Druhá kapitola hneď v poradí 😊💜
... Príjemné čítanie...Padol výstrel. Prečo si ma to donútil spraviť? Prečo teraz? Prežila som s tebou celý rok. Ty si ma donútil ťa aj tak zastreliť. Kľačím pri tvojom tele, stále ťa objímam. Pozrúc tvoju poslednú správu mi vyhŕkli nové slzy. Skríkla som na okolie. Smútok v mojich očiach nedokáže uhasiť teraz nič. Nevediac koľko času prešlo a koľko som objímala tvoje teraz už studené telo, som vedela, že tu už takto s tebou nemôžem ostať. Musím ťa zobrať domov. No sama si s tebou neporadím. Vytiahla som mobil zo zadného vrecka a začala som listovať v kontaktoch. No cez moje rozmazané líčenie a slzy som síce poriadne nevidela na displej, no nakoniec som našla meno, ktoré som hľadala. Stewee. Vytočila som ho a po menšej chvíli sa ozval hlas môjho prekvapeného chlapca.
Stewee: Mami si to ty?
Snažila som sa znieť dostatočne zrozumiteľne, no zadrhával sa mi hlas. Nejako zo mňa dokázalo vypadnúť, že kde sa práve nachádzam a poprosila som ho, aby pre mňa prišiel. Stále som Adriánove telo držala v náručí, nevnímajúc hodiny ma oslepilo prudké svetlo z auta. Na chvíľku som dvihla hlavu, aby som videla, kto sedí v aute. No cez slzy som videla postavu, ktorá sa rozbehla ku mne. Z úplnej blízkosti som rozoznala tvár môjho syna. Zdesený a s otáznikmi v očiach na mňa hľadel.
Stewee: Mami, čo sa tu stalo?
Stočila som pohľad na Adriánovu mŕtvolu a moje slzy sa liali z očí ďalej pri myšlienke na to, že som stlačila spúšť. Stewee sa ku mne zohol a chytiac ma za rameno, mi povedal: „že tu zostať nemôžme."
Ja: Ja... (Zajakávajúc sa pri vyjadrovaní som sa snažila vysloviť tie slová.) Nemôžem tu nechať Adriána ležať.
Stewee: Dobre mami, ale postav sa.
Nastavil mi ruku na pomoc, na čo som prikývla a utierajúc si slzy som prijala ruku. Postavila sa na vlastné nohy. Stewee chytil Adriánove telo a kráčal k autu. Otvoriac ľavé zadné dvere Stewee posadil Adriánove telo na sedačky. Posadiac sa vedľa neho som si položila Adriánovu hlavu na stehná. Stewee si sadol za volant a odišli sme z prekliateho miesta domov. Cesta domov ubiehala pokojne. Niekde pred hranicami Gothamu sa Stewee spýtal: „Mami, kde si bola celý ten čas?" Neodpovedajúc mu som sa neodvážila odtrhnúť zrak z Adriána a ďalej ho hladila vo vlasoch. Stewee sa už ďalej nič nepýtal, len dupol na plyn, aby sme boli skôr doma. Pred dverami nášho sídla už stáli Joker s Karou. Stewee vystúpil s auta ako prvý. Otvoril dvere na mojej strane a pomohol mi vystúpiť. Ako ma Joker zbadal sa rozbehol ku mne, no ako sa približoval jeho kroky spomalili. Na mojej tvári sa nepohol ani jeden sval, aby som vykúzlila úsmev zo stretnutia. Smútila som a bolo čím ďalej, tým viacej do plaču. Karou podišla k nám bližšie k autu a zhrozená, že vidí telo svojho otca nehybné sa rozplakala. Padla na kolená a hystericky sa rozkričala. Jej nárek tíšil Stewee, ale moc sa mu to nedarilo. Joker sa pozrel na mňa a hľadal v mojich očiach odpovede na otázky, ktoré sa bál vysloviť v tejto situácii. Chápajúc Karouin žiaľ som pristúpila k nej, padnúc na kolená som ju objala. Moja tvár opäť zvlhla kvôli novým slzám. Stewee odstúpil od Karou a spoločne s Jokerom na nás nemo hľadeli. Bez ďalších slov som cez slzy zazrela ich vyťahovať Adriánove telo z auta. Niesli ho do domu. Odtiahnuc sa od Karou sme sa pozerali jedna druhej do očí a hľadajúc pochopenie, prečo sa to stalo, bolo nedohľadné. Chytiac jej dlaň som ju silno stisla a jej slzy sa vynorili na novo. Nevnímajúc dotyk na mojich ramenách som neprerušovala očný kontakt s Karou. Stewee jej pomohol opäť na nohy a rozpojac naše dlane ju odviedol dnu. Hladiac na nich, ako sa mi vzďaľovali si predo mňa kľakol Joker. Palcom mi prešiel po líci a skúšal, či vnímam jeho osobu. No predo mnou nebol Joker, ale Adrián.
Adrián: Ľúbim ťa princezná.
Dal mi bozk na čelo, ako to robieval a s posledným úsmevom pre mňa vstal a odišiel. Ruku so natiahla v snahe ho zastaviť, no miesto toho som chytila Jokerov límec. Zamrkajúc naň si ma pritiahol do objatia.
Ja: Mr. J?
Joker: Honey, som tu. Milujem ťa a neopustím ťa, ak to sama, nebudeš chcieť.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(712 slov)---
KAMU SEDANG MEMBACA
Moje sólo (Joker a Harley Quinn)
RomansaV minulosti sa udialo už všeličo, no Joker nikdy nepriznal, čo sa medzi ním a Rosemarie stalo. Nikto nevedel, čo do Gothamu zavítalo medzičasom, čo tieto rodiny súperili. Kto všetko sa im postaví, aby si podmanil mesto pre seba? Bude vôbec svadba...