29. Ezer örömmel

138 5 2
                                    

Amikor pedig kiértünk, elállt a lélegzetem. A teraszon tele volt minden ragasztva a Jungkook és az én közös képeinkkel. Nagyon meghatódtam. Észre sem vettem a nagy csodálkozásban, hogy a többiek már mind kint vannak.

-Ez... -fordultam feléjük levegőért kapkodva és próbálva megfogalmazni az összes bennem lévő kérdést. A srácok csak aggódó tekintettel figyeltek engem és Jungkookot, hiszen mindketten lélegzetvisszafolytva néztünk hol jobbra hol pedig balra.

-Ez gyönyörű. -mondtuk ki egyszerre Kookieval. És egyébként igen, mostmár visszakapta a becenevét is. Hiszen megérdemli. Az egyszerre beszéden még mi is igencsak meglepődtünk. Amikor azonban nem figyeltem egy pillanatra, amikor feleszméltem, már a lányok ráncigáltak a dorm felé.

-Öhmm... csajok. Most mi is történik, ha megkérdezhetem? -kérdeztem furán, hiszen nem rémlik, hogy említettek volna bármi említésre méltót... (írói szerk.: na jó ez most nagyon furin vette ki magát xD)

-Hát Yumi... te nagyon nagyon elkalandozhattál valmerre. -nevetett fel Kimi.

-Most hazamegyünk, és szépen felveszel egy nagyon szép ruhát, amibe folytathatod a mai estét. -kacsintott rám Lisa. Ugyanis Lisa, Kimi, Jia és Wendy kísértek engem haza.

-De mit vegyek fel? -nyafogtam a szekrényem előtt ácsorogva,hiszen nem találtam semmi megfelelőt, amit felvehettem volna.

-Hát... mondjuk felvehetnéd... ezt itt. -vett ki egy ruhát a szekrényemből Lisa. Én pedig alig kaptam levegőt.

-Te... ezt komolyan gondoltad? -kérdeztem. -Egyébként honnan is van ez a ruha? -kérdeztem furcsállva, hogy még nem is láttam életemben ezt a ruhát.

-Nos... boldog születésbapot Yumi. Ezt a Blackpinktől kapod. -mosolygott rám Lisa. Nekem pedig elakadt a lélegzetem.

-De... ez nagyon drága volt.... -mondtam, hiszen látszott, hogy nem valami olcsó ruhadarab.

-Jaj... te lány. Azzal te most ne foglalkozz.

-De most spuri felöltözni. -tapsolt kettőt Wendy. Hát oké... Bementem a gardróbomba és gyorsan felöltöztem. Amikor pedig kiléptem, mindenki rám szegezte a tekintetét.

-Gyönyörű vagy. -mondta mosyogva Jia.

-Akkor most Kimi csinál neked valami szolid sminket, Lisa pedig a hajadat fogja megcsinálni. Mi pedig szépen visszamegyünk Wendy vel a fiúkhoz. -mosolygott rám Jia. Én csak bólintottam egyet. A lányok pedig már hozzá is láttak a munkához. Egy olyan 15 perc múlva készen is lettem. Amikor pedig a tükör elé álltam, azt hittem, higy menten elájulok. Nem tudtam elhinni, hogy az komolyan én vagyok.
A ruhám így nézett ki:

 A ruhám így nézett ki:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A cipőm:

A cipőm:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Te+én=? (BTS J.JK ff.) ✔ /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora