אפילוג

2K 112 662
                                    



״פאפא ניצח!״ סאן צעק, מרים את ידיו בניצחון.

לואי צחקק באושר, מסיט את תלתלי השוקולד הרכים מעיניו הכחולות של סאן, בנו האהוב. ״נכון, סאני, הוא ניצח״

השניים הביטו אל הארי שהרים את ידיו על המגרש בניצחון בזמן שחברי הקבוצה מחבקים אותו באהדה על גול הניצחון שהרגע הבקיע.

הארי הביט לכיוון בעלו ובנו שישבו ביציע רץ לכיוונם ומרים את חולצת השחקן שלו וחושף חולמה לבנה עם תמונה מודפסת עליה. זאת לא היה סתם תמונה, זאת הייתה תמונה של לואי וסאן, ומתחת לתמונה היה כתוב ׳הגול הזה מוקדש לעוגן שלי׳

״אבא! זה אנחנו על החולצה של פאפא!״ סאן צעק, מצביע אל כיוונו של הארי על המגרש.

לואי עמד על רגליו עם חיוך גדול, מפריח את הארי נשיקה עם ידו. הוא היה כל כך מאוהב בבעלו. אפילו לאחר שש שנים אהבה שלהם לא דעכה. ההפך, היא רק התחזקה.

אנג׳ל נכנסה בריצה אל המגרש. הלבישו עליה חולצה עם סמל הקבוצה בצבע זהב. זאת הייתה מסורת כבר במשך שש שנים. נייל, ליאם והארי ניסו לשכנע את ג׳רמי במשך ימים שלמים כדי שאנג׳ל תישאר קמע הקבוצה. 

ג׳רמי המאמן שעכשיו היה גם מנהל הקבוצה. הוא סירב להניח לקבוצה להתפרק אז הוא החליט לשקם אותה ולהפוך אותה לקבוצת הכדורגל הטובה ביותר שנראתה. שחקנים עזבו, שחקנים הצטרפו, אך הלב של הקבוצה תמיד נשאר; הארי, נייל וליאם. וכרגע הם בין הקבוצות המצליחות.

לואי, אליסון וזאין התקדמו אל החדר הלבשה כמו כל משחק במשך שש השנים האלו. רק שהפעם היה איתם שני ילדים בני ארבע ואחד שטרם נולד אצל אליסון שהייתה כבר בחודש חמישי.

״מתיו, סאן, לא לרוץ! אתם עלולים ליפול״ זאין קרא אל בנו ואל בנו של חברו.

מתיו וסאן החליפו את ריצתם להליכה מהירה, ״סליחה, אבא״ מתיו השיב אל זאין, מעביר את שיערו החום אל מאחורי אוזנו.

ככל שהם התקרבו הם שמעו את רעש הצלמים, לואי וזאין אחזו בידם של שני הבנים ועשו את הפניה הנדרשת כדי לראות מצלמות רבות ועיתונאים חטטנים שהפנו מיקרופונים אל הארי שדיבר ולידו היו שני חבריו.

תשומת הלב פנתה אל השלושה שהתקדמו עם סאן ומתיו. הארי סיבב את מבטו כששמו של לואי התחיל להישמע. להארי היה חיוך גאה על פניו והוא התכופף ופתח את ידיו אל סאן שרץ אליו, משחרר את ידו של לואי. מתיו עשה בדיוק את אותו הדבר, רץ אל כיוונו של ליאם שהיה עם חיוך גדול על שפתיו.

״פאפא! היית מדהים! ניצחת!״ סאן קרא בהתרגשות.

״בזכותך ובזכות אבא, סאני״ הארי השיב, מרים את סאן על צד מותניו. לואי הגיע אל הארי והארי כרך את ידו על כתפו ונישק את שפתיו.

Game of life || Larry stylinson Where stories live. Discover now