💀5

484 46 25
                                    

.
.
.

"Hazır mısın Lestrange?"

"Her zaman."

"Süreni başlatıyorum. Dediğim gibi 3 hakkın var. Eğer 1 dakikada havaya koyduğum bitiş çizgisine kadar süpürgeyle uçamazsa-"

"Anladım Draco! Yapamazsam üç pahalı iksir şişem senin."

"Öhöm öhöm!"

"Tamam..." dedi Hermione iç çekip göz devirerek. "O şişelere üç farklı iksir de koyacağım."

"Güzel. 3 dediğimde. 1 ... 2 ... 3! Şimdi!"

Hermione fişek gibi fırlarken Draco asasını saate doğrulttu, yelkovanla oynadı. Kız tam zamanında yanına varmışken rolüne girdi. Hermione süpürgesiyle yaptığı mükemmel inişle gözlerini Draco'ya dikti.

"Kaç saniye?"

"2 dakika 3 saniye. 2 hakkın daha var."

"Tamam." Hermione sırıtıp tekrar süpürgesine binerken Draco'nun sesiyle durdu. "Hırslı olmanı anlıyorum ama biraz dinlensen?"

"Dinlenmeye hiç niyetim yok. Ben gidiyorum, süreyi tut." Hermione tekrar aynı hızda giderken Draco gururla kıza baktı. Narcissa yaklaşıp oğlunun omzunu pat patladı.

"Draco, Hermione'den istediğin şişelerden sende 6 tane var diye biliyorum canım."

"Ama ben 'o' iksir şişelerini istiyorum anne. Ayrıca içinde iksir de olacak."

Narcissa'nın bakışları Draco'nun elinde tuttuğu cep saatine kaydı. "Saati mi ilerlettin sen? Hile yoktu hani?"

"Sen nerden biliyorsun bu anlaşmamızı?"

"Genellikle bu tür oyunlarda hile yapılmaması gerektiği söylenir de ondan."

"Şey...Evet, yelkovanla biraz oynamış olabilirim. Lestrange uçarken gerçekten çok eğleniyor. Nasıl sırıttığını gördün değil mi? 1. sinde yapsaydı keyfi uzun sürmezdi. Eminim Hogwarts'da zorluk çekecek. Sonuçta onun o çocuksu enerjisi sadece süpürge üstündeyken etkili konuma geçiyor ve bu güzel bir dalga hususu benim için. Sadece izleyip tanıdını çıkarıyorum."

"Ama o cezadayken onunla iddiaya giriyorsun ve kaybetmesini sağlıyorsun. Bu sence adil mi?"

"Bana adil olan birşey söylesene anne... Tüm haksızlıkların yanında bu ufak adaletsizlik ne ki?" Annesinin birşey demediğini farkeden Draco ekledi. "Ve bu ona ceza değil. Uçmak onun için ödül. Ama iksir şişeleri ve iksirler konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim."

💀★━━━━MORSMORDRE━━━━★💀

"Seç." dedi Hermione iksirleri göstererek. Draco elini çenesine yerleştirdi ve yapmacık bir ifadeyle düşünür gibi yaptı, dolabın önünde raflara bakarak dolanmaya başladı. Bu Hermione'yi sinirlendirirken Draco cidden eğleniyor gibiydi.

"Amortentia kullanıyor muydun?" dedi Draco alayla.

"Bana hissettirdiği kokusu hoşuma gittiği için dolapta Draco. Gidip birini kendime aşık etmek için değil."

"2 şişeyi birden mi kokluyorsun?"

Hermione'nin Draco'ya attığı bakışla Draco susması gerektiğini farketti. "Tamam, sustum ve karar verdim. Çok özlü iksir, Veritaserum ve Amortentia istiyorum."

Hermione uzandı ve Draco'nun istediği iksirleri aldı. Ardından çekmecesini açtı ve çıkardığı pahalı üç şişeyi aldı. Malzemeleri masasına bıraktı ve iksirlerin şişelerini değiştirdi. Hazır olan iksirleri orta boy bir keseye koydu. Kesenin ipini çekip düğüm attı ve Draco'ya verdi.

-MORSMORDRE- ~Dramione [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin