A kamerák ilyen esetben nem mutatják a baleset helyszínét, ha esetleg nagy baj lenne, akkor az tiszteletlen lenne.
De most annyira akartam látni, hogy mi történik. Minden eshetőség lepörgött előttem és nem bírtam volna ki, ha a legrosszabbat hallom meg.
Csak guggoltam a garázs közepén és vártam. Semmi mást nem tehettem. És ez volt a legrosszabb. Nem mehettem oda és nem tudtam segíteni. A tehetetlenség kegyetlen.
Végül Charles megszólalt a rádióba.
- Ez nagy volt. - mondta rekedtes hangon.
Felugrottam és hálát adtam az égnek. Óriási kő esett le a szívemről. Jules és az apukája megvédték odafent.
Elmondták, hogy az orvosi szobába fogják vinni, így én a lehető leggyorsabban rohantam oda. Azonnal látni akartam a saját szemeimmel, hogy valóban minden rendben-e vele.
Mire odaértem már a vizsgálóban volt, így várakoznom kellett. Leültem és megcsaptak a gondolatok.
Most kellett megbizonyosodnom róla, hogy vannak fontosabb dolgok a pillanatnyi szépnél. Itt már többről van szó, mint egy nem egészséges párkapcsolat. Itt Charles életéről van szó.
Lehet ez ma csak néhány kék-zöld folt lesz, de legközelebb sokkal rosszabb is következhet.
Nem lehetek önző. Itt csak az a fontos, hogy minden rendben legyen vele. És ez csak nélkülem teljesülhet be. Más esélye nincs a boldogságra.
Boldogság.
Furcsa egy dolog. Óriási felszabadulást ad boldognak lenni. Ha valaki boldogságot hoz az életedbe az felbecsülhetetlen. Mégis van egy velejárója, amit most tapasztaltam meg először.
Eddig bármit tettem az életben, csak saját magam bűnhődtem érte. De Charles-szal megérkezett a boldogság.
És attól a pillanattól kezdve, hogy boldog vagy, lesz vesztenivalód. Ezek után tudod, hogy minden tetted egy másik ember életére is hatással lesz. A hangulata vagy a biztonsága függ tőled. Nem tehetsz meg bármit. Mert úgy könnyen elveszítheted.
Hiába ez a csodás érzés, ha a másik elvesztésével, te magad is elveszel.
Próbáltam elhessegetni a gondolataimat, mert nehéz volt belegondolni abba, hogy mi vár ránk, így elővettem a telefonom. Tele volt az internet azzal, hogy valaki rossz gumikat tett Charles hétvégi gumicsomagjába.
A szakemberek szerint olyan mikrokopásokat véstek rá, amik szabad szemmel észrevehetetlenek voltak, de pont úgy voltak előkészítve, hogy egyszerre adják fel a harcot.
A Forma 1 szinte mindenki ellen vizsgálatot indított. Gondolom senkit nem fognak találni, mert Cameron-ék profin megoldották.
Tele van minden találgatássokkal és nagyon felkapták a dolgot. Remélem nem fogják ráfogni egy ártatlan emberre. Azt nem hagyhatom.
Undorodom magamtól, hogy képes voltam ebbe belerángatni Charles-t. De undorodom attól is, hogy ezek az emberek képesek lettek volna feláldozni őt csak azért, hogy én megtörjek.
És a valóságban még csak nem is én kellek nekik, hanem Will. Egy több évtizedes szerelmi háromszög miatt majdnem megöltek engem és egy olyan embert, akit még csak nem is ismernek.
Egyébként is, mivel lesz jobb Cameron-nak, ha látja Will-t és megölheti? A tartozása az ő pénzügyi helyzetéhez képes elenyésző. A bosszú pedig nem fog rajta segíteni. Anyát már nem hozza vissza.
Sem Will, sem Cameron, sem én nem fogunk már megnyugvást találni anya halála miatt. Ezt el kell fogadnunk és együtt élnünk vele.
Hamarosan kilépett az ajtón Charles. Mosolygott rám, de arca megviselt volt. A szemei alatt lévő karikák árnyalták hibátlan bőrét.
YOU ARE READING
Neked háború, nekem béke - Charles Leclerc✔️
FanfictionI'm only a fool for you And maybe you're too good for me I'm only a fool for you But I don't fucking care, at all, oh Tell me pretty lies Look me in the face Tell me that you love me Even if it's fake 'Cause I don't fucking care, at all (Blackbear...