6. Új barátok, új életszakasz.

319 9 0
                                    

.. Aztán hirtelen elsötétült minden. ..
-Kisasszony, ébredjen fel! -hallok meg egy hangot. Huhh. Ezek szerint csak egy álom volt. Nagyon megijedtem... -Jól érzi magát? -kérdezte aggódó tekintettel.
-Persze, jól vagyok. -ekkor jutott eszembe, hogy én a kórházban vagyok. A férfi aki előttem állt, az pedig Kimi orvosa volt. -Kérem, tud nekem valamit mondani Park Kimiko -ról? -Igen, barátnőmet így hívják teljes nevén.
-Maga hozzátartozója? -kérdezte az orvos.
-Öhmm... igeeen...mmm. ... A tesstvére vagyok. -villantottam rá egy mosolyt, hogy hihetőbb legyen a dolog.
-Rendben. A hölgynek agyrázkódása volt, azonban ezt tudjuk kezelni. Ezen kívül komolyabb baja nincsen.
-Hála Istennek. -nyugodtan meg egy kicsit. -Köszönöm szépen. -mondtam az orvosnak, majd felhívtam Kimi szüleit, hogy elújságoljam a hírt. Azt mondták, hogy azonnal bejönnek, én menjek nyugodtan a dolgomra és, hogy nagyon szépen köszönik, hogy itt voltam a lányukkal. Ez után elhagytam a kórházat. Még volt fél órám a megbeszélésemig, ezért gyorsan haza rohantam, majd elkezdtem készülődni. Egy egyszerű fekete farmer nadrágot vettem fel egy fekete felvágott haspólóval. Már nagyon izgultam, hiszen pár perc múlva elkezdődik egy új dolog. Egy új világ nyílik meg előttem, amely nem fog egy hamar bezárulni. Ez pedig az idolok világa. Idő közben elkészültem és elindultam a megbeszélésre, ami a BigHit épületében volt. Amikor megérkeztem, megkérdeztem, hogy hova kell mennem.
-Jó napot! Kim Yumi vagyok. Egy megbeszélésre jöttem, új idol vagyok. -mondtam a nőnek.
-3. Emelet, kettes terem. -mondta nekem, majd újból belemerült tennivalóiba. Elindultam felfelé. Amikor odaértem, nem mertem benyitni. Nem tudtam, hogy ez a lépés helyes lesz -e. Hisz ez egy új lépés egy új jövő felé. Nem volt sok időm gondolkodni, hiszen nem akartam elkésni. Egy utolsó gondolatom volt. Mégpedig az, hogy nem hátrálhatok meg a saját jövőm elől. Mert ha ezt megteszem, akkor én leszek a világ leggyávább embere. Nem szabad ennyitől meghátrálnom. És benyitottam.
-Á, Yumi. Hát maga is itt van! Már csak önre vártunk! -mondja mosolyogva egy férfi, aki valószínűleg a maneggerem lesz. -Nos, lányok, javaslom, hogy akkor vágjunk is bele a dolog közepébe. Először is mutatkozzatok be egymásnak. Én Jihon vagyok. Én leszek a manageretek. Nos akkor adok nektek fél órát, hogy megismerkedjetek, aztán pedig visszajövök, hogy tisztázzuk a szabályokat meg ilyesmik. Na én léptem is. -mondta,majd elhagyta a termet.
-Sziasztok, az én nevem Aera. Én leszek a leader. 19 éves vagyok. Nagyjából ennyit kell rólam tudni. Majd még úgyis megiserjük egymást egy pár év alatt... -nevetett fel ezek szerint Aera.
-Én Yumi vagyok. Még nem tudom, hogy mi lesz a szerepem, de biztosan szeretni fogom. És egyébként 16 éves vagyok. -mondtam félénken bemutatkozva.
-Lányok, azt hiszem, megvan a maknaenk. -mondja az egyik lány. -Én Bae vagyok. 20 éves. -mutatkozik be az előbbi lány.
-Engem Hananak hívnak, és 18 éves vagyok. -mutatkozik be egy másik lány. Nagyon kedvesnek tűnnek.
-Nos, én Jia vagyok, egyébként szintén 18 éves. -mondta az utolsó lány. Tehát ezek szerint a bandában öten leszünk és én leszek a maknae. Szupi. A lányok nagyon kedvesnek tűnnek.
-Szerintetek mi lenne egy jó csapatnév? -kérdezte Aera. Hű... Ez tényleg egy nagyon jó kérdés.
-Nem is tudom. Mi legyen? Inkább csajos, vagy inkább ilyen... menő? -kérdezte Bae.
-Szerintem legyen inkább menő. Nem szeretem az ilyen, nagyon csajos csoportokat. Szerintem lehetne esetleg... moonlight? -kérdezte bizonytalanul Jia.
-Hát... nem is tudom. Valami... frappánsabb kellene.
-Akkor legyen boyluvers. Az vicces... -Hát én itt pukkantam ki a röhögéstől.
-Komolyan? Boyluvers??? -nevettem fel.
-Ennél jobbat ki sem lehetett volna találni. -kapcsolódott be a nevetésbe Hana is.
-Szerintem... lehetne mondjuk... talán... Mit szólnátok az UltraViolet -hez? -kérdeztem meg a cspattagokat.
-Ez szerintem nagyon jó lenne. -jelenti ki Aera. -Nem hangzik túl nyávogósan és nagyon menő. Szerintem, ha Jihon kérdezi, akkor ez jó is lesz.
-Igen ám, csak kellene egy név a fanoknak. -gondolkozik Bae.
-Nem is tudom... Elég nehéz fandom nevet találni. -szól hozzá Jia. Mindenki elmerült a gondolataiba. Nem találtunk fandom nevet....
-Na és mit szólnátok esetleg az U.V. lighters -hez? -kérdezte hirtelen Aera.
-Nem is olyan rossz. Szerintem ez megfelelne. -mondtam. Ekkor belépett Jihon.
-Na sziasztok. Remélem, hogy megismerkedtetek egymással. Nagyon fontos kérdésem lenne hozzátok. -mondja, majd leül ő is, hiszen mostmár van vele egy jópár megbeszélnivalónk. -Nos, nem tudom, hogy beszéltetek -e már róla, de szerintetek milyen név kellene nektek? Mármint csapatnév.
-Igen beszéltünk róla és az UltraViolet -ben egyeztünk meg. Neked ez megfelelne? -válaszolt leaderünk.
-Persze. Akkor fel is írom. -mondja boldogan Jihon, majd felírta a kis füzetébe a nevet. -Fandom néven már gondolkodtatok? -kérdi érdeklődve.
-U.V. lighters. -válaszolok.
-Na, ez jó is lesz. Örülök, hogy meg tudtatok egyezni, lányok. Most pedig a művészneveteken kellene, hogy gondolkozzunk. Szerintem Yuminak maradhat a neve, ez biztos. De ha szeretnétek, lányok, akkor a tietek is maradhat az eredeti. Na, mit szóltok?
-Ha ti is bele egyeztek, akkor szerintem mindenkinek maradhat az eredeti neve. Mindenkinek nagyon szép neve van, szerintem nincs mit változtatni rajta.
-Én benne vagyok! -mondtam. Ebbe mindenki beleegyezett.
-Jól van. Most pedig át kell beszéljünk pár nagyon fontos szabályt, amit nem kellene megszegjetek.
-Rendben. -mondtuk a lányokkal, majd Jihon el is kezdte felsorolni, hogy mit nem szabad csinálnunk és mit kell csinálnunk.
-Először is, nagyon fontos, hogy nem lehettek nyilvánosan kettesben egy férfival, fiúval, fiú fannal vagy fiú idollal sem. Ez azért van, mert ha így meglátnak, akkor akárki lefotózhat és abból botrány lesz. Ugyanis el fognak kezdeni shippelni titeket és lehet, hogy még álhíreket is feltesznek a médiára. Tehát lányok, nagyon ügyelni az ilyesmikre. Jó. A következő, hogy az utcán fekete maszkot és kalapot kell viseljetek, mert másképp felismerhet titeket bárki és akkor tudjátok,hogy mi lesz a vége a dolognak. A következő, hogy nem posztolhattok ki semmi olyat, hogy jelenleg hol tartózkodtok, vagy az új MV-vel kapcsolatban sem posztolhattok előre semmit, csakis az én engedélyemmel. Ha esetleg sasengekbe ütköztök, akkor felhívtok engem vagy a személyes sofőrötöket, elmondjátok a címet és majd küldök valakit, hogy "kimentsen" titeket. -rajzolt idézőjeleket a levegőbe a manager. -Nos, még meg kell beszéljünk egy nagyon fontos dolgot. Mégpedig, hogy kinek mi lesz a szerepe. Én elmondom az elképzeléseimet, aztán pedig átbeszéljük. Rendben?
-Oké. -bólintottunk rá a dologra a lányokkal. Amúgy sem nagyon halljuk magunkat, hogy mihez lennénk jók, vagy ilyesmi. Majd Jihon segít nekünk eldönteni.
-Tehát, akkor kezdjük Aera -val. Ugye te vagy a leader. Ezen kívül te leszel a main vocalist és lead dancer. Megfelel? -kérdezte Jihon. -Lányok, ti mit szóltok hozzá? -kérte ki a mi véleményünket is.
-Szerintem ez így nagyon jó lenne. Hiszen nagyon jó hangod van, Aera. -mondtam neki. Azt elfelejtettem említeni, hogy kaptunk egy-egy videót a másikról, amikor énekel és amikor táncol. Tulajdonképpen megnézhettük egymás felvételijét. A lányok eszméletlenül tehetségesek.
-Szerintem is jó lenne így. -mondta Bae.
-Nekem is jó lesz. -mosolygott Aera.
-Rendben, akkor ezt meg is beszéltük. A következő Yumi lesz. -mondta. -Lássuk csak, te vagy a maknae, ugye? -kérdezte én pedig csak bólintottam. -Úgy gondoltam, hogy megkapod a main rapper, és main dancer szerepét, valamint lehetnél még ez mellett sub vocalist és visual is. Mit szóltok?
-Ha a többieknek megfelel, én nagyon szívesen vállalom ezeket a szerepeket. Csak a többiek beleegyezése szükséges hozzá. -válaszoltam. Meg voltam lepődve, hiszen nem is gondoltam volna, hogy ennyire jónak titulálnak.
-Szerintem ez csodás ötlet. Nagyon jó vagy a rappelésbe, Yumi. Olyan vagy, mint Agust D lány verziója. -mondta full komolyan Hana.
-Egyet értek. És a fantáziád is nagyon jó. -szólalt meg Jia.
-A táncmozdulataid pedig egyszerűen brilliánsak. -mosolyog Aera is.
-Rendben, akkor ezzel is megvagyunk. Jia, téged sub rappernek, és vocalist nak tennélek be. E mellett jó lenne, ha vállalnál még egy úgymond lead dancer szerepet.
-Örömmel vállalom. -válaszolta Jia.
-Ha a lányok is benne vannak, akkor ez marad.
-Nekünk jó! -mondtuk egyszerre Hanaval.
-Oké, Hana, te lead vocalist szerepet kapnál és visual lennél. Neked ez így jó? Lányok? Ugyanez a kérdés.
-Ha Hana - nak megfelel, nekünk ez így tökéletes. -mondtam, majd vártam a többiek reakcióját, akik csak helyeslően bólogattak.
-Nos, akkor ez is megbeszélve. Bae, te lennél a lead rapper, visual és sub vocalist. Megfelel? -kérdezte, mire mi csak bólogattunk. - Rendben, lányok, akkor ennyi is lenne ez a mai gyűlés. Köszi, hogy eljöttetek, remélem, hogy hamarosan meglesz az első dalotok, és debuteolhattok. Most pedig hazamehettek. Holnap ugyanitt találkozunk reggel tízkor és majd megmutatom nektek a dormotokat, ahol mostantól lakni fogtok. Nagyon szép kis ház. Na de mostmár tényleg minden jót nektek! Sziasztok! -köszönt el tőlünk a manager, majd elhagytuk a termet. A lányokkal még beszélgettünk, azonban amikor megnyitottam a telefonomat, rengeteg nem fogadott hívásom volt. Ugyanis lecsendesítettem, még a megbeszélés előtt, hogy ne zarjanak. Azzal még nincs baj, hogy kerestek és nem vettem fel. Annyi a baj a dologban, hogy a kórházból hívtak...

Sziasztok embereeek! :D. Meghoztam az új részt! Remélem, tetszik eddig a sztori. Ha van bármi borító ötletetek, akkor azt Szívesen fogadom és ha tetszik, akkor lehet lecserélem.
Ami fontos, hogy ha van fiókod és tetszik a sztori, akkor légyszi vote -oljatok és ha van bármi kérdés vagy megjegyzés, akkor azt Szívesen várom kommentben!
Minden jót, armyk! (És nem armyk, csak random olvasók is :D )
Andi

Te+én=? (BTS J.JK ff.) ✔ /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora