandó területeken fekszik. Egy hely, ahol egykor a furryk, az elfek, a boszorkányok és az emberek boldogan éltek egymás mellett békében, és egyenlőségben. Mindenféle természetfeletti teremtést meg lehet itt találni. A sziget vezető hatalma a Green család volt. Egy Oasis nevezetű területen éltek, közel az emberekhez. Az elnevezés igazán találó volt az otthonukra. Egy végtelennek tűnő sivatag közepén egy erdővel határolt oázisszerű területen feküdt. A királyi család a szigetet birodalmakra osztotta. Meldew, Whisper, Cyber, Absus, Alto, A Weldek, és Steamtown neveket kapták. Mindenhol más fejlettség uralkodott. Míg Cyberben a teljesen modern gépek és technika uralkodott, addig Meldewban, Whisperben, és Absusban a középkori kultúra és életmód volt a megszokott. Steamtownra a nevéből is következtethető neoviktoriánus irányzat volt jellemző, míg a Weldek és Alto inkább az egyszerű reneszánsz stílusba burkolóztak. Egyszer azonban egy családok közti ellentmondás miatt Meldew felborította az egyensúlyt, és szövetségeséül fogadta Whispert, hogy tiporják el a vezető hatalmat, és rombolják földig Oasist. Küldetésüket sikerrel véghez is vitték, de egy tag a királyi családból meg tudott menekülni: Mirage, az utolsóként született gyermek. Miatta Whisper uralkodónője, Cecily, aki egy boszorkány volt, elátkozta a királyságot, hogy soha többé ne látogathassa senki, és a lányt félig átváltoztatta rókává. A furryket elkülönítették, és bezárták őket az egész szigeten szétszórt karanténvárosokba, ahol semmi nem volt, csak zsúfoltan épített házak, szűk utcák, és egy kisebb tér, a karanténvárosok vezetőinek szobrával a közepén.Egy évvel a történtek után Steamtownban Miragenak sikerült egy akkora felkelést szítania, hogy a szigeten újra szabadon élhettek tovább a furryk. A karanténvárosokból elindultak a csempészcsapatok, hogy odajuttassák az embereket, de még senki sem jutott el odáig.
A lány ugyan ezt akarta megvalósítani Meldewban, ahol viszont nem járt sikerrel. Egy legenda szerint egy a palotában megtartott bál folyamán megölte a legnagyobb furryellenes uralkodót, Jackson Stormguardot, az ottani királyt. Miután ez történt, a lány felszívódott. Ekkor jelentek meg a talizmánok.
A talizmánok Valenteurben mágikus tárgyak, amiknek erejét csak egy kiválasztott ember tudja aktiválni. Mindegyik hatása más, és bárhol megtalálhatóak. Egy személynek csak egy lehet, és nagyon fontos azt is megjegyezni, hogy a talizmánok a legtöbb esetben nem a használót erősítik, hanem különálló erővel rendelkeznek. Ezeket lehet kombinálni, de egymás ellen nem fordíthatók. A mondák szerint ezeket az elátkozott lány készíti, hogy összegyűjtse az olyan embereket, akik még reményt látnak arra, hogy egyszer újra elérkezzen az egyenlőség ideje.
Már négy éve, hogy a népe várja, hogy ő visszatérjen és kiszabadítsa az ártatlanokat, és legyőzze az elnyomókat. De a remény még nem veszett el bennük, azóta is várják a hercegnőt, hogy felbukkanjon és visszahozza a megszokott harmóniát világukba.
YOU ARE READING
Oasis - [Befejezett]
FantasyValenteurben felborult az egykor megszokott egyensúly. Egy elszánt csapat az elnyomottak szabadságáért, és az egyenlőségért próbál küzdeni. Segítségükre szolgálnak legendás talizmánjaik, amiknek titokzatos készítője reményhozójuk, Mirage, a "bukott...