...Ahojte, po dlhšej odmlke, tu je nová kapitola,
vyzerá to zatiaľ na 12 A4 napísaných a niekoľko strán ešte nie je prepísaných v pc.
Ďakujem, že máte so mnou trpezlivosť a užijete si ďalšie napätie a nástrahy...
♥...príjemné čítanie Guys...♥
Vrátil som sa z návštevy. Bol som s Jokerom prehodiť pár slov. Ubezpečiť ho, keď sa rozhodneš akokoľvek, budeš ho milovať. Idúc cez chodbu som v kuchyni našiel blok na zemi. Hľadajúc ťa, kde si, som našiel tvoje telo na posteli. Trhavo si dýchala. Cítil som z teba ten smútok, tvoj vnútorný boj, ktorý zvádzaš. Dúfam, že si si nečítala, čo som písal. Nie som si tým tvrdením istý, no musím to skúšať ďalej. Ľahol som si k tebe a privinul si ta k sebe. Nie som tvoj manžel. Ani priateľ. Ani len známa tvár. Som ten posledný, koho by si mala mať trochu rada. Nenáviď ma! To čo som ti spravil, je neodpustiteľné! Ublížil som ti a to sme sa ani nepoznali. Keď už si vedela, kto som, sa to nezlepšilo. Ako si ma mohla mat začať rada? Pritisnúc si ťa ešte bližšie, som si dával pozor, aby som ťa nezranil. Dýchajúc tvoju vôňu som ťa pobozkal do vlasov. Už to dlho nepotrvá. Budeš s ním. Nenechám ťa trápiť sa. Aj keď mi to trhá srdce, viem, že budeš šťastná. Možno za oboch to neviem, ale budeš. Zatvoriac oči som sa s tebou pomaly lúčil. Ráno sa pokúsim za svetla nájsť ten kaštieľ. Snáď sa mi to podarí a budeme obaja oslobodení. Toto by som ti neprial, aj napriek minulosti, čo som ťa chcel vlastniť. Zmenila si ma a ani o tom nevieš. Prebúdzajúc som ťa stále držal v náručí. Tie chvíle si budem pamätať do smrti. Potichu a pomaly som ťa púšťal z objatia a idúc do sprchy som schmatol trenky z kôpky oblečenia. Nechávajúc stekať na seba kvapky vody, ktoré by mi mohli osviežiť myseľ, som sa pozrel do zrkadla. Rýchlo som vypol vodu a mrkajúc, či sa mi to nezdá, prehovoril.
Muž: Ešte si to nevzdal? Tie tvoje dobré skutky ťa zabijú.
Ja: Chŕŕ.
Muž: Pokoj chlapče. Viem, čo hľadáš aj kde to je. Zavediem ťa tam.
Pozrúc vďačne do zrkadla na muža, ktorý tam bol, sa otvorili dvere. Harley. Ospalá Harley. Pozrúc sa do zrkadla muž zmizol. Ponúkol mi pomoc. Harley sa vyzliekla a vstúpila ku mne pod sprchu. Spustiac teplú vodu sa objavila para a na zrkadle som zazrel niečo napísané. Cameron Street. Stála si predo mnou. Tvoje krásne telo sa ponúkalo. Dotkni sa ma. Než si stihla ruku zdvihnúť som ťa predbehol. Sprchový gél som podal sám a trochu si dal na dlaň. Rozotieral som ho po tvojom chrbte, pritisnúc sa k tebe bližšie som rukami prechádzal cez tvoj hrudník a bruško. Neušiel mi nepríjemný pocit, že toto myslíš ako rozlúčku. Otočiac sa ku mne tvárou si mi oplácala moje umývanie. Ak už to je rozlúčka, chcem ťa naposledy cítiť. Naposledy počuť vzdychať moje meno. Naposledy vidieť zastretí pohľad vášňou a rozkošou. Zdrapol som ti ruky, viem, mohol som milší. No pod prúdom vody som si privlastnil tvoje pery. Pravou som ta hladil po chrbte a prechádzal na zadok. Máš ho tak perfektne tvarovaní. Ako som ho stlačil v dlani, si mi kňúkla do bozku. Posledná kvapka ovládania. Vypnúc vodu som ta vydvihol obmotajúc si svoje nohy okolo môjho pása som ta niesol do postele. Neodďaľujúc sa od tvojich pier iba na moment nádychu a privlastnil som si ich opäť. Škrabkajúc môj chrbát, hladiac tvoje boky, bruško a prsia sme sa odtiahli pre vzduch. Uzrúc v tvojich očiach vášeň, pokušenie a ľútosť som sa chcel zastaviť. Keď ma chceš ľutovať, tak až po sexe, teraz sa tak na mňa nedívaj. Skloniac sa k tvojim prsiam som ich pobozkal. Ten tichý vzdych mi neušiel. Počul som ho. Najprv jedno, potom druhé, obe mali moju starostlivosť, zatiaľ čo si sa mi hmýrila so svojím telom podo mnou. Chvíľami som myslel, že mi to robíš naschvál. Vydráždiť ma. Rukami som hladil boky prechádzajúc na stehná. Z bozkami som sa presúval z tvojich prs na bruško až dolu. Vytiahla si si ma hore do vášnivého bozku a pretočila si nás. Sediac na mojom kamarátovi si zavrtela bokmi. Myslel som, že sa zbláznim ešte viacej. Opierajúc sa o moju hruď ľavou rukou som ta pridržiaval. Sama si si zobrala to, čo si chcela. Udržovať tempo a jazdu. Mať pocit, že mi srdce vybuchne. Náš živočíšny sex. Prečo som sa vrátil v spomienkach do klubu. Vidiac tvoje 15 ročné ja, ako neskúsenú, no teraz dravú šelmu. Poposadol som sa a pomáhajúc ti nespomaľovať tempo som sa blížil k cieľu. K vyvrcholeniu. Pobozkajúc sa si mi tak krásne zamrndžala do úst. Privrúc oči som sa urobil do teba. Držal som ťa objatí, než sa ti vráti sila. Môžeme ísť do sprchy znova. Zasmejúc sa si otvorila na mňa oči. Udivene si na mňa pozrela. Postaviac sa si ma ťahala k zrkadlu. Pozrúc sa na svoj odraz som bol v šoku. Moje telo. Modré žilky, ktoré viedli od srdca všade, zmizli. Moje oči boli opäť modré. Na rukách nechty zostali krátke. To posledné, čo som potreboval overiť. Môj hlas.
Ja: Princezná?
Ja som prehovoril. Žiadne chrčanie. Tak šťastný, že je to preč, som pozrel na anjela, ktorý bol celý čas pri mne. Plakala. Objal som ju.
Ja: Harley už je dobre. Ochránim ťa. Budem tu vždy, keď sa niečo stane. Čokoľvek, by Joker spravil a bola by si smutná. Zjavím sa. Poteším ťa. Dobre? Už neplač. Ideme sa umyť a pôjdeme na jednu adresu.
Harley: Mám ísť s tebou? Nebojíš sa, že utečiem?
Ja: Nie, nebojím. Chcem, aby si išla so mnou. Potom ťa zaveziem domov. Budeš s manželom a synom.
Harley: Dobre. Brata si môžem nechať tiež?
Ja: Brata? Môžeš princezná, môžeš.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(966 slov)---
ESTÁS LEYENDO
Moje sólo (Joker a Harley Quinn)
RomanceV minulosti sa udialo už všeličo, no Joker nikdy nepriznal, čo sa medzi ním a Rosemarie stalo. Nikto nevedel, čo do Gothamu zavítalo medzičasom, čo tieto rodiny súperili. Kto všetko sa im postaví, aby si podmanil mesto pre seba? Bude vôbec svadba...