A következő napok békésebben teltek. Játszottuk a szerepünket és eközben tartottuk a megfelelő távolságot. Nem vitáztuk, csak néha-néha beszélgettünk. Nagyon kedves is tudott lenni.
Egyik nap a hotelszobában ülve néztük a tv-t, amikor megjelent apám arca a képernyőn.
- Többen feljelentették Mr. Will Wallis-t, azzal az indokkal, hogy tartozásokat halmozott fel, de azokat nem teljesítette, ha pedig igen, akkor ismeretlen helyről utalta az összegeket, amiknek mozgását nem lehet lenyomozni. Az üzletember tagadja a vádakat. Vélhetően hamarosan kiderül az igazság. Mi pedig tájékoztatjuk nézőinket.- mondta a riporter.
Szégyenkezve kapcsoltam ki a tv-t és a szemem sarkából láttam, hogy Charles engem kémlel.
Próbáltam úgy viselkedni, mintha nem venném komolyan, de szorítást éreztem a mellkasomban. Egyre közelebb a vége apám nyerőszériájának. Ha lebukik, akkor fogalmam sincs mi lesz velem.
- Erről te tudsz valami? - kérdezte Charles, miközben éreztem, hogy kellemetlenül érzi magát.
- Nem, nem tudok. Nyugodj meg, a Ferrari biztonságban van! - mondtam neki mosolyogva, pedig sírni tudtam volna.Hála az égnek nem is firtatta a témát. Majd mindketten értesítést kaptunk, hogy egy új WhatsApp csoportba kerültünk. Pierre fog házavató bulit tartani, ahova meghívott több pilótát és barátot.
Elég kényelmetlenül érintett ez a meghívás. Nem évült még el az az este az emlékeinkben. Charles tudja, hogy nekem nem lenne közömbös Pierre, ha nincs vele a kamu kapcsolatunk. Láttam, hogy ő is megforgatta a szemeit a meghívás láttán, de azonnal a részvételre szavazott. Hisz az egyik legjobb barátja, nem mondhat neki nemet.
- Tehát holnap buliba megyünk. Légyszi most ne csináld azt, mint legutóbb. - mondta felhúzott szemöldökkel.
- Hagyjál már, Leclerc! - válaszoltam, majd megforgattam a szemeim.Rosszul esett, hogy olyannak tart, aki mégegyszer rámenne a barátjára az ő akarata ellenére. Bárcsak megismerné az igazi énemet.
Még a délután folyamán elmentünk ajándékot vásárolni, ami természetesen kínos volt, mivel alig beszélünk, másrészt minden második sarkon fotózkodnunk kellett a rajongókkal. Alapvetően kedvesek voltak velem a fanok, ami jól esett. Sok esetben utálják a pilóták barátnőit, de úgy látszik velem kivételt tettek.
Másnap szépen elkészülődtünk. Nagyon vicces volt, amikor Charles feldobta ötletnek, hogy öltözzünk össze, de végül belementem. Látszik rajta, hogy nagyon romantikus alkat. Sose vallanám be neki, de cukinak tartom.
Mindkettőnk szettjében megjelent a kék, ami amúgy aranyos összhatást keltett, de szerintem akkor is erőltetett. Beálltunk egy páros tükörszelfire, mert ideje volt posztolnunk valami cukit és gondoltuk, hogy biztos sokak szerint kedves lenne a kis összeöltözés.
Végre tudtunk együtt nevetni, mert nagyon bénák voltunk. Valami mindig lemaradt a képről. Végül amellett döntöttünk, hogy nyomok Charles arcára egy puszit. Nagyon édes kép lett. Én komolyan elhinném, hogy együtt vagyunk.
Ahogy összeért a testünk, éreztem a testemben a pezsgést, ami mámorító volt. Mikor elhajoltam a kis puszi után Charles arca vörösbe burkolózott és tekintetében egy rövid ideig láttam azokat a gátakat lebomlani, amiket velem szemben épített maga köré.
Talán nem túlzok, ha azt mondom, hogy bennem ezek a gátak már nagyjából le is bomlottak vele szemben. De igyekszem ezt az érzést eltaszítani magamtól, bármennyire jó is.
Este kézen fogva érkeztünk meg Pierre csodás apartmanjába. Nagyon szép és letisztult lakás volt egy csomó zöld növénnyel. Mintha csak a Pinterest kelt volna életre. Tipikus Pierre.
YOU ARE READING
Neked háború, nekem béke - Charles Leclerc✔️
FanfictionI'm only a fool for you And maybe you're too good for me I'm only a fool for you But I don't fucking care, at all, oh Tell me pretty lies Look me in the face Tell me that you love me Even if it's fake 'Cause I don't fucking care, at all (Blackbear...