rozdział 18 cz.2

378 32 7
                                    

Czekaliśmy aż Calum zejdzie na dół z kamerą, reszta w tym czasie już zdążyła powiadomić fanów że będzie odcinek na żywo z "niespodzianką" . Taa ta niespodzianka to ja. Owszem widziało mnie kilka fanek, wtedy na plaży i miałam zdjęcia z ashem i resztą zespołu. Wtedy nie było aż tak dużo na mnie hejtów. Trochę się boję, czytałam jak niektóre fanki reagują na dziewczyny innych chłopaków z zespołu. I nie było fajnie.
- czym się denerwujesz ? -spytał Ashton.
-nie niczym,powiedziałam i wtuliłam się w niego bardziej. Mogłabym tak cały czas , ale przyszedł Calum z kamerą.
-dobra gotowi? , a i Julia jeśli poczujesz się urażona , lub pytania będą zbyt osobiste po prostu na nie nie odpowiadaj, dobrze? - spytał z troską Luke.
Pokiwałam głową że rozumiem. Głęboki wdech i zaczynamy.
-HEJ TU 5 SECONDS OF SUMMER!!!!- powiedzieli -chórem. chcielibyśmy wam kogoś przedstawić . Wtedy ja przysunełam się do przodu bardziej do kamerki.
- hej -powiedziałam i uśmiechnęłam się przyjaźnie
-jak widzicie to Julia jest naszą "niespodzianką", i Julia jest moją dziewczyną, więc mam nadzieję że przyjmiecie ją miło-powiedział Ash.
- jeśli uważacie, bo tak na pewno jest piszecie w komentarzach "ASHLI FOREVER" i miliony serduszek, za to że to slodziutka z nich para !!! , wiecie ja chyba zrobię im ołtarzyk, tak na pewno zrobię- wykrzyczał Mike , a my popatrzylismy sie na niego jak na jakiegoś niedorozwoja. Po chwili było pełno komentarzy, wybraliśmy niektóre bo inne były podobne.
1. Jak się poznaliśmy?
-przyleciałam tutaj do braci i wpadłam na Michaela na lotnisku-powiedziałam, a Mike potwierdził -to prawda
2. Ile masz lat?
-17 , za niedługo 18
3. Czy rodzice wiedzą o tym że masz tatuaże?
-tak wiedzą, bo się zgodzili i mam dwa.
Reszta pytań była podobna , były także pytania do chłopaków kiedy najbliższe koncerty, spotkania i czy ja na nich będę bo chciałyby mnie poznać. Zrobiło się mi miło, jedna częśc zaakceptowała mnie , a inna niekoniecznie, zdążyły się przykre pytania, a nawet sugestie, na temat mojego wyglądu, że nie zasługuje na Asha i nie mam prawa spotykać się z resztą zespołu. Było mi przykro wiec cicho przeprosiłam o poszłam w stronę łazienki. Nie dane mi to było bo zostałam pociągnięta za nadgarstek. Wiedziałam kto to. To był Ash , nie chciałam niego patrzeć. Nie chce żeby widział że te słowa mnie zabolały. Ale nigdy nie idzie nic po mojej myśli. Ujął moją twarz w swoje ręce i delikatnie mnie pocałował.

Ashton
Nie mogłem patrzeć na to jak fanki powodują u niej płacz, nie czekałem ani chwili, pobiegłem za nią, złapałem jej twarz w moje ręce i pocałowałem . Był to krótki całus, ale był. Przyciągnąłem ją do siebie i mocno tuliłem . Po chwili odsuneła się ode mnie , złapała za rękę i zaprowadziła nas do salonu. Chłopaki akurat kończyli odcinek. Gdy nas zauważyli, Mike w szybkim tempie podszedł do niej i przytulił. Zaraz za nim zrobiła to pozostała dwójka.

2 godziny później...

- ja tego nie oglądam-powiedziałam, ja chce zasnąć w nocy
- oj no weź, to nie jest straszne- powiedział Calum znudzonym głosem
-Czemu akurat "ludzką stonoge " ?? Calum to jest obrzydliwe. Na samą myśl o tym filmie przychodzą mnie ciarki.
- puść jakiś inny film-powiedział Ash.
- okej okej zluzujcie majty . Jednka gorzej mogło być bo włączyli " Obecność " , ja was proszę. Teraz na pewno nie zasne. Zrobiłam zawiedzioną minę, skrzyżowalam ręce na piersiach i niczym obrażona dziewczynka siedziałam na kanapie kolo Irwina. Film trwał już jakiś czasm , gdy przerwał go dźwięk mojego telefonu. Przyszło powiadomienie z Facebook'a , że zostałam oznaczona na zdjęciu, Gdy to zobaczyłam,myślałam że dostanę zawału ze szczęścia. Andy Biersack ozanczł mnie na zdjęciu. To było wtedy w studiu nagrań. Zaczęłam skakać i piszczeć jak powalona. Ash zabrał mi telefon i przeglądał mojego Facebooka. Widziałam że jego mięśnie sie napinają. Znowu jest chorobliwie zazdrosny. Zabrałam mu telefon , wdrapałam się mu na kolana i dałam mu buziaka. Zalagodziło to trochę jego zazdrość. Uśmiechnął się i przytulił mnie tak ,że siedziałam oparta o jego klatkę piersiową. Zapomniałam o tym że leci film i akurat w strasznym momencie musiałam popatrzeć. Mój odruch był taki że z moich ust wydobył sie pisk , i naturalnie wtuliłam się w mojego chłopaka. To nie byłby normalny wieczór, bez straszenia mnie przez Cala, Luka i Mika . Ash za każdym razem mnie dk siebie tulił. I to było słodkie, mam szczęście że go mam. Byłam już trochę zmęczona i zaczynałam już powoli zasypiać. W końcu film się mi urwał. Poczułam że tylko sie unosze. Później że idziemy po schodach, a na samym końcu szelest i jak wylądowałam na czymś miękkim. Zakładam że na łóżko (XD) . Automatycznie zabrakło mi czyjejś obecności, ale jak na zawołanie zostałam przyciagnięta do Asha. Przykrył nas kołdrą. Poczułam jeszcze jego usta na moim czole i ciche "dobranoc" .

Okej , mamy kolejną część. Mam nadzieję że się spodobały moje wypociny. I znowu pojawił sie Andy. Na chwilę ale był. Wiec jeśli ci się spodobało to zastawa coś po sobie ;)

Ps: Chcecie trochę zamieszania z Andym ??? ;)

Do nastepnego / Malina213

My new life/ 5SOSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz