-... Igazán meg is jegyezhetnétek már, hiszen ezt régen tudni kellene.... Mondom vé egyenlő dé per delta té. -Sorolja a drága fizika tanárunk. Mikor lesz már vége ennek az órának? Egy örökkévalóság, amíg letelik az az 50 perc. Bár rengetegszer elütöm az időt rajzolgatással, hiszen a fizika füzetem ennek tökéletesen megfelel.... Nagy elmélkedésemből a csengő éles hangja rázott vissza a jelenbe. Ekkor kaptam észbe, hogy nem írtam fel, hogy mi a házi feladatunk. Odasétáltam Kimi padjához.
-Kimi, nem tudod légyszíves megmondani nekem, hogy mi volt a házi?
-Yumi, már megint elmélkedtél, ugye? -kérdezte nevetve, majd a kezembe nyomta a füzetét. Gyorsan leírtam a feladatot, majd visszaadtam neki a füzetét.
-Köszi szépen. -mondtam, majd elindultunk az udvar irányába.
-Jaj, Yumi, én még mindig nem hiszem el, hogy nem bírják megjegyezni ezt az egyszerű képletet. Pedig holnap mindenkit lezárnak kivétel nélkül. Aztán pedig itt a nyár és végre pihenhetünk egy kicsit. Már annyira várom.
-Én is. Igazából szeretnék magamnak valami nyári munkát szerezni, de fogalmam sincs, hogy mit kezdjek magammal. Sehova sem vennének fel. Énekelni tudok szépen, de én nem hiszem, hogy azzal bármit is érnék. -válaszoltam barátnőmnek elszomorodva.
-Táncolni tudsz? -kérdezte tőlem.
-Hát... ha megtanulok egy-két táncot, akkor igen, azokat el tudom táncolni. Miért is? -ekkor mintha bevillant volna egy dolog és még mielőtt ki mondtam volna, drága barátosném kimondta:
-Menj el trainee -nek. Hiszen egy próbát megér mindenképp. És lehet, hogy később fel is vesznek idol -nak. Esetleg majd megpróbálkozhatsz a BigHit -nél. Hiszen úgyis szereted a BTS -t.
-Biztos vagy te ebben, Kimi? Nem is biztos, hogy felvesznek. Plusz itt van a suli. Szerinted mellette én tudnám csinálni ezt is?
-Ha te nem tudod a kettőt együtt csinálni, akkor senki. Mindig is jól tanultál. Hamar is megy neked a tanulás és házi írás. Természetes, hogy menne neked mellette az idolság is.-mosolygott rám bíztatóan Kimi.
-Rendben, talán igazad van. Megpróbálhatom. De ha nem sikerül, akkor viszont segítesz nekem keresni valami rendes nyári munkát. Egyébként, miért van egy olyan selytésem, hogy arra megy ki a játék, hogy te is találkozhass a BTS -sel?
-Részben igen, de egyébként ha belegondolok, akkor te nagyon is jó lennél idolnak. Hiszen nagyon szép vagy, ráadásul tehetséges is. Szóval szerintem mindenképp megéri megpróbálni a dolgot.
-Rendben. Akkor holnap elmegyek délután és megkérdeztem, hogy lehetek -e trainee. -adtam meg végül magam.
-Alszol rá egyet és meglátod, az összes trainee közül te leszel a legeslegjobb.
-Jól van na. De előbb még meg kell kérdezzem anyát, hogy engedik- e nekem a dolgot. -idő közben hazaértünk, ezért el kellett búcsúzzunk egymástól. Igen, lehet, hogy ez furcsán hangzik, de mi nagyon hosszú időnek tartjuk,ha akár csak egy napig nem találkozunk. Hát még ez a pár hónap milyen hosszú lesz... Hosszan megöleltük egymást és ő folytatta útját haza (egyébként ő két utcával arrébb lakik) én pedig bementem a házba.
-Anya, apa! MEGJÖTTEEEM! -Ordítottam be a házba.
-Szia Yumi. Milyen napod volt?-jött ki anya a nappaliból.
-Jó volt. Csak egy kicsit fárasztó. Az osztály többsége szeretettel húzza az agyát minden tanárnak és ezért az olyanok, mint én és Kimi, szívunk és hallgathatjuk a papolásukat egész órán. Anya felkuncogott, ekkor jött ki apa is, csak ő a konyhából.
-Ó, azok a régi szép idők... -nosztalgiázott anya elmerülve a gondolataiba. Ez után bementünk a konyhába, hogy ebédeljünk. Ezt az időpontot választottam, hogy rákérdezzek A dologra.
-Anya, lenne egy kérdésem. -mondtam neki, miután egy adag ételt tettem be a számba.
-Mi lenne az? -kérdezte mosolyogva.
-Szeretnék valami nyári munkát vállalni idén. Lehetne esetleg szó róla? -kérdeztem félve.
-Persze. Sőt, örülök neki, hogy nem egész nyáron itthon fogsz ülni.
-Na de mi legyen az? -szólt bele mostmár apa is a beszélgetésbe, ő eddig csendben evett. -Van valami ötleted esetleg? -kérdezte érdeklődve.
-Nem is tudom... -nem voltam biztos benne, hogy jó ötlet lenne elmondani. Hiszen valószínűleg nem is engednék meg... Mindegy, mostmár ha elkezdtem, akkor be is kell fejeztem a gondolatmenetet. -én arra gondoltam, hogy esetleg elmehetnék trainee -nek, és ha felvesznek valahová, akkor később lehetnék idol. -mondtam ki olyan hangnemmel, mintha csak féltem volna tőle, hogy lesz Edit a fejem egy szimpla ötlet miatt....
-Kislányom, szerintem ez...
STAI LEGGENDO
Te+én=? (BTS J.JK ff.) ✔ /BEFEJEZETT/
FanfictionEgy egyszerű lány, akinek álma, hogy kedvenc bandájával találkozzon. Azonban azt nem tudja, hogy a sors egészen mást tervezett ki számára. Mert a BTS -sel nem CSAK találkozni fog... de nem ám... valami sokkal több, ami nagy fordulatot hoz életébe...