Vera
Abim Kaan abi ve Beril ablalara geçmiş olsun'a giderken bende evde tek başıma kalmıştım. Evde annem babamda yoktu tabiki onlar bir kaç haftalığına babaannemlere girmişlerdi. Baş ağrısıyla mücadele ederken televizyondan duygusal bir film açıp abur cuburları sephaya koymuştum. Hem ağlayıp hemde cipslerimi mideme götürürken bir anda kapının çalmasıyla oflayıp battaniyeye daha çok sarılıp kapıyı açmak için ayağa kalkmıştım. Yavaş adımlarla kapıya giderken kapının zili sürekli çalıyordu.
"GELDİM LAN GELDİM NE ÖKÜZ GİBİ ÇALIYORSUN ŞU KAPIYI YA, BİR KERE ŞU ANAHTARI ALIP ÇIK EV-"
Sözümü kesen şey karşımda abim yerine Talha'yı görmem olmuştu. Ağzım açık kalırken içeriye girip kapıyı kapatmıştı.
"S-senin ne işin var burada ya?"
Talha "Abin seni evde tek başına bıraktığını duyunca bende hemen bu fırsatı kullanıp yanına geldim"
"İYİ BOK YEDİN!"
Talha'nın kaşları çatılırken sinirlerim daha çok hoplamıştı. Dişlerimi sıkarak onu arkamda bırakıp salona geri döndüm ve kendimi geniş çekyat'a atmıştım. Bir kaç saniye sonra oda kapının önünde durup ellerini cebine sokup bana bakıyordu.
Talha "Hadi ama güzelim şu aramızdaki sorunu konuşup halletsek"
"Sinirlerimi tepeme çıkarma Talha bizim aramızdaki sorun olmaktan çıktı koca bir dağ oldu anlatabiliyor muyum?"
Talha "Şşştt güzelim yapma böyle ama hem sen hastasın bu sabah iğneni olmuşsun sen hala trip atma peşindesin"
Dişlerimi sıkıp sinirle Talha'ya baktım.
Talha "Hadi ama güzelim ya aramızdaki şu küslüğü konuşup ortadan kaldırsak"
"Talha sana son kez söylüyorum siktir git"
Talha "Aaaa çok ayıp ama güzelim"
"Sinirlerimi bozma çık git yoksa abimi ararım"
Talha "Ara banane"
Ağlarcasına oflayıp kafamın altında ki yastığı alarak yüzüme bastırmıştım. Kendimi boğmaya çalışırken yastığın yüzümden çekildiğini hissettim. Talha bana tepemden bakarken sinirle derin nefesler alıp ona bakmaya başladım. Bana yaşattırdıkları aklıma gelince hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım. Yastığı elinden çekip yüzümü kapattım. Ağlarken birisinin bana bakmasından aşırı utanırdım ve bundan nefret ederdim. Ağlamaktan nefes alamıyordum yastık yine suratımdan çekilmişti. Beni kendisine çekti ve bacaklarımı belinin arkasına koyup sırtımı okşamaya başladı. Bende aptal bir kız gibi kollarımı boynuna sarıp kafamı boynuna gömmüştüm. Kesin kıpkırmızıda olmuşumdur, nefes almakta aşırı zorluk çekiyordum.
Talha "Çok mu acıyor?"
Ağlamaktan çatlayan sesimle bir bebek gibi cevap vermiştim.
"E-evet çok acıdı"
Dediğim şeyle daha çok ağlama krizine girmiştim. Salya sümük ağlarken gülme sesi duymuştum. Sinirlenerek sırtına yumruk geçirmiştim.
Talha "Şştt tamam geçer acısı sakin ol birtanem"
"Ç-çok kötü davrandın Talha ç-çok k-kö-tü h-hay-van-a bi-le b-böy-le-"
Talha "Şştt tamam geçti, cidden o kadar bağırdım mı?"
"E-evet"
Hıçkırıklardan dolayı kekelememe lanet okudum. Boynuma ve saçlarıma öpücükler kondurup sıkı sıkı sarıldı, çok aptaldım hemen yumuşamıştım bu tavrına. Beni geri çekti ve bir peçete alarak yüzümü sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE KUŞU
ChickLitGeceIer, sonsuz gibi görünür fakat her gecenin bir sabahı vardır... 🖤🌜 Karıştırılmış bebekler klasiği diyeceğim ama bu diğer kitaplar gibi klasik olmayacak bu farklı bir karıştırılmış bebek klasiği olucak...