Video správa

0 0 0
                                    

Ako som to vymenoval, som sám seba prekvapil. Ja som úžasný. Toľko mi toho nebolo povolené a ja to aj tak robím. Stane zo mňa narcis. Budem mat veľké ego. Teda väčšie, ako som mal. Hahaha. Dobre pre mňa. Karou sa mi podarilo odtiaľto dostať. Pohral som sa trochu s bratovou hračkou, čo ma pobavilo. Kráčajúc k autu som odtiaľto očkom sledoval Karou, ktorá nebola veľmi nadšená, že ju beriem znova k nám domov. Riešiť to budem v aute. Možno keď s začne správať na svoje postavenie, tak aspoň ju nebudem musieť mať pod dohľadom. Ale títo mladý sú horší, ako keď boli pubertiaci. To som si myslel, že vychovávať syna je horšie. Mením názor. Som rád, že sme nemali dievča. To by som bol v koncoch. Ach. Harley. Prosím, povedz mi že to prestane a bude to dobré. Mmh. Nepovieš. Došla si v takom šoku a s nechutení tráviť so mnou spoločný čas. Nastúpiac do auta som počkal až sa zavrú spolujazdcove dvere a naštartoval. Nemienim zas robiť veľký cirkus. Tak som miesto domov išiel do zavretého Diamonds klubu.

Ja: Viem, že to nie je teraz pre teba jednoduché, ale máš nejaké želanie? (Pozrela na mňa s údivom.) Neveziem ťa k nám. To už ti ale došlo. Potrebujem, aby si mi otvorila tvoj klub a musím pozrieť papiere ohľadom jeho závete. Nejdem ťa zbaviť žiadneho majetku ani nič podobné. Ale určite tam má spomenuté ako chce byť pochovaný a podobne.

Celú cestu bola ticho. Nepovedala mi ani slovo. Doraziac na miesto, ktoré bolo kedysi parkovisko. Kde hudba žila, čo stála sbs vonku, čo boli rady ľudí, ktorí sa chceli zabaviť. Mal tu vždy živo. Teraz? Po sprejované sklo aj dvere. Že je to zapadákov. Nikdy neotvorí. Idúc k zadným dverám ma Karou obehla. Vytiahla so svojho batôžku kľúče a odomkla. Vstúpiac dnu sa mi padli oči na neporiadok, ktorý tu bol. Zatvoriac za sebou dvere som kráčal za Karou do pracovne. Prejdúc okolo toaliet ma zarazilo zrkadlo. Krvou načmárané: „Nájdem si ťa všade! Mne neujdeš! Neschováš sa!" pár krokov a bol som v jeho pracovni. Karou už začala s hľadaním papierov, no ja som bol v hlave v minulosti. Riešenie svadby. Podmienok pre naše deti. Závan parfumu, ktorý používala Harley. Sadol som si na okraj pohovky, ktorý som si oprášil od poriadnej vrstvy prachu. No moju pozornosť upútal kúsok látky. Fialková krajka. Dotknúc sa jej a stlačiac ju medzi prstami som potiahol. Tangá. Tangá mojej Harley. Postaviac sa na nohy som jednoducho zodvihol matrac, v ktorom boli zastrčené. Moje oči chvíľu nechceli uveriť vlastným očiam. V tom kuse dreva, čo tvorilo šuplík, alebo minimálne úložný priestor, bola spodná bielizeň mojej ženy. Zdvihol som aj zvyšné dva matrace. Sklonil som sa k bielizni. Nahmatal som kozmetickú tašku, kde mala šminky. Druhý štvorec priestoru zaplňovala deka, župan, dve pánske košele a nohavice. V tretej bola krabica od bôt, ktorej veko som podvihol a zbadal jeden menší fialový vibrátor, jeden väčší čierny vibrátor, v malej krabičke prekrytou len fóliou boli erekčné krúžky a vibračné vajíčko s ovládaním, popri ľavej strane krabice rozsypané rôzne príchute, veľkosti a tvary kondómov. Zaklapnúc veko krabice, som ľutoval, že som to otvoril. Čo všetko tu s Harley alebo so Sydney robil? Vedľa krabice boli papiere. Prečítajúc si len kúsok som zastavil Karou. Mám to. Adriánovu závet. Zobral som papiere a sadnúc si na matrac pohovky, ktorý bol zaprášený a na zemi, som začal listovať. Karou si prisunula jeden matrac ku mne a nakúkala cez rameno. Položiac papiere na stehná nech má lepší výhľad, som listoval ďalej. Opis života ma nezaujímal. To odkiaľ je, čo si zažil, čo dúfal, že dosiahne tým, že príde sem. Spozornel som na nasledujúcej strane.

Ja: (Čítajúc riadky.) Môj pohreb bude jednoduchý. Keďže veľa ľudí ma nenávidí, irituje alebo prestali mať záujem sa so mnou baviť alebo zdieľať, čo i len pár minút svojho života. Takže si viem predstaviť toto, že na mojom pohrebe bude moja milovaná dcérka Karou a vedľa nej bude stáť mojou chybou poznačená Harley. Viem, že tieto dve ženy, ktoré mi zmenili život, budú pri pohrebe plakať, že im chýbam. Takisto viem, že tieto riadky si našiel ty. Joker. Kto iný by si sadol na pohovku, ktorá padá prachom a pomaly sa ide rozpadnúť. To boli časy. Tak krásne hry s anjelom, ktorý sa nekrotil v prejavoch. Chceš si pozrieť niečo so sexu? Predpokladám, že Karou je v tejto miestnosti tiež. Lebo ty by si pohreb nezariadil. Karou moja milá máš notebook pri sebe? Dúfam, že hej. V krabici, ktorú si videl Joker je schovaný usb kľuč. Pohrab sa trochu v príchutiach. Viac poviem keď sa uvidíme...

Pozreli sme sa na seba s Karou, že čo je toto za vtip. Ale spravili sme to, čo chcel. Karou naozaj mala notebook pri sebe, tak ho položila na matrac pred nás, zatiaľ, čo ja som sa hrabal v kondómoch, než som narazil s prstami na iný tvar. Usb. Dajúc ho Karou som sa posadil vedľa nej a zatajil čo ona ovárala zložku, sa nám vysvietila tabuľka. Heslo. Really? Adrián? Teraz dáš heslo, aj napriek návodu, ktorý si poskytol. Karou skúsila svoje meno. Nič. Harley. Nič. Sydney. Nič. Priateľstvo. Nič. Zrada. Nič. Potom ma napadlo. Vzdychanie a prejavy anjela. Anjel povolil vstup. Objavil sa obsah zložky. Približne 70 videí, ktoré boli pomenované Angel s poradovým číslom. Na konci zoznamu bola zložka smrti. Karou ju rozklikla. Nemohol som uveriť, koľkokrát spolu spali. Akoby sa mi zastavilo srdce, ktoré som pred rokmi získal. Znova sa zavrelo na zámok a kľúč sa zadupal do zeme. Jedno video. Rozklikla aj to a obrazovka na moment začernela. Potom sa objavil na obrazovke Adrián. V rohu videa bol uvedený čas a dátum. Bol tu po našej prestrelke. To je rok a pol dozadu. Už vtedy vedel že zomrie? Nemo sme sledovali obrazovku notebooku.

Adrián: Ahojte ľudia. Predpokladám, že keď toto pozeráte som asi po smrti a ňuchám fialky odspodu. (Usmial sa. Kokot.) To nič. Hádam, že podľa môjho spisu, toto video budete sledovať len dvaja. Tak zbytočne hovoriť, že toto odkazujem tebe a toto teba a bla, bla, bla. Moja milovaná Karou, ako si zistila z papierov, ktoré boli v trezory, tak všetko vlastníš ty. Ako jediný živý môj potomok. Teda možno zatiaľ. (Priložil si k ústam prst a potľapkal si po nich.) Ou, Joker je tu tiež, že? Určite musí. Takže Joker, ako ti to povedať? Budem otec svojho nenarodeného dieťaťa, ktoré čakám s Harley. Tak ťa žiadam, nebuď na ňu zlý. Neplánoval som to. Vieš, toľkokrát sme spolu spali, že to tie videá v zložke nepovedia ani presné číslo. Lebo tieto, sú moje obľúbené, je ich viac. (Stlačil som ruku v päsť, ako som to chcel vypnúť. Jeho nenarodené dieťa s mojou ženou? Čo to kurva!) Hádam, by si ma najradšej vypol. Upokojím ťa. Raz sa to podarilo, že prišla za mnou, že budem otec. Prepáč. Keďže sme to chceli držať v tajnosti, takéto schádzanie, tak dieťa nebol dobrý nápad. No v deň, keď ste mali prestrelku so Sydney, tak to bolo šťastie v nešťastí. Ty si nič nevedel a ja vediac, že s takým množstvom krvi, nemohlo prežiť, tak potratila. Dralo ma to zvnútra. Že som mohol vidieť maličké mimi s mojimi očami a nádherným úsmevom. No nič. Minulosť nevrátim. Posledné slová, ktoré... (Sekol obraz. Akoby sa pozastavilo natáčanie. Náhle sa obraz zmenil. Čas a dátum sa posunul do súčasnosti. Podľa dátumu to bolo 5 dní dozadu. Na obrazovke bol Adrián v polo premenenom stave.) Urezať video poslednej vôle je dosť ťažké, hlavne, keď máte znetvorené telo od príšery. Karou.. ľúbim ťa dcérka moja. Ver, že som videl ako ma hľadáš, no nemohol som dovoliť, aby to za tebou prišlo. Joker, ospravedlňujem sa, že som ťa vystavil nebezpečiu. Príšera si chcela prísť aj po teba. No keďže som sa dohodol s ňou, že nebudem odporovať a zabijem Harley, tak ta nechala na pokoji. No nenechám so sebou mávať a preto sa jej dnes postavím. Dúfam, že to zvládnem a ochránim Harley. Nemôžem si dovoliť, aby sa im niečo stalo. (Na moment sa zhrozil. Buď mi predpovedal, znova druhý stav mojej Harley, alebo myslel Harley aj Karou dokopy.) Viete, čo? Dajte si zlatú a modrú farbu a spravíte mi úsmev na pohrebe. To je vše uvidíme sa na druhej strane...

Ou. Skoro by som zabudol. Nech si Harley pozrie video s číslom 21, vďaka...

Video skončilo. Usb kľúč, som si od Karou zobral a vstal. Nemohol som teraz sedieť. Kráčajúc po miestnosti som si musel uľaviť. Prudko som vrazil do steny.

Karou: To ti teraz nepomôže. Keď už máš chuť niekoho mučiť, tak si ich bež nájsť von. Ja idem domov.

Otočiac sa na ňu, som dostal skvelý nápad. Mučenie. Och. Tak krásne by znel niekoho krik. Len koho by som si dovolil mučiť? Nenapadá ma nik, okrem Mikovej učiteľky. Áno. To je presne ono. Ona bude mučená. Schovajúc si usb k mobilu, som s kývnutím ruky odišiel preč. Toto si musím vychutnať. Takže som vytočil anonym, aby mi dal adresu. Keďže už mám mužov na polícii. Prečo to nevyužiť? 

Thanks Thanks Thanks ♥♥♥

---(1504 slov)---

Moje sólo (Joker a Harley Quinn)Where stories live. Discover now