Maxine gece geç saatlerde gözlerini yavaş yavaş açtı. Kıpırdamadan göz ucuyla yatakhanedeki arkadaşlarını kontrol etti.
Herkes uyuyordu.
Sessizce iç çekti. Asasına uzanıp yaptığı sessizlik büyüsüyle -ki bu büyü son zamanlarda karanlık konularda en çok kullandıkları büyülerden biri olmuştu, ayaklarını örtünün altından kurtarıp dikkatli adımlarla salona ilerledi. Karanlıkta hareket edebilmek için yaktığı asasını elinde sıkı sıkı tutarken asadan yayılan hafif ışığın heykeli görülebilecek şekilde aydınlatmış olmasına gülümsedi.
Heykelin yanına ilerledi ve çömeldi. Elini yerde gezdirerek kapağı aramaya koyuldu. 2-3 dakikanın sonunda eline gelen çıkıntıyla asasının ucunu oraya yaklaştırdı. Kapağı kaldırdı ve ses çıkarmadan kutuyu aldı. Kapağı tekrar geri sıkıca kapatıp aldığı küçük kutuyu avucunda saklamaya çalışarak ayağa kalktı ve derin bir iç çekip yatakhanesine ilerledi. Hala herkesin uyuyor olduğunu görünce içine su serpildi. Aldığı, şifrenin yazılı olduğu kutuyu çantasının içindeki gizli bölmeye yerleştirip koruma büyüsü yaptı ve tekrar etrafı süzüp yatağına girdi.
💀★━━━━MORSMORDRE━━━━★💀
Hermione uyandığında yatakhanedeki herkes uyuyordu. Yatağında doğruldu ve ojeli tırnaklarını saçlarının arasından geçirdi. Yatağının yanındaki bir askılık boyutunda olan Pluvia için koyduğu ters L şeklindeki çubuğun ucundaki Pluvia ona baktı ve günaydın der gibi kafasını hafifçe öne eğiverdi.
"Sana da günaydın zeka küpü." Hermione ayaklarını yataktan sarkıttığı an bir şeyin üzerine az kala basıyor olduğunu farketti. Yatağının yanına yere bırakılmış büyük paketi görünce kaşlarını çattı ve uzanıp paketi aldı. Sırıtını onun yüzünü ve ne yaptığını göremeyecekleri şekilde yatakhaneye dönüp yatağında bağdaş kurdu ve paketin kurdelesini çözdü. Paketin içinde iki farklı kutu olduğunu gördüğünde şaşkınlığı artmıştı. İlk kutunun üzerindeki notta gözlerini gezdirdi.
'Güzel sabahlar Lestrange:)) Senin odanda rujunu kokladığım gün (biliyorum gülesin geliyor ama) küreni kırdığım tekrar aklıma geldi. Yani yanlışıkla kırdığım ve benim hediye ettiğim küren:) Onun gibi değil ama bu küre senin. Bunu kırmamaya özen göstereceğim söz veriyorum. İkinci kutudaki kolyede mantık taşı var. Ortamda tarşılan veya düşünülen fikirlerin ne kadar mantıklı olduğunu renklerle gösteriyor. Senin mantığına her zaman güveniyorum ama hoşuna gider diye düşündüm. Kutunun içinde renk tablosunu görebilirsin. Salonda seni bekliyor olacağım. Kahvaltıya gitmeden önce zaman öldürelim istiyorum.
-Draco Lucius Malfoy'Hermione mutlulukla gülümsedi ve ilk kutunun kapağını açıp küreyi çıkardı. Hermione kürenin güzelliyle gözleri parlarken kısa süreliğine durması için kutusuna geri koydu ve ikinci kutuya baktı. Kolye gerçekten çok güzeldi.
Ufak kağıttaki renk tablosunu eline aldı.
Lila: Mantıklı
Koyu pembe: Riskli
Turkuaz: Normal/üzerinde düşünülmeli
Su yeşili: Aptalca
Mavi: Kısmen mantıklı
Kırmızı: MantıksızHermione gülümseyip kağıdı çantasına attı ve kolyeyi takıp Draco'nun bu saatte onu salonda beklediği düşüncesiyle herkes uyurken hazırlanıp slona gitti. Gördüğü ilk görüntüyle yüzünde kıkırtıya dönüşmek üzere olan bir gülücük belirdi ama eliyle ağzını kapatıverdi. Draco şöminenin yanındaki koltukta cübbesiyle mışıl mışıl uyuyordu.
Hermione yaklaştı ve koltuğun yanına çömelip yere oturdu. İlk önce elini sevgilisinin yanağına götürüp okşadı. Sonra yaklaşıp Draco'nun yanağını öptü. Draco biraz kıpırdandı ve mavi gözlerini biraz açıp karşısında gördüğü Hermione'yle geniş bir gülümseme takınarak gözlerini tekrar kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MORSMORDRE- ~Dramione [TAMAMLANDI]
Fanfiction(Bazı noktalama ve bazı imla hataları var. Umarım sizin için sorun olmaz:) ) "Savaş sadece bir adım uzaktaydı" "Beyaz çabuk kirlenecek kadar aydınlıktır. Siyahsa yeniden kirlenemeyecek kadar karanlık" ~~~~~~~~~~~ "Zorba biriyim belki evet, belki çok...