7. Bölüm

3.2K 118 31
                                    

Valla dayanamadım yazdım özledim işte :)

Şu şarkıda var ya üfff beee aşağıya Gece'yi koyuyorum

Şu şarkıda var ya üfff beee aşağıya Gece'yi koyuyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4 yıl sonra

Gece

İlk aşkım koca bir hayal kırıklığıydı...

Babam Oğuz yüzünden kalp krizi geçirmişti. Şuan çok şükür sağlığı yerindeydi. Milletin ağzından bir kez olsun düşmemiştik. Annem çok zor günler geçirmişti, ilk başlarda dışarıya adım atmadı çünkü biliyordu ki milletin dedikodularından utanacaktı. Oğuzun annesi ve babası bize karşı çok mahcuptu en çokta bana, o yaşananlardan sonra annemle babam konuşmaya utanıyorlardı onlarda utanıyordu gerçi oda ayrı bir konuydu. Gökçe bana çok destek olmuştu ve en çok onun yanında ki insanlar hepsiyle daha yakın olduk ve kardeş gibiydik. Ben ise kendime verdiğim sözü tutmuştum. Üniversite sınavına girdim ve hayalimde ki mesleği kazanmıştım ve şuan çalışacak bir şirket arıyordum. Üniversiteden yeni mezun olmuştum o yüzden iş bulmam aşırı derecede zordu.

Halime: "Kızım hadi sende el at sofrayı toplayalım"

Annemin söylediği sözle ablam gözlerini devirmişti.

Öznur: "OF YETER YA HER GÜN BİR İŞ YAPTIRIYORSUN SENİN GİBİ ANNEM OLMASAYDI KEŞKE!"

Ablamın söylediği sözlerle elimde ki çay bardağını iç çekerek masanın üzerine koymuştum.

"Kadın senden bir şey rica etti ya sende abartma, ben toplarım mutfağı sen dert etme anne"

Annemin gözleri dolmuştu. Bu aralar ablamla annem çok kavga ediyorlardı, gerçi annem sesini çıkarmıyordu ama ablam bu aralar annemin üstüne çok gidiyordu. Telefonuma bildirim gelince telefonumu elime aldım ve gelen mesaja baktım.

Gökçe kişisinden bir mesaj

Gece biz bugün sahile gitmeye karar verdik sende gelicek misin?

Sizden

Tamam gelirim mutfağı toplayıp hazırlanırım.

Gökçe

Tamam biz seni bekliyoruz çabuk ol biraz ama tamam mı?

GECE KUŞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin