Jest ! W końcu koniec lekcjii .. Jeszcze tylko 2 dni i zakończenie roku szkolnego . Boże nawet nie wiesz jak sie cieszę. Spokój przynajmniej na 2 miesiące. yea cieszę sie jak jakaś upośledzona .
Jaka normalna szkoła ma jeszcze lekcje gdy tylko zostało 2 dni do zakończenia ? Tylko moja -.-
Teraz tylko pół godzinki do domu i tylko ''ja+kanapa=spokój i odpoczynek."
Może przybliżę wam bardziej jak mniej więcej wyglądam: Jestem dość szczupłą brunetką o niebieskich oczach . Jestem średniego wzrostu. Ubieram sie dość luźno , czasem gdy taka potrzeba elegancko. I mam kilka tatuaży . Tak wiem nie jestem jeszcze pełnoletnia ale rodzice mi ufają i się zgodzili .. Jeden mam na przedraminiu, drugi ciągnie sie od połowy uda do żeber .... Dość duży ale co tam , mi się podoba. Mam 2 starszych braci : Adam ma 23 lata , a Bartek 21. A ja przydupas na samym końcu najmłodsza (...) Nie mieszkamy już razem bo się wyprowadzili . Adam dostał jakąś oferte pracy w Australii i poleciał . Pół roku później Bartek tak samo bo Adama załatwił mu prace i oto tak mnie zostawili. Nie jesteśmy jak typowe rodzieństwo tzw: nie bijemy się , nie wyzywamy się , jesteśmy zżyci ze sobą . I gdy wyjechali Beczałam jak bór za nimi przez miesiąc. Chociarz dalej za nimi tęsknie .Kiedyś ich odwiedze obiecałam to sobie i im.
Dobra jestem juz w domu . Cisza ,aha czyli rodziców nie ma . Spoko tylko ja i cisza .2
WIECZÓR
obudziłam się na kanapie .. o cholewka już tak późno , a rodziców dalej nie ma . Pewnie pojechali do babci jak spałam .. Centralnie przed nosem mam kartke ( moja spostrzegawczość czasem mnie zaskakuje XD)
Córcia pojechaliśmy do babci , gdy spałaś wrócimy jutro , zjedz sobie coś ,i zamknij się w domu /mama i tata
HA mówiłam XD
dobra to teraz tylko się umyć i spać , nie jeste jakoś głodna .. ewentualnie zjem śnidaniezamkłam dom i poszłam na górę zrobiłam co miałam zrobić i poszłam spać
Dobra od czego by tu zacząć. Ok,,, Jestem już dosć długo na wattpadzie ale teraz dopiero postanowiłam coś sama napisać . Przedtem tylko czytałam . Więc nie wiem co z tego wyniknie ,, ale spróbuję coś tym zrobić , wieć proszę nie bijcie jeżeli są błedy to przepraszam no ale kto nie robi błędów . Jest to moje 1 opowiadanie i może być na początku kiepsko i wg. No to tyle na dziś ode mnie to PA/ MALINA213