Selaaamm bu sefer karakter koymicam çok sıkıldım sürekli karakter koymaktan!
Bugün Vera'nın ağzından bir hikaye dinleyeceksiniz hadi bakim :)
Vera
Gece yarısında odamın camından sokağa bakıyordum. Yağmur yağıyordu, şaşırmamıştık Rize'de yağmur hiç bir zaman eksik olmazdı. Sokağı sokak lambaları aydınlatırken gözüm sokak lambaların bir tanesinde takılı kalmıştı. Sokak lambasının altında onunla kendimi dans ederken hayal ettim. Yağmur bizi sırılsıklam ıslatıyordu. Biz ise üşümemek için birbirimize sarılarak dans ediyorduk. Birden telefonumun çalmasıyla irkilip telefonu kimin aradığına bakmadan açtım.
"Alo! kardeşim sen niye gece gece arıyorsun ya hayal kuruyordum tam dalmışım burada ağzıma sıç-"
Talha "Özür dilerim, yine ne hayaller kuruyordun"
O kalın sesi duyunca donup kalmıştım. Gözüm sokağa kayarken onu arabaya yaslanmış elinde telefonla buraya bakarken bulmuştum.
"Şey ben özür dilerim telefonu bakmadan açtım. Ne oldu bir sorun yoktur inşallah"
Talha "Yok, yok da..."
Kaşlarım merakla çatılırken onun olduğu tarafa baktım.
"Peki ne oldu Talha artık anlatacak mısın?"
Talha "Aşağı iner misin?"
"Tabi..."
Talha "Yanlış anlama ama hani o çok beğendiğim beyaz elbisen vardı ya onu da giyer misin benim için?"
"Giyerim de hava çok soğuk değil mi?"
Talha "Üstüne mont ya da ceket al"
"Peki tamam ben 5 dakikaya oradayım"
Talha "Tamam görüşürüz"
Telefonu kapattıktan sonra dolaba yönelip beyaz elbisemi alıp giydikten sonra maskara ve dudak nemlendiricisi sürdüm. Üstüme mont giyip ayağıma beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Hazır olduktan sonra sessiz adımlarla aşağı indim. Kapının kilidini dikkatle açtıktan sonra yanıma anahtarı alıp kapıyı kapattım. Heyecanlı adımlarla onun olduğu tarafa doğru gittim. Tam onun karşısında durduğumda ilk önce beni süzdü. Sonra kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı. Gözlerinde anlam veremediğim bir ifade vardı.
"Beni niye çağırdın ki isteseydin yarın buluşabilirdik"
Talha "Ben buraya seninle hayalini yani hayalimizi gerçekleştirmek için geldim Vera"
Dediklerine anlam veremezken konuşmaya devam etti.
Talha "Bak Vera ben senin beni sevdiğini anladım ilk başta kardeşim gibi gördüğüm için inanmak istemedim fakat..."
Dedikleri şeyle kalbim durmuştu. Korku bedenimi sarmaya başladı. Benimle dalga geçeceği düşüncesi beni mahvediyordu. Nefes almayı unutmuş gibiydim. Talha gözlerimin içine baktı. Ağlayacağımı anladığı sırada beni hemen kendine çekti.
Talha "Şşştt dur ağlama bak ben o ergenlik zamanında sevdiğin çocuklar gibi değilim seninle asla dalga geçmeyeceğim ilk önce sakinleş ve beni dinlemeye devam et"
Ona güvenemesemde kafamı salladım. Konuşmaya devam etti.
Talha "Sonra garip bir şekilde ben seni her gördüğümde o senin hissettiğin duyguların birebir aynısını hissetmeye başladım. Bak kandırdığımı düşüneceksin ama ben seni gerçekten çok seviyorum. Ben seni o kadar seviyorum ki bu sevgime herkes şahit bak herkese sor ben seni herkese anlattım. Herkes benim bu büyük sevdama şahit herkese seni o kadar çok anlattım ki bir ara beni Mecnun sandılar Kerem sandılar Ferhat sandılar. Birde sen benim ağzımdan kendini dinlesen var ya yerinde kıpırdayamazsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE KUŞU
ChickLitGeceIer, sonsuz gibi görünür fakat her gecenin bir sabahı vardır... 🖤🌜 Karıştırılmış bebekler klasiği diyeceğim ama bu diğer kitaplar gibi klasik olmayacak bu farklı bir karıştırılmış bebek klasiği olucak...