💀Final

136 11 59
                                    

Harry elindeki asayla ilerledi. Herşey bu asa yüzünden mi olmuştu? Bir hırs uğruna bu kadar masumun canına kıyılması ne kadar akıl karıydı? Ne kadar mantıklıydı?

"Potter...Onu ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Kırıp aşağı atmayacaksın değil mi seçilmiş? Bak karnım ağrıyana kadar gülerim yoksa." dedi Theo kıkırdayıp.

"Sen her şeye gülüyorsun zaten sevgilim." dedi Maxine Theo'nun yanağından öpüp. "O yüzden hiçbir şey değişmez."

"Theo'ya katılıyorum. Onu atmayacaksın değil mi Harry?"

"Hayır Ron." dedi Harry. İzlediği koca manzaradan kafasını çevirdi. Derin bir iç çekti. Sırtındaki yükler yeni inmişken bir de asa... Ona tekrar büyük bir yük olup kayıpları hatırlatacaktı.

"Bak canım. Eğer asa sana bir yük gibi hissettiriyorsa onu neden asıl sahibine vermiyorsun?"

Harry bir süre Luna'ya baktı. Sonra gülümsedi. Luna'ya yaklaşıp öptü. "Çok doğru. Asıl yapmam gereken bu. Başından beri..."

"Bize de anlatsanız ya? Tam olarak kime vereceksiniz asayı?" dedi Hermione Draco'nun belini sarmış olduğu kollarından ayrılıp.

"Tatlım onlar farklı frekanstan anlaşıyorlar. Biz bu durumda Fransız kalıyoruz."

Blaise güldü. "Sanki açık açık anlatsalar anlayacaksın Theo. Asayı Dumbledore'un mezarına koymayı düşünüyorlar. Bunun nesini anlamadın?"

Clara Blaise'in lafı üzerine güldüğünü belli etmemeye çalışırken Theo'nun ters bakışlarına maruz kaldı.

"Pardon Theo. Ama doğru sayılır. Sen de biliyorsun."

Draco Hermione'nin elini kavradığında Hermione gülmesini kıstı ve Draco'nun tuttuğu eline baktı. Gözlerinden konuşmak istediği anlaşılıyordu Draco'nun.

Draco Theo'ya döndü. "Theo rica ediyorum bu sefer bölme bizi. Sayende sevgilimle doğru dürüst konuşamıyorum bile."

"Onu ben tutarım, sen merak etme." dedi Neville. "Bu arada Pansy ve Boris nerede?"

"Onlar hastane kanadındalar. Boris ufak yaralar almış. Pansy de yanında duruyor."

"Konuşmayı bıraksan da benimle gelsen diyorum artık?"

Draco Hermione ile yıkık dökük köprünün ilerisine doğru yol aldılar. Draco bir yerde Hermione'yi durdurdu ve gülümsedi.

"Bittiği için mutluyum. Her şeye rağmen kayıplarla da olsa huzura bir şekilde kavuştuğumuz için... Gerçi babam beni artık yanlarında ister mi bilemem. Snape yaralılar için iksir hazırlıyor, annem ve Bellatrix şuan içeride Madam Pomfrey'e yardım ediyor olabilirler ama bu noktaya geleceğini hiç tahmin etmedim. Benim cadıvari teyzem şuan içeride Madam Pomfrey'e yardım ediyor. İnanılmaz."

Hermione güldü."Kendini herkese affettirmeye çalışıyor. Ben olsam ben de öyle yapardım. Yine de içeride ilginç bakışlarla karşılaşıyordur eminim."

Draco gülümsedi. Elini Hermione'nin yanağına yerleştirdi ve kendine çekip sarıldı.

"Sana sarılmak çok iyi geliyor."

"Aynısını senin için düşünüyorum."

Draco Hermione den kendini çekti. "Hermione? İddialı süpürge yarışı mı yapsak?"

Hermione güldü. "En son iddialı süpürge yarışı yaptığımızda neler olduğunu hatırlamıyorsun galiba."

"O neredeyse bizim samimiyetimiz için bir dönüm noktasıydı."

✼Flashback✼

"Madem kendine o kadar güveniyorsun, iddiaya var mısın Bayan Asabi?"

"Sadece kazanacağımı bildiğim kavgalara girerim Bay Ukala. Varım." dedi Hermione imalı bir şekilde.

"Eğer ben kazanırsam 1 gün benim istediğim herşeyi asasız ve büyü kullanmadan yapacaksın. Eğer sen kazanırsan ben de aynı şartlarla senin 1 gün istediklerini yapacağım. Yarışta ve cezada hile yapmak yok. Anlaştık mı?"

Hermione baş salladı ve sırıttı. Kafasını önüne çevirdi ve süpürgeyi daha sıkı kavradı, gözlerini kıstı.
"O zaman orman bitiminde yarış da biter Draco. 3 dediğimde. 1...2...3!"

İkili birden süpürgeleriyle havalandılar ve havada hızlı süratle ilerlemeye başladılar. İkisi de yüzlerine çarpan havaya gözlerini görüşlerini engellemeyecek şekilde kısıyorken pelerinleri dalgalanıyor ve yoğun bir ses çıkartıyorlardı. Rüzgar kulaklarında bir uğultu oluşturuyor, her bir dakika yükseklikleri kademe kademe artıyordu.

Hermione inatla biraz daha yükseğe çıkıp Draco'yu sınamak isteyince Draco'da ona ayak uydurmak için onunla aynı yüksekliğe çıktı. Az kalsın bir kuşa çarpıyordu ki son anda süpürgesini dikkatlice sağa kırdı. Bu Hermione'nin kahkaha atmasına sebep olmuştu; ta ki aynı şeyi yaşayana kadar... Hermione son anda hızını alamayıp ağaçların birinin arasına süpürgesiyle daldı.

"HERMİONE!" Draco endişesiyle bağırırken kızın düştüğü ağacın hizasına geldi. Yukarıdan ağaca endişe dolu gözlerle bakarken Hermione ani bir hızla ağacın olduğu yerden yükseğe çıktı.

"Kandırdımmm! Kandırdımmm! Hahahaha!" Hermione bunları tekrarlarken Draco'nun biraz üstünde havada çember çiziyordu. Draco kızın gayet iyi ve sağlıklı olduğunu görünce içinden bir oh çekti ve konuşmasını dinledi.

"Ve kusura bakma Draco, bu yarışı ben kazanacağım! Buradan çok net göremeyeceksin ama!" Dedi sesinin duyulması için bağırırken. Sonra hızlandı ve kahkahayla ormanın sonuna doğru ilerledi. Draco sırıtıp kendi kendine mırıldandı.

"Göreceğiz bakalım."

Süpürgesine sıkıca tutunduğu gibi anında hızlandı. Ağaçların üstünden, yanlarından büyük bir hırs ve süratle ilerlerken ileride kızı gördü ve bu sefer o bir kahkaha patlattı. Hermione'nin yanından hızlıca sıyrılıp geçerken kafasını hafifçe ona çevirdi. Sesini alaylı bir ifadeye aldı.

"Ormanın bitişinde görüşeceğiz LESTRANGEEE!"

✼Flashback sonu✼

"Ne yani, yenildiğin için mi tekrar yapmak istemiyorsun? Amma korkaksın Lestrange."

"Ben korkak değilim. Süpürgeleri getir. Hem de hemen."

💀★━━━━MORSMORDRE━━━━★💀

"Ay gerçekten manyak bunlar."

"Sus Theo. Sen süre tutmaya bak. Bakalım kim daha önce gelecek. Hazır mısın?"

"Hazırım!"

Theo saymaya başladı. "Üç iki bir! Başlayın!"

İkisi de birbirinin yanında hızla ilerlerken Draco sırıttı. "Yenileceksin biliyorsun değil mi?"

"Hayır, bilmiyorum!"

Bir süre sonra dönüşte Draco tekrar Hermione'ye seslendi.

"LESTRANGE!"

"Evet?"

"Seni çok seviyorum!"

Hermione gülümsedi. "Ben de seni çok seviyorum! Ama bu sefer yenileceksin Limon kafa! Senden ne isteyeceğime de karar verdim!"

"Neymiş o!"

"Bir günlüğüne değil hep yanımda olmanı!"

İkili kahkahalarla ilerlerken anlaşıldığı üzere mutlulardı. Hiç kimsenin gülümsemeleri dinecek gibi değildi. Dinmemeliydi zaten...

Uzun bir aradan sonra bu sefer gerçekten,

Her şey yolundaydı...

-Nox/
.
.
.             💀★━━━━SON━━━━★💀

-MORSMORDRE- ~Dramione [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin