Letiltott.
Egyszerűen megnyomta a gombot. Elektronikusan, de pontot tett a kapcsolatunk végére. Ő volt a bölcsebb fél.
Kimondhatatlanul fáj, de el kell engednem. Benne már elkezdődött ez a folyamat és ez nem baj. Ez így egészséges.
Talán kicsit durva ez a letiltás az üzenetem után. De gondolom nagyon mérges rám a csók miatt. Nyilván én is az lennek ellenkező esetben. Rosszul esik, hogy haraggal fog visszagondolni rám.
Mondjuk hiába kezdődött meg az eltávolodásunk, holnap újra felszakítjuk a sebeket.
Holnap lesz a Scuderia Ferrari minden évben megrendezendő estje. Mivel idén volt a 70. évfordulója az első Forma 1-es győzelemnek, így az idei rendezvény nagyon grandiózus lesz. Még Will kezdte el szervezni, aztán pedig az általam megbízottak folytatták.
Itt lesz minden jelenlegi és jövendőbeli szponzor, díszvendégek és rengeteg egyéb fontos és kevésbé fontos meghívott. Carlos a barátnőjével érkezik, így nekem is meg kell jelennem Charles-szal. Neki is fontos, hogy legyen egy párja és nekem, mint a cég vezetőjének is illik párral megjelennem. Ósdi egy szokás, de jó képet kell mutatnunk, hogy minél több befektetőt meggyőzzük.
Ez lesz a szakításunk bejelentése előtti utolsó megjelenésünk. Az utolsó lehetőségem megfogni a kezét. Tudom, gyerekes, de számomra sokat jelent.
Még belegondolni is szívszorító. De ez az élet rendje. Legalábbis ezt beszélem be magamnak.
Elalvás előtt is csak a holnapi találkozónk járt az eszemben, aztán pedig lassacskán elnyomott az álom.
Az ébresztőm éles hangja jelezte, hogy hamarosan a reptéren kell lennem és felszállni a Maranellóba tartó járatra. Izgulni sem volt időm, annyira késésben voltam.
A repülőút kellemesen telt. Valami gagyi, de meglepően vicces vígjátékkal hessegettem el a sötét gondolataimat.
Leszállva jött az első pofon. Nicolas írt, hogy a hotelben egy szobában leszünk elszállásolva Mr. Leclerc-kel. Mondanom sem kell, repestem az örömtől. Ennél tényleg nem lehetne jobban megnehezíteni a dolgot.
A hotelhez odarendeltem a személyi asszisztensemet, Lucy-t is. Igen, van asszisztensem. Szegény lánnyal még nem is találkoztunk. Ahogy megkaptam a Ferrarit, akkor nevezték ki erre a posztra.
Mivel szinte semmit nem tevékenykedtem eddig a Ferrari háza táján, így csak annyival bíztam meg egy e-mail-ben, hogy dolgozzon az általam kinevezett ideiglenes vezetők keze alá.
De most az esemény előtt írtam neki, hogy be kéne szereznie valami csinos ruhát, mert tudtam, hogy nem lesz rá időm.
Ahogy odaértem a hotel elé, már várt is engem. Egy bemutatkozás után indultunk is a szobába. Hála az égnek Charles még nem volt ott.
Lucy-val egy kis beszélgetés után azonnal egy hullámhosszra kerültünk. Nagyon aranyos lány. Remélem a jövőben tényleg lesz lehetőségem vele dolgozni.
Ahogy elővette a ruhámat elállt a szavam. Tökéletes ízlése van. Azonnal fel is próbáltam.
A földig érő teljesen flitteres arany ruha tökéletesen simult a testemre. A combomon pont ízlésesen volt felsliccelve és a dekoltázsom is pont megfelelően volt merész. A hozzá választott fekete tűsarkú és táska csak feltették az i-re a pontot. Lucy is büszke volt a választására.
- Gyönyörű vagy! Tutira ti lesztek az este legmenőbb párja. Követlek téged és Charles-t is instán, le sem tudnátok tagadni azt a tüzet, ami köztetek van. - mondta lelkesen.
- Köszi Lucy, nem is akarjuk letagadni. - nevettem, közben sírni tudtam volna.
YOU ARE READING
Neked háború, nekem béke - Charles Leclerc✔️
FanfictionI'm only a fool for you And maybe you're too good for me I'm only a fool for you But I don't fucking care, at all, oh Tell me pretty lies Look me in the face Tell me that you love me Even if it's fake 'Cause I don't fucking care, at all (Blackbear...