פרק 19

1.8K 121 719
                                    


נ.מ הארי

״אתה בטוח שאתה לא רוצה שאהיה איתך?״ לואי שאל.

גיחכתי, ״לואי הכל בסדר, אני בטוח. זאת רק ג׳ולי, אני אסתדר איתה״ הרגעתי.

״אם היא תנסה להחזיר אותך אליה אני-״

״לוּ יהיה בסדר. היא לא תצליח להחזיר אותי כי אף פעם לא הייתי שלה. אני אפרד ממנה ואלך.״ אמרתי, לוחץ את שפתיי על מצחו.

״תתקשר אליי מיד אחרי שאתה יוצא ממנה.״ דרש.

הבטתי סביב כדי לבדוק שאף אחד לא נמצא במגרש החניה. שלחתי את ידי למותניו של לואי ומשכתי אותו לגופי והצמדתי את גבו לרכבי, סוגר עליו.

״הארי״ פער את עיניו ומביט לצדדים גם הוא.

״אין פה אף אחד, ואתה נראה לי יותר לחוץ ממני בעניין הזה עם ג׳ולי. אתה היחיד לואי. אני אוהב אותך, לא אותה.״

לואי הביט בי עם עניו הכחולות, הרגשתי אותו חודר לנשמתי עם המבט הזה שלו. רכנתי קדימה לפניו, מרגש את נשימותיו על שפתיי.

״שמעת? רק אתה.״ לחשתי.

לואי הנהן בראשו, מקרב את שפתיו כדי להצמיד אותן עם שלי אך התרחקתי מעט עם חיוך מתגרה על שפתיי. הוא כיווץ את גבותיו והתקרב שוב אך שוב התרחקתי.

הוא הוציא נשיפה מיואשת משפתיו, ״הארי..״ זמזם, שולח את ידו לעורפי ומושך את ראשי קרוב אליו ומצמיד את שפתינו יחד.

שפתינו נעו אחת כנגד השניה בשלמות וברעב. הוא תמיד עושה את זה. הטעם הזה שלו שאני לא מצליח לקבל מספיק ממנו. הגוף הקטן והמקומר שלו שאני לא מצליח להוריד את הידיים שלי ממנו. השפתיים שלו שאני לא יכול להפסיק להיות רעב אליהן. הצחוק שלו שאני רוצה לשמוע כל הזמן. העיניים האלה שיש בהן יותר טוב ממה שהיה בחיי עד שפגשתי את לואי.

הוא האושר שלי, אני יודע את זה עכשיו.

הייתי כל כך אידיוט שחשבתי שאוכל להתרחק ממנו. כל כך אידיוט שוויתרתי עליו. אבל זה נגמר. אני לא אוותר עליו יותר בחיים. הוא האור שלי. אם לא הייתי פוגש את לואי עד היום הייתי בחושך וכנראה גם למשך שארית חיי.

אני זכיתי בו.

נשמע כחכוך גרוני מאחוריי גבי, ״ציפורי אהבה, לפי מה שידוע לי אתם עדיין מסתירים את הזוגיות שלכם אבל שתדעו שאתם לא משהו בזה״

זאת הייתה אליסון. תודה לאל. הדבר האחרון שאני צריך זה שאמא שלי תשמע על המערכת יחסים שלי עם לואי לפני שאספיק לספר לה.

ניתקתי את שפתיי משפתיו של לואי, מסתובב כדי לראות את אליסון ונייל עומדים בשילוב ידיים עם חיוכים משועשעים על פניהם.

Game of life || Larry stylinson Where stories live. Discover now