פרק 26

1.8K 120 630
                                    


נ.מ כללית

״לואי הכל בסדר?״ אליסון שאלה, נוגסת במשולש פיצה שבידה.

לואי הנהן בלי להגיד דבר, אוכל גם הוא מהפיצה. זאין ואליסון הביטו אחד על השני, מבולבלים התנהגותו של לואי. הוא החזירו את מבטם אל לואי.

״אוקיי מה קרה?״ זאין שאל.

״לא קרה שום דבר, פשוט עזבו את זה״ לואי אמר, מתבייש.

״זה הארי? משהו בריתוק?״ אליסון ניחשה.

לואי לא ענה, רק דחף את החתיכה האחרונה של המשולש לפה, לא מביט בחבריו. זאין ואליסון כבר ידעו שזה חייב להיות קשור להארי ובאמת פחדו לשאול.

״קדימה לואי, אתה יכול לספר לנו״ אליסון אמרה וזאין הנהן בראשו.

לואי בלע את הפיצה, מביט בשניים שהביטו בו בציפיה. הוא לקח את כוס המים שעל השידה וגמע את המים. אליסון גילגלה את עיניה כי היא ידעה שלואי רק מושך את הזמן.

״לואי!״ דחפה.

לואי ניקה את פיו עם גב כף ידו והתיישב בנוחות על המיטה מול שני חבריו. ״אממ, קרה לכם פעם ש.. הייתם עם מישהו ולא...״ לואי נעצר ומסמן עם עיניו מטה.

אליסון וזאין כיווצו את גבותיהם והביטו בלואי מבולבלים, ״ולא מה?״ זאין שאל.

״נו ולא עבד..״ אמר, מסמן עם עיניו שוב.

השניים היו ממש מבולבלים ולא מבינים מה לואי מנסה להגיד להם. ״מה לא עבד לואי? דבר!״ אליסון אמרה, חסרת סבלנות.

״ולא עמד לו הזין!״ לואי אמר, ומיד לאחר מכן מכסה את פניו בשתי ידיו.

זאין ואליסון היו עם גבות מורמות, מופתעים לגמרי מהמידע שלואי סיפר כרגע. ולאחר שזה עבר הצחוק תפס את שניהם אך הם החניקו אותו.

״מה?״ אליסון התהממה.

לואי הנהן לידיו, מרים את פניו מידיו, ״הייתי עם הארי ולא עמד לו״ לואי אמר.

״רגע, וניסית.. אתה יודע, לגרום לזה לעמוד?״ זאין שאל.

״ברור שניסיתי! הבכתי את עצמי כל-כך וכלום לא עזר, אפילו לא קצת״ לואי אמר, נזכר ברגע המביך בחייו.

״אולי זה מהקור?״ אליסון שאלה, מנסה איכשהו לנחם את לואי.

״בבית ביער היה יותר קר והוא עבד מצוין״ לואי אמר.

״כן, כולנו שמענו״ זאין מלמל.

״אתם חושבים שאני לא מושך אותו יותר?״ לואי שאל בחוסר ביטחון.

מה פתאום! אני בטוחה שזה משהו אחר. רואים בעיניים שלו כמה שהוא רוצה אותך, זה כנראה כל המצב הזה. אל תחשוב על זה לואי, הכל בסדר״ אליסון אמרה.

Game of life || Larry stylinson Where stories live. Discover now