10. Én annyira szeretlek téged!

264 7 0
                                    

-Én... Nem tudom, hogy mit érzek... -válaszoltam. Tényleg nem tudtam, hogy mi ez az érzés...

Yumi pov.

Amikor felébredtem, nem tudom, hogy hol voltam. Aztán mikor kikeltem az ágyból nekifogtam körülnézni. Minden Jungkook illatú volt. Nem tudtam,hogy hol lehetek, aztán eszembe jutott, hogy valószínűleg a fiúk dormjában vagyok. Úgy határoztam, hogy haza kell mennem. Azért hagytam egy üzit Jungkooknak, hogy hol vagyok... Remélem majd megtalálja. Ezt írtam a lapra :
Szia Kookie. Nem tudom, hogy mikor találod meg ezt az üzenetet, de én most haza megyek. Pontosabban Aera írt, hogy ha még élek és virulok, akkor a lányokkal pizsipartit tartanak, szóval ha van kedvem, menjek át. Szóval oda megyek. És Köszi, hogy elhoztál ide. Majd még beszélünk. Szia.
Rövid üzenetet hagytam neki. Mi szükség lenne egy hosszabb, elvontabb levélre? Jobb a rövid de tömör típusú. Ez után elindultam. Nem tudtam, hol menjek, de megláttam az erkély ajtót. Úgy határoztam, hogy akkor ott fogok kiszökni. El is indultam. Kiléptem, majd megcsapott az éjszakai hideg levegő. Nagyon jól esett a friss levegő. Leugrottam, majd folytattam utamat. Először nem tudtam, hogy hol vagyok, így csak szimplán elindultam jobbra. Majd később rájöttem a hollétemre, ezért elindultam Aera -hoz. Ugyanis tényleg írt nekem. Amikor odaértem, nem érkezett válasz. Azonban később Bae nyitott ajtót.
-Te... te....
-Igen... Itt vagyok. -mosolyogtam rá az előttem álló sokkolódott lányra.
-Ez csodááás! !!! -ugrott a nyakamba.
-Bae? Ki csengetett? -jött ki a nappaliból Jia.
-Lányok!!! Itt van Yumiiiii! !!! -kiáltja el magát.
-Csakhogy itt vagy. Már azt hittem, tényleg nem fogsz eljönni. -mondja Hana.
-Na de most! Mondj el mindent elejétől a végéig. -jelentette ki Aera.
-Lányok, lányok! Először nem mehetnék be? -kérdeztem, mire a négy csapattársamnak leesett, hogy én még mindig kint állok a hidegben. Összenéztek, majd nevetve beengedtek. Amikor leültem a kanapéra, a lányok rögtön letámadtak, hogy mi hogyan történt. Mindent elmondtam nekik töviről hegyére.
-De ... várjunk csak. Neked most tetszik Jeon Jungkook, a BTS -ből? -kérdezte Bae ledöbbenve.
-Öhmm. ... nem tudom milyen érzés... de szerintem.... ja? -kérdeztem. Tényleg soha nem estem még bele valakibe. Nincs is honnan tudjam, hogy milyen érzés... - Csak annyit tudok, hogy amikor hozzám ér, az olyan bizsergő érzés és, hogy néha kicsit szégyenlős vagyok a társaságában. De semmi komolyabb !!!- tiltakoztam hevesen. A lányok összenéztek, aprót bólintottak Hana felé, majd selytelmesen elmosolyodtak.
-Yumi,... -szólalt meg. -Te szerelmes vagy!!! -kiáltották, majd mind megöleltek.
-Komolyan?!? -kérdeztem. Őszintén szólva, kicsit megijedtem. Nem tudtam, hogy a fogalom Mit is foglal magába.
-Nyugi, nem kell félni. Ez csak egy érzés. Egy nagyon szép, de olykor fájdalmas érzés... -elmélkedett Jia.
-Igen. De nem kell megijedni tőle. Ha szerelmed nem viszonzatlan, akkor egy nagyon klassz dolog. -jelentette ki Aera.
-És most akkor mit csináljak? Nem is tudom kezelni, vagy ilyesmi? -kérdeztem, mire a lányok nemlegesen rázták a fejüket. -Én már csak annyit tudok, hogy hiányzik. Hiányzik, hogy itt Legyen velem, hiányzik az ölelése. Mert ugye tegnap megölelt a parkban egy padon.... -pirultam el egy kicsit.
-Hogy miiiiii? !!! -akadt ki rögtön Bae. - És én erről miért is nem tudok?! -akadt ki rögtön. Hát igen... Bae az a típusú lány, aki mindig mindenről tudni akar.
-Hagyd már. Megvan neki is a magánélete. -védett meg rögtön Jia. Én csak egy hálás pillantást küldtem felé.
-Igen ám. De hamarosan már nemigen lesz.... -mondta Aera a magánéltünkre vonatkozóan. Nos igen... Az idol élet ezzel jár...
-Mit szólnátok hozzá, ha most játszanánk felelsz vagy merszet? -vetette fel ötletét Hana.
- Benne vagyok . Elvégre amúgy sem akarunk még lefeküdni aludni. Nemde, lányok? -kérdezte Bae. Nagyon gyanúsan vigyorgott. Már előre félek....
-Játsszunk. -Bólintottam rá én is a dologra.
-Rendben. Akkor valaki hozzon egy üveget. -jelentette ki Jia. Elszaladtam a konyhába, és hamarosan egy üveggel a kezemben tértem vissza. Azonban mikor visszaértem, a lányok mellett volt egy sojus üveg is.
-Aki nem teljesíti, az iszik . -jelentette ki Aera. Hát akkor kezdődjön a buli...
-Én pörgetek. -mondta Bae és ezzel megpörgette az üveget. Ami természetes módon rajtam állt meg.
-Yumi.... felelsz vagy mersz? -kérdezte Hana.
-Felelek... -mondtam félve a mérés lehetőségétől.
-Ne már... Ez milyen már...
-durcázott Jia is. Nagyon meg akarnak engem ezek ma szivatni. Úgy érzem.
-Akkor.... Ha most itt lenne Jungkook... -Jaj ne már... kellett nekem emlegetni Jungkookot. -sőt... Az egész BTS. És választanod kéne, hogy kivel jöjj össze. Ki lenne az? -kérdezte Aera. A kis gonosz. Bár a választ szerintem már úgy is tudják...
-Természetesen Jungkook-kal. Mit vártatok, mit fogok mondani? -kérdeztem . Igazából muszáj volt válaszoljak, mert nem akartam sojut inni.
-Következő.... -mondtam, majd pörgettem. -Hana! Felelsz vagy mersz? -kérdeztem.
-Merek ! -mondja. Hm... Bátor.
-Akkor húzz le egy egész pohár sojut! -mondta gonoszan Aera. Ezt azért nem gondoltam volna a leaderről. És megtette. ... Ám ekkor valaki kopogtatott.
-Menézem ki az! -kiáltottam. Amikor pedig kinyitottam az ajtót, nem hittem a szememnek.
-Yumi... Én annyira szeretlek téged! -mondta az előttem álló fiú.
-Én is téged, Jungkook... -mondtam furcsán, hiszen azért olyan haveri viszonyban még nem vagyunk. Ezzel fogta magát, és felemelt és megpörgetett a levegőben, majd nagyon nagyon szorosan magához ölelt. Nem mondom, hogy nem volt jó, csak furcsáltam ezt az egész dolgot.
-És megcsináltaaaa !!- ugrott elő a BTS a kerítés mögül.
-Ez meg mi volt? -kérdezte Jia az ajtóban állva.
-Hááát... felelsz vagy merszeztünk a fiúkkal és ez volt a maknae feladata... -mondja Namjoon.
-Mi is ezt játszottuk! -mondta Aera. -Akkor gyertek be. Játszhatunk együtt is! -jelenti ki boldogan.
-Rendben. -a fiúk bejöttek. -Amúgy Kimi is itt van.... -és tényleg itt volt. Nagyon örültem neki. Folytattuk a játékot. Az üveg pedig rajtam állt meg... Ez nem jelent jót...
-Merek... -mondtam sápadtan.
-Igen? -kérdezte gonoszan mosolyogva Namjoon.
-Akkor ma a két maknae együtt alszik... -mondja ártatlanul Aera.
-Hogy mi vaaan? -kérdeztük egyszerre Jungkook-kal.
-Bizony, bizony. .. -mondják a többiek is. Itt nagyot nyeltem. Hát akkor oké....
-Ti hyungok elképesztően gonoszak vagytok... -jelentettem ki...
-Ilyen maknaenak lenni. Ez az élet és a hyungok.... Már csak ilyenek... -mondja Jungkook. Én fájdalmasan nézek rá, ő pedig elneveti magát. Még játszottunk pár kört, ahol Kimi még kellett puszilja Jimint (úgy látom, tetszik neki a fiú) és többek közt Namjoon is egy szobában alszik Aeraval. A két leader. Nem is rossz párosítás... de nekik legalább nem kell egy ágyban aludniuk....
-Jó éjt emberek! Főleg nektek, maknaek! -nevet fel gonoszan Aera, majd mindenki elmegy aludni a saját szobájába, amit ideiglenesen kaptunk Aeranál.
-Jó éjt, Kookie. -mondtam, majd megfordultam a másik oldalamra.
-Jó éjt, Yumi. -suttogta Jungkook, majd jó szorosan magához ölelt. Én magamhoz öleltem a karját és így aludtunk el...

Te+én=? (BTS J.JK ff.) ✔ /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora