Helloo çok özledim buraları...
Gece
Gece olmuştu ve biz Hazal, Vera, ben, yengemler ve kızlar odamda gıybet yapıyorduk. Hazan uykusu geldiği için erkenden misafir odasına gidip uyumuştu. Abimler ise aşağıda kesin keyif yapıyordu. Yasemin hanımlarda odalarına çekilip uyumuşlardı. Kızlar gülüşerek bir şeyler konuşurken ben ise dalmıştım. Birden adımın seslenmesiyle düşüncelerden sıyrılmıştım. Hepsinin kaşları çatılmıştı.
Özge "Bebeğim iyi misin?"
Ece güldü ve bana baktı.
Ece "İyi iyi o yine geçmişine dalmış"
Deyip kaşlarını çatmıştı.
"Oofff yok öyle bir şey Ece ya"
Afra "Sus kız seni bizden başka kimse bilemez unuttun mu kızım biz senin tüm yaşadıklarını ezbere biliyoruz huylarınıda"
Dediğinde yüzümde buruk tebessüm oldu.
"Haklısınız valla ne yapayım düşünmeden edemiyorum da yani o kadar şey ki"
Kafamı öne eğdim.
Gökçe "Karışık..."
Gökçe'nin devam etmesiyle kafamı olumlu anlamda salladı.
Hazal "Çok kolay şeyler yaşamamışsın ki düşünmen gayet normal yani"
Dedi üzgünce, ister istemez yüzümde tebessüm oldu. Yengemler kaşlarını çatmıştı, Hazal Vera'ya anlattığı için bir şey demiyordu.
Özge "Hayırdır kız ne oldu senin geçmişinde"
Dedi sahte kızgınlıkla.
Vera "Valla dinlesen keşke duymasam diyeceğin şeylerden..."
Deniz "Gece Allah aşkına anlat kuzum valla bak ben böyle deli gibi hissediyorum benim anlamadığım konuyu konuşunca siz"
Kafamı sallayıp her şeyi onlara anlatmaya başladım.
"İşte sonra karıştırıldığımı öğrendim ve pat buradayım"
Özge ve Beril yengem duyduklarına inanamıyordu üzgünce kafaları öne eğmişlerdi. Deniz yengem ağzı açık kaldı. Şaşkın gibi görünmüyordu sanki küfür eder gibi bir moodu vardı. Korkuyla Hazala baktım. Hazal ise bir şey yok anlamında omuzlarını kaldırıp indirdi.
Deniz "Oğuzun hayatını sikim"
Birden küfür etmesiyle şaşkınlıkla ona baktım.
Özge "O orospu çocuğunu bulup hayatını sikmek istiyorum"
Ortamda sessizlik olunca Beril yengem sessizliği bozdu.
Beril "Çok sıkıldım ya aşağı inelim"
Hepimiz yengemi onaylayıp aşağı indik. Abimler gülüşürlerken bizi görünce susmuşlardı.
Talha "Hayırdır lan niye geldiniz"
Hazal "Yukarıda konu kalmadı sıkıldık sizin yanınıza gelelim dedik nasıl yapmışız"
Deyip koltuklardan birine kendini atınca bizde koltuklara oturduk.
Talha "İyi yapmışsınız bizde sıkılıyorduk"
Baran "Ne sıkılması oğlum daha önce eşşek gibi anıran ben miydim?"
Talha "Evet sendin"
Yusuf "Zort"
Yusuf abinin son kelimesine güldükten sonra Ege abim konuştu.
Ege "Beril yenge"
Beril "Efendim Ege?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE KUŞU
ChickLitGeceIer, sonsuz gibi görünür fakat her gecenin bir sabahı vardır... 🖤🌜 Karıştırılmış bebekler klasiği diyeceğim ama bu diğer kitaplar gibi klasik olmayacak bu farklı bir karıştırılmış bebek klasiği olucak...