פרק 28

2.8K 136 693
                                    


נ.מ לואי

אור השמש סנוור את עיניי העצומות, יכולתי לדעת שבוקר. הרגשתי את ראשי דופק מכאבים בחלק האחרי ויד גדולה מלטפת את גבי ברכות.

״אמא תנמיכי את הקול שלך, את תעירי אותו״ שמעתי קול צרוד ומוכר.

״הבית נראה זוועה הארי. נייל, אליסון, ליאם וזאין מעולפים על הספות בסלון והשכן התקשר אליי היום בבוקר״ קול נשי אמר.

רגע- הארי?

״התכוונו לסדר את זה במשך היום, אמרת שתגיעי בערב״ הארי התגונן, שומר על קול נמוך.

ועכשיו שמתי לב שאני ממש שוכב על הגוף שלו, חזה אל חזה כשרגליי פסוקות בצידי גופו. אירועי אמש חזרו אליי אחד אחרי השני.

״אני הולכת עכשיו, כשאחזור הבית מסודר.״ אן קבעה ומיד לאחר מכן נשמעה טריקת דלת חלשה.

זזתי על גופו של הארי והרמתי את ראשי שהרגיש כבד וכואב. פקחתי את עיניי כדי לפגוש את עיניו של הארי שהביט בי במבט רך ומתוק.

״הו התעוררת״ אמר והעביר את ידו על פניי, מסיט את שיערי הפרוע מעיניי.

״אני חולם?״ שאלתי מבולבל כי זה בין הדברים שחלמתי עליהם כל כך הרבה פעמים בזמן האחרון. לקום צמוד לגופו של הארי.

״לא לואי, אתה לא חולם״ הארי גיחך.

הנהנתי בראשי, לוחץ את ידי על עיניי, ״הראש שלי כואב״

הארי הנהן ושם את ידיו על מותניי, גורם לצמרמורת לזרום בגבי. הוא השכיב אותי על המיטה וקם מהמיטה. הוא לבש את אותם בגדים שלב שאתמול וכך גם אני.

הארי חיפש בארון השידה, מוציא משם חפיסת כדורים לכאב ראש, ומאותו ארון הוציא בקבוק מים. הכל נמצא לו בחדר כאילו הוא כבר רגיל למצבים האלה.

״קח, תשתה את זה, זה יקל על הכאב במהירות״ התיישב על המיטה והושיט לי את הכדור עם הבקבוק מים.

התיישבתי במיטה בעצלות ״תודה״ מלמלתי ולקחתי את הכדור והבקבוק מידיו. בלעתי את הכדור, מקווה שיקל על הכאב.

״סיבכתי אותך?״ שאלתי, מניח את הבקבוק על השידה.

״למה אתה מתכוון?״ שאל.

״עם השכן. הקאתי עליו אתמול ועכשיו אתה בצרות״ אמרתי, משפיל את מבטי לידיי.

ידו נשלחה לפניי, מעלה את מבטי לפניו שחייכו חיוך מרגיע. ״לא סיבכת אותי לואי, הכל בסדר״

Game of life || Larry stylinson Where stories live. Discover now