פרק 8

2.5K 131 458
                                    


נ.מ כללית

וככה עבר לו שבוע, הארי ולואי מתחבאים, או יותר נכון, הארי מתחבא. לואי אוליי אוהב את הריגוש בהתגנבויות האלה לכיתות ריקות, כדי לגנוב נשיקה או נגיעה עם הארי, אבל הוא תמיד יעדיף את החופש לעשות את זה גם מול כולם.

הארי אוהב את מה שהם עושים, הוא מפחד מזה ורוצה את זה בו זמנית. הוא מפחד כי מאז שהוא זוכר את עצמו אמרו לו לא לעשות בדיוק את מה שהוא עושה עכשיו.

אף אחד לא יודע על הלילות חסרי השינה שהיו להארי בזמן האחרון, התסכול, האשמה. הוא מרגיש שמשהו מקולקל אצלו, שהוא חולה.

אביו בטח מסתכל עליו מלמעלה כל כך מאוכזב על מה שהוא עושה. מתנשק ונוגע בגבר בצורה כזאת, הארי בחיים לא חלם, גם בחלומות הכי גרועים שלו הוא לא חשב לעצמו שהוא יכול להרגיש ככה עם גבר.

ומה שהכי גרוע, זה שגם כשהוא מחליט שהוא מתכוון להתרחק מלואי, ברגע שהוא רואה את עיניי האוקיינוס שלו הכל נמחק. אין אשמה, אין תסכול, יש רק לואי.

וזה אוכל אותו מבפנים שמעולם אף בחורה לא גרמה לו להרגיש ככה.

הארי ישב על הספה בסלון, צופה באיזו תוכנית ששודרה בטלוויזיה. הוא לא באמת התרכז בטלוויזיה מכיוון שלואי בדרך אליו, הוא לא יודה בקול אבל הוא ציפה לבואו. הוא פשוט אוהב להיות לידו.

פעמון הדלת נשמע והארי מיד נעמד על רגליו, צועד לכיוון הדלת, יוצע שלואי חסר סבלנות כי פעמון הדלת צלצל שוב.

״כמה זמן לוקח לך״ לואי התלונן כשהארי פתח את הדלת, נכנס לבית בלי הזמנה. בעיני אחרים זה היה נראה חוצפה, אבל הארי אהב את החוצפה הזאת בלואי.

לאחר שהארי סגר את הדלת הוא מיהר בעקבותיו של לואי למטבח, כורך את זרועותיו מאחור סביב מותנו, מניח נשיקות קטנות על צווארו.

״אין שלום?״ מלמל אל צווארו.

״שלום״ לואי החזיר בחוסר עניין מזוייף. הוא אהב את ההרגשה של גופו של הארי מאחוריו.

הארי גיחך, מעביר את אצבעותיו בצידיי גופו של לואי, גורם לצחוק לפרוץ מפיו ולגופו להתפתל.

״הארי תפסיק!״ לואי צחק, לא יכול לעצור כי הוא נורא רגיש לדיגדוגים.

הארי צחק מכמה שלואי רגיש, אוהב לשמוע את צחוקו היפה של לואי. והוא ממש חשב שהצחוק הזה יוכל לגרום לו לחייך בכל מצב.

״אז תגיד לי שלום כמו שצריך״ אמר, עוצר את אצבעותיו.

לואי הסתובב בזרועותיו של הארי, מעט מתנשף. חיוך היה על שפתיו ולחייו היו ורדרדות, גורמות להארי לרצות לנשק כל חלק בפניו.

לואי כרך את ידיו סביב צווארו של הארי, עולה על קצות אצבעותיו, ״שלום״ לואי אמר בשקט כנגד שפתיו ולחץ נשיקה קצרה על שפתיו של הארי.

Game of life || Larry stylinson Where stories live. Discover now