11. Prankeljük meg a makneakat

238 8 0
                                    

Namjoon pov.
Amikor felébredtem, még csak Yoongi, Aera, Kimi, Jimin és Hana voltak ébren. Lent beszélgettünk. Addig a többiek is lassan lekecmeregtek az emeletről. Két embert kivéve. Akik nem mások voltak, mint a két maknae. Vajon mit csinálnak még ennyi ideig? Ekkor valaki kopogtatott a bejárati ajtón. El sem tudtam képzelni, hogy ki lehet az. Még csak reggel háromnegyed kilenc volt. Ekkor Bae megszólalt.
-Ajjaj... Ez teljesen kiment a fejemből... lányok! Ez a manegger lesz. -jelentette ki.
-Ó, hogy az a.... -mondta Aera. -És a maknaek még nincsenek felkelve.... ha Jihon meglátja őket így, akkor ki tudja, hogy mit fog gondolni? -aggódott tovább.
-De mostmár muszáj lesz kinyitni az ajtót... -szólt közbe Jia.
-Megyek én... -Szólt Aera. -Elvégre én vagyok a leader. Valahogyan kimagyarázom a fiúk ittlétét is... -sóhajtott, majd megindult ajtót nyitni.
-Ááá, sziaa Jihon... -Húzta el Aera.
-Szia Aera. Bemehetek? Ugye hamarosan indulunk megnézni a dormotokat. -mosolygott.
-Aha, gyere beljebb... Azért ne ijedj me nagyon... -készítette fel őt arra, hogy itt vagyunk és ne lepődjön meg rajta... Annyira. .
-Ó... sziasztok, fiúk. -köszönt nekünk meglepődve Jihon.
-Szia. -köszöntünk neki vissza mindannyian.
-Hát ti meg mi járatban erre? -szegezte főleg nekem kérdését. Ugye nekem kell elvinni a dolgot, mert én vagyok a leader a BTS -ben.
-Hát..Mi megtudtuk, hogy új csapat fog debuteolni a BigHit nél és eljöttünk köszönteni őket... -vakartam meg tarkómat kínosan.
-Ó, már értem. -mondta mosolyogva. -Hát Yumi? És Jungkook? Most látom, hogy a maknaetok sincs sehol. -kérdezte azt a kérdést, amit egyikünk sem tudott ésszerűen megválaszolni. Mindenki csak a földet pásztázta. Szegény maknaek... Ezt nem magyarázzák ki egy könnyen...
-Miért nem válaszol senki? -kérdezte. -Öhmm... Ez kezd nekem egy kicsit nagyon gyanúsnak lenni. -Húzta össze a szemét. -Namjoon, Aera. Választ várok.
-Az emeleten.
-Yumi szobájában keresd őket -mondtuk egyszerre a másik leaderrel. Ez kínos lesz. Főleg Jungkooknak és Yuminak....
-Ha benyitok, remélem, nem látok olyat, amit nem akarok... -mondta Jihon, majd elindult felfelé. Még előtte engedett egy edénybe hideg vizet. Csóri maknaek... Ma nem lesz jó reggeljük. Miután magához vette a hideg vizet, megindult Yumi ideiglenes szobája felé. Amikor beléptünk, nem hittem a szememnek. Ott feküdtek az ágyon. Yumin egy rövidnadrágos, trikós pizsama volt; Jungkook pedig csak egy nadrágot viselt, felső nélkül. Olyan cukik voltak, ahogy Jungkook átöleli Yumit. Ezt le kellett fotózzam.
-Várj... Jihon. -szóltam utána halkan, még mielőtt nyakonönti a két álomszuszékot. Kérdőn fordult felém, mire én felmutattam a telefonom. Ő csak ravaszul elvigyorodott, és odébb állt, hogy csináljak egy pár jó fotót a két alvó maknaeról. Odahajoltam az ágy fölé, és csináltam jópár fényképet. Hohó, hogy még lesz még ezzel szivatva a maknae. Ez után odébb álltam és Jihon egy puszta kézmozdulattal nyakon öntötte őket. Olyan aranyos reakciójuk volt, hogy az valami hihetetlen.

Yumi pov.

Arra ébredtem, hogy egy adag hideg víz zúdul a nyakamba. Nagyon megijedtem, ezért megfordultam és hozzábújtam Kookiehoz amennyire csak tudtam.
-Naa, hagyjatok még aludniii. -nyafogtam Jungkook mellkasába.
-Igaza van Yuminak. Még öt percet naaa. -motyogta Jungkook is, igazat adva nekem. Nagyon imádom a reggeli, rekedtes hangját...
-Nocsak. Ilyen jó volt a BTS maknaejával aludni? Jungkook is így gondolja, ahogy hallom. Itt meg mi történik? -kérdezte egy hang, ami nem női volt,tehát nem a csapattársaim voltak. De mégcsak nem is BTS tagok.... Ki lehet ez... ó hogy az a... Ez Jihon lesz...
-Jihon? -ugrottam fel ilyedtemben az ágyról.
-Igen, én vagyok. Örülök, hogy megismertél. -mondta nekem sunyin vigyorogva. -Szóval a BTS maknaeval alszol, és már nem is szólsz róla? -kérdezte szomorúságot tettetve. Még dühöt is.
-Én... Én csak.... -hebegtem, de nem tudtam kinyögni egy egész érthető, kerek mondatot neki.
-Mi csak... -szállt be a magyarázkodásba Kookie is.
-Nyugi van, skacok. Nem haragszom. -nevet fel a manegger. -De Yumi, neked 10 perced van elkészülni, majd megyünk is megnézni a dormotokat. Meg ugye a cuccaitokat is be fogjuk vinni a nap folyamán. -jelentette ki. Nagyon jófej maneggerem van. A többiek kimentek a szobából.
-Nagyon jófej maneggered van. -mondta Jungkook.
-Igen. -vigyorogtam. -De azért ha nem ilyen lenne... nagyon kínos helyzetbe kerültünk így is... -mondtam visszagondolva, hogy azért az ember másra is gondolhat ilyen helyzetekbe. .. Bementem a fürdőbe átöltözni. Mire kimentem, már Kookie is kész volt, tehát mehettünk le a többiekhez.
-Mi megyünk is. -jelentette ki Namjoon. Hát akkor oké....
-Várjatok, fiúk. Ha már amúgy is itt vagytok... -mondja Jihon. -Itt az ideje, hogy migismerjétek az új szomszédaitokat. -mondta full komolyan.
-Ez most azt jelenti, hogy... -akartam folytatni, de Jihon beleszólt.
-A fiúk háza mellett még van egy ház. Közös udvarotok lesz. És igen, ott fogtok lakni. -mosolygott ránk.
Ezzel elindultunk Az új dormunkhoz. Ahol fogunk még jópár évig élni. Amikor megérkeztünk, egy nagy ház fogadott minket. Persze a fiúk dormja mellett. Egy óriási közös udvarunk volt. És hátul volt egy nagy medence. Amikor bementünk, tátva maradt a szánk.
-Nos, lányok. Üdv itthon! -nézett ránk. -Majd körülnézhettek. A fiúk pedig megmutatják nektek az udvart. A szobákat pedig majd megegyeztek, hogy kié lesz melyik. Nekem viszont most mennem kell. -mondta Jihon, azzal ott hagyott minket. Az előtér után volt egy nagy nappali, ahol volt egy fekete kanapé. A falak szürkék voltak, egyébként. Volt még egy plazma tv és nagy hangszórók. Két fotel is volt, ugyancsak feketék. Még volt pár képkeret, ahová gondolom majd a képeinket fogjuk tenni, és még volt pár fehér üres polc, amit ugyancsak mi töltünk majd meg. Volt még egy nagy konyha, bár székekkel, pulttal, szekrényekkel, mindennel, amire csak szükségünk volt. Felmentünk az emeletre. Itt voltak a szobáink, plusz egy nagy fürdőszoba, és még két üres szoba, amit, gondolom, vendég szobáknak fogunk berendezni. Én ki is választottam magamnak a legszimpibb szobát, aminek az egyik ablaka az egyik fiú szobájára, másik ablaka pedig a hátsó, óriási udvarra nyílott. Volt egy fekete húzatos ágyam, pár képkeret a falon, egy sötét szürke íróasztalom egy számítógéppel és difukkal rajta. És egy óriási tér középül. Volt ott még egy pár polc, amit majd a könyveimmel, filmeimmel és videojátékaimmal fogok megtölteni. Nagyon otthonos kis ház volt. Aztán lementünk a földszint rész alá egy lépcsőn. Ott volt egy óriási, tükrökkel berendezett szoba, ez volt a tánctermünk. Volt még egy stúdiónk, és egy zeneszobánk, ahol mindenféle hangszer volt megtalálható. Gyönyörű dorm volt. Ez után úgy határoztam, hogy felhívom anyáékat, hiszen csak egy gyors üzit dobtam nekik, hogy Aeranál vagyok, aztán pedig megyünk megnézni a dormot. Megcsörgettem a telefont, de nem vették fel. Még vagy ötször hívtam mindkettőjüket, de csak nem akarták felvenni a telefon. Lehet, hogy történt velük valami? ...

Te+én=? (BTS J.JK ff.) ✔ /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora