Ľúbim ťa Angel

3 0 0
                                    

... Hlásim sa trochu neskôr s novou kapitolou. Pomaly ma opúšťa múza a asi zostane príbeh rozpísaný.
Okrem tejto kapitoly mám ešte jednu a už nič. Ako si som na mŕtvom bode. Nestalo sa žiadne vzrušo okrem stráty priateľov...

💜Príjemné čítanie ľudkovia 💜

Skontrolujúc si tvár som sa zľakla svojho tela. Pravda bez jedla, som dosť schudla. Ale teraz musím papať za dvoch. Musím byť zdravá kvôli Adriánovi, kvôli malému a až potom sebe. Držiac test a upravená som pretočila kľúč v dierke a odomkla. Otvoriac dvere sa som zbadala Jokera so zdvihnutou rukou. Asi mal v pláne klopať. Obíduc ho som kráčala do šatníka. Test som schovala medzi nohavičky a zobrala som si pančušky. Natiahnuc si ich som pozorovala svoje lýtka. Srdiečka. To dnes vystihovalo moju náladu. Berúc z poličky zlaté ihličky som ich položila na komodu a pozrúc svoje šaty som hľadala pravý odtieň modrej. Nebesky modré šaty na ramienka s rozparkom na pravom stehne boli pravá voľba. Prevliekla som si ich cez hlavu opatrne, aby som nepoškodila líčenie, som si obula ihličky. Podišla som pred zrkadlo a usmiala sa. Prevliekla som si kabelku ponad hlavu a berúc sako zlatej farby som sa zarazila. Náhrdelník. Tvoja retiazka. Kráčajúc cez spálňu sa na mňa Joker nechápavo pozrel. Zrejme žiarim vo farbách a mala by som byť v čiernom. Odmietam. Adrián žije ďalej v mojom srdci a v malom. Moje kroky smerovali do chodby, kde som uvidela otvorenú rakvu. Rýchlejším krokom som podišla k tvojej truhle a uzrela tvoju retiazku. Obzrúc sa či tu nikto nie je, som si ju vzala. Iniciálku som si pripla na svoj krk k tvojmu darčeku. Angel. Chytiac sa za srdce by som prisahala, že som ťa zazrela vo dverách. Pobozkajúc ti čelo som išla, kam si ma viedol. Vyšla som von a po schodoch dolu pred dom. Zahliadla som ťa kráčať za roh domu. Rozutekala som sa za tebou. Zabočiac som hľadela, kde by si bol. Pomalým krokom som smerovala ďalej do záhrady. Vidiac ťa sedieť v altánku som kráčala s úsmevom za tebou. Postavil si sa a čakal, kým prídem k tebe. Chcúc sa ťa dotknúť som nevedela, či môžem. Vyriešil si to sám. Dotkol si sa môjho líca. Ako jemný vánok, skoro by som ťa necítila, ak ťa práve nevidím. Chytiac tvoju ruku som ju nasmerovala na brucho a usmiala sa. Žiješ ďalej.

Ja: Je tvoje. Bude sa volať po tebe.

Usmial si sa. Rýchlo som zamrkala, aby som si nepokazila líčenie, no teba som už nevidela. Ruku som stiahla z brucha a odišla naspäť pred dom. Otočiac pohľad do okien na poschodí, som nikoho nevidela. Dúfam, že ma nik nevidel. Už tak som blázon. Keď zistia, že ešte tehotná, tak neviem, čo so mnou bude. Vlastne, čo bude s nami. Čakám pre domom. Nasadnúc do áut nás šofér vezie na cintorín. Vystúpiac mi Joker podá ruku a s prepletenými rukami kráčame k miestu, kde budeš ležať. Vidiac ako chlapci nesú tvoju truhlu som sa smutne usmievala. Viem, že tu niekde si a pozoruješ ma. Jediná som bola oblečená na slávnosť. Ostatný mali čiernu. Aj Joker bol oblečení v čiernom a to ju často nenosil. Vzhliadnuc na Karou som bola rada, že si obliekla modrý svetrík so zlatými legínami, obyčajné tenisky a rozpustené vlasy. Pustiac Jokerovú ruku som podišla ku Karou a keď sa na mňa pozrela, jej šokované oči sa usmiali. Dvaja blázni v čiernej zóne. Nastala posledná rozlúčka. Každý sa lúčil s Adriánom po svojom. Postaviac sa s Karou v objatí k truhle sme ťa obe chytili za ruku a stisli ju. Odstúpili sme a Joker aj Stewee nás objali. Tvoju truhlu zatvorili a šiesti muži pomocou lán pokladali do jamy. Začali ťa zasypávať a vediac, že ťa už dlho neuvidím, pokiaľ sa nenarodí syn s tvojimi očami. Pustiac Karou som sa stratila v jokerovom objatí. Plačúc na jeho rameno som započula šepot, no nikto za mnou nestál. Vietor sa zaprel do okolitých stromov a zazdalo sa mi, akoby som započula tvoj hlas: „ľúbim ťa Angel." Zašepkajúc do vetra „aj ja teba" pričom mi v očiach vyhŕkli slzy.

Joker: (Otočiac sa na mňa sa pýtal.) S kým sa to rozprávaš?

Ja: (Utierajúc si slzy so smutným úsmevom.) Nikým Mr. J. Zdalo sa, že niekoho počujem.

Thanks Thanks Thanks 💜💜💜

---(713 slov)---

Moje sólo (Joker a Harley Quinn)Where stories live. Discover now