Aşağıya Ege ve Deniz'i koyuyorum.
Ege
Deniz
Gece
Şuan kızlarla yatağın üstüne oturup eğlenceli anılarımızdan bahsediyorduk. Aklıma gelen Hira'yla birlikte Hazala döndüm.
"Hazal bana Hira'yı anlatacaktın anlatsana artık çatladım"
Hazal'ın suratını hüzün kaplamıştı. Vera'da bir şeyler biliyor olacak ki suratını buruşturdu.
"O kadar kötü bir hayat hikayeleri mi var?"
Hazal "Ya aslında Beril şuan 30 yaşında Hira'da 14 yaşında yani Beril Hira'yı 16 yaşında doğurdu"
Kaşlarım şaşkınlıkla çatıldı.
"N-nasıl anlat hemen"
Hazal "Hira çok kötü bir çocukluk yaşadı hatta yaşıyor, Kaan abi ve Beril yengem bir bar'da tanıştılar ve gece'nin sonu felaketle bitti. Beril yengemin annesi ve babası çok kavga ediyorlardı. Bir gün çok kötü kavgaya başlamışlar sonra yengem travma yaşamasın diye çaktırmadan evden kaçmış işte. Bar'a gitmeyi karar vermiş korumalar yengem büyük gösterdiği için izin vermişler içeriye geçmesine oralı olmamışlar, o zaman da yengem yaşından 4 yaş büyük gösteriyormuş baya hatta bize hep derdi bir çok taliplisi varmış köyde. Neyse sonra bar da abimle karşılaşmış o zaman abim 19 yaşındaydı sevdiği kadınla ayrıldığı için baya sarhoşmuş..."
Bir anda susunca kaşlarımı çatıp anlatması için işaret ettim.
Hazal "Peki anlatıcam ama sakin ol tamam mı?"
Kafamı onaylar anlamda sallayınca anlatmaya devam etti.
Hazal "Sonra abim yengeme içki vermiş. O an abim yengemin yaşını bilmiyordu. Yengemle baya içmişler falan gece işte sevişmişler falan tabi hatırlamıyordu abim hiç bir şeyi neyse sabah oldu falan abim yanında yengemi görünce şaşkına dönmüş. Sonra yengemi uyandırıp sorular sormaya başlamış tabi yengemde sarhoş hatırlamıyor hiç bir şey baya bir ağlamış. Sonra abim sakinleştirmeye çalışmış falan filan derken en son da yengem kaçmış falan. Ev'e gittiğinde annesi ve babası baya hırpalamış sonra 2 hafta geçmiş yengemin bulantıları artmış sürekli bayılıyormuş. Ailesi bir gün dayanamamış hastaneye götürmüş hamile olduğunu öğrendiklerinde baya bir dövmüşler doktorlar hemşireler zor almışlar. Yengemi koruma altına almışlar işte sonra yengemi koruma amaçla kadınları korumak için bir yer varmış orayı gitmesi için ikna etmeye çalışmışlar ama ikna edememişler. Yengem abimi bulup yanına gelmiş işte olanları anlatmış abimde eve getirmişti. 4 yaşındaydım ama kesik kesik hatırlıyorum yengemin geldiği günü yengem reşit olduktan sonra birbirlerine aşık olduklarını hissettikleri için evlendiler"
Gözlerim dolmuştu. Ne yaşamıştı o kız o kadar.
Hazal "Ağlayacaksan anlatmam ama..."
Gözyaşlarımı silip anlatması için kafamı salladım.
Hazal "Yengem 20 yaşına gelirken ben o zaman 8 yaşındaydım olayları tam hatırlıyorum artık. Yengemle abim 2 yıl içinde birbirlerine deli gibi aşıktılar sonra abim haddinden fazla içmeye başladı geceleri barlarda takılıyordu. Hira 4 yaşında çocukluğu mahvoldu. Annesi ve babası sürekli kavga içerisindeydi hatta bir keresinde evin altını üstünü getirdiler Hira travma yaşadı. Hira tam olarak 8 yaşında olgun bir kadın gibiydi. Babasını çok seviyordu annesini çok seviyordu ve hiç kavga etmelerini istemiyordu. 6 yaşındaydı tam abim çok sinirliydi kriz geçiriyordu. Hira yanına gittiğinde bir şeyler olmuştu ve Hira hayatının en büyük travmasını yaşadı o sinirle abim Hira'yı dövmüştü. Hira travma geçirdi 2 yıl. İlk zamanlarda yemek yemedi ve konuşamıyordu. Hira travmanın 2. Gününde Beril yengem mahvolmuştu. Hira'yı o halde görmeye dayanamıyordu. O zaman hamileymiş üzüntüden bebeğini düşürdü. Hira annesini kanlar içinde görünce ve kardeşini kaybettiğini duyunca 2 yıl daha konuşamadı. 8 yaşındayken abim geldi. Abimi görünce birden kriz geçirdi konuşmaya başladı o şokla hastaneye götürdük. Doktor bir daha şiddet görürse travma geçireceğini ve her şiddet gördüğünde konuşamayacağını söyledi. Geçici ama yani sadece bir kaç gün konuşamayacak sonra konuşmaya devam edecek. Neyse Hira o günden sonra abim dizlerine kapanıp bayılana kadar ağlasada gram mimiği oynamadı ve duygusuzdu. O gün olgun bir birey gibiydi o günden sonra hep öyle oldu. Arkadaşları ona bağırdıktan sonra özür dileselerde ne yaparlarsa yapsınlar affettiremedi kendilerini onun arkadaşları çok iş çevirdi Hira'nın arkasından ama Hira akıllı bir kızdı hemen anlıyordu, onlarla iletişimini kesip bir daha konuşmuyordu. Abim ne yaparsa yapsın affettiremedi işte Hira'nın çocukluğunun katili abim olmuştu. Neyse bir gün affetti abimi yani 5 yıl sonra affetti. Bana çok kez şey demişti 'acaba doğru mu yaptım affetmekle' falan dedi. İşte en son abim Hira'nın okuldan kaçtığını ve sevgilisinin olduğunu öğrenince kriz geçirdi ve yine dövdü. Hira yine konuşamadı falan şimdi hala küsler birbirlerine abim hala bu kez hak etti diyor"
Sinirle derin bir iç çektim. Duyduklarımla kanım çekilmişti. Vera'nın gözleri doldu.
Hazal "Bana hala babasını çok sevdiğini hatta şuan özür dilese hemen affedeceğini söylüyor çünkü olgun bir kadın gibi olmaktan sıkıldığını söylüyor. Babasını çok seviyor ama yaşattırdıkları şeyler onu engelliyordu. Hira çok kez kazıklandı, çok travma geçirdi, travma geçirmesini sağlayanları asla affetmedi. Çok kötü intikamlar aldı ve bir ara az kalsın katil oluyordu. Beril yengem Hira'yla zor baş ediyor o ne yaparsa yapsın kızının arkasında duruyor onu çok seviyordu. Abim Hira kavgaya karıştığında karışmıyordu çünkü kendisini suçlu buluyor ve kendini bu olaylara karışmaya hak vermiyordu"
"Daha fazla dinlemek istemiyorum yatalım kızlar çok geç oldu"
Onlarda sıkıntıyla kafasını sallarken Vera bize yer yatağı hazırladı. Bizde yerlerimize yerleşip ışıkları kapattık. Işıklar kapalıyken kaç saat geçti bilmiyorum ama Hira'nın yaşadığı şeyleri düşününce uyku tutmuyordu. En sonunda susayınca kızları uyandırmadan ayağa kalktım ve sessiz adımlarla merdivenlerden indim. Mutfağın ışığını açtım. Dolaptan kendime bir bardak alıp tezgahın üstünde ki su dolu sürahiyi alıp bardağa doldurdum. Tam su'yu içecekken kafama inen sert darbeyle şoka girmiştim ve elimde ki bardak yere düşüp tuzla buz oldu. Gözlerim kararmaya başlarken ayakta zor duruyordum. Elimi tezgaha koyup sıkıca tutunmaya çalıştım.
Baran "LAN BU GECEYMİŞ BEN HIRSIZ SANDIM! BEN NE YAPTIM LAN ANNEEE! BABAAA!"
En son duyduğum sözlerden sonra dayanamayıp yere sırt üstü düşmüştüm. Baran'ın bulanık görüntüsü bana yaklaştı. Elini yanağıma vurup bir şeyler yapıyordu ben tam ne olduğunu çözemezken bayılmıştım.
Son 😁
Sizce Baran salak mı?
Kaan sizce niye bu kadar piç osjsoskskodje
Karakterlerime her boku yaptırıp söven manyak tek ben değilimdir umarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE KUŞU
ChickLitGeceIer, sonsuz gibi görünür fakat her gecenin bir sabahı vardır... 🖤🌜 Karıştırılmış bebekler klasiği diyeceğim ama bu diğer kitaplar gibi klasik olmayacak bu farklı bir karıştırılmış bebek klasiği olucak...