Medya= Mahalle grubu
♪Yıldız Tilbe - Delikanlım♪
Gece
Akşam iş çıkışından sonra mahalleye giriş yapıyordum.
"Pşştt Gece!"
Diye bir fısıltı duyunca kafamı kaldırıp sesin geldiği yöne baktım. Bizim grup bir apartmanın merdivenlerinde oturmuşlardı ellerinde çekirdek vardı.
"Ne oldu Sarp bir şey mi var?"
Sarp bir iki dakika şaşkınlıkla suratıma baktı. Kafamı ne var anlamında sallamıştım. Herkes birbirine bakmaya çalışıyordu.
"Yok lan gel diye şey ettim grupça beraber çekirdek çitleyip gıybet ederik dedim gelsene"
Dedi Sarp. Kaşlarımı kaldırıp ona baktım. Bir kaç dakika düşündükten sonra kafamı salladım. Merdivenin ilk basamağına oturdum. Sonra kafamı öne eğdim. Bakışlarım dakikalar sonra merdivenlerin mermerine takılmıştı. Düşüncelere boğulmuşken bir Burak'ın sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
"Gece sen mallaştın mı kanka gelsene yanımıza niye ta uzağa oturuyorsun"
Bir kaç dakika ifadesiz suratımla Burağa bakarken gözlerimi çekip yanlarına oturdum.
"Kanka sana ne oluyor ya konuşmuyorsun ateşin mi var hasta mısın?"
Dedi Afra. Gülümseyip kafamı iki yana salladım.
"Yok çok yorgunum biraz susmak iyi geliyor yorgunluğum için"
"Kanka seni hiç böyle görmeye alışık değiliz"
Dedi Ece.
"Yorgunum işte bir şey yok"
Dedim ve kısa kestim. Herkes peki deyip sohbet etmeye başladılar. Ben yine sessizliğe bürünmüştüm. Merdivenlerin mermerlerine dalıp gitmiştim.
"Lan kızım sen iyi misin?!"
Onu duymamıştım. Ben yine mermerlere bakıyordum.
"GECE ALOOO DUYUYON MU?"
Burağın bağırmasıyla sıçramıştım. Kafamı kaldırıp ona baktım.
"Gece ne oluyor lan sana kaç aydır sessizliğe büründün sen eskisi gibi konuşmuyon bizimle senin ne sorunun var ne oluyor sana anlatsana artık!"
Kafamı hayır anlamında sallamıştım. Burak bileğimi tutunca inlemiştim. Burağın kaşları çatılmıştı. Gözlerini bileğime çevirdi. Kabanıma bulaşan kanı görünce kaşları iyice çatılmıştı. Hemen yavaşça kabanımı yukarı kaldırdı ve bileğime baktı.
"LAN KIZIM MANYAK MISIN SEN NE BU BİLEKLERİNİ KESMEYE Mİ ÇALIŞTIN!!!"
"Burak oğlum ne diyon lan sen Gece ne yaptın kızım bileğine"
Gökçe elindeki sigarayı atıp ayağa kalktı ve bileğime baktı.
"KIZIM SEN HARBİ DELİRMİŞSİN MAL OLMUŞSUN SEN GERİZEKALI BİLEĞİNİ KESMEK NE DEMEK LAN!!!"
"Hassiktir ya ne duruyoruz hastaneye gidelim pansuman dikiş falan yapalım"
Dedi Sarp.
"Gerek yok ben evde kendime yaparım pansumanı benim çok uykum var başka zaman görüşürüz çaavv"
Çantamı alıp gidecekken Afra ve Ece'nin sesini duydum. Ama onları aldırmayıp yürümeye devam ettim.
Ece "Ya Gece buraya gel acil hastaneye gitmemiz lazım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE KUŞU
ChickLitGeceIer, sonsuz gibi görünür fakat her gecenin bir sabahı vardır... 🖤🌜 Karıştırılmış bebekler klasiği diyeceğim ama bu diğer kitaplar gibi klasik olmayacak bu farklı bir karıştırılmış bebek klasiği olucak...