29 : Nasaj a posuň

1.3K 42 2
                                    

Měla jsem v sobě už dva panáky a pořád jsem v pohodě. S Rafeovým dlouhým posuzováním o tom, jestli mi to dát nebo ne jsem to do sebe rychle kopla, abych to měla už za sebou.
Hrajem už druhé kolo. Hned vedle mě na pravé straně seděl Rafe, na levé Sarah a u ní Topper. Vedle Toppera Andreas.. Kelce.. Wheezie a Jake. Topper odněkud vzal lístečky a jeden si přilepil na pusu. Je docela vtipný sledovat to, jak si kluci dávaj polibky přes papírky ale stejně se nedokážu smát.
Chybí mi tu parta.
Chybí mi tu JJ, kterej by dokázal udělat z čehokoliv, kdykoliv skvělej vtípek a rovnou i lichotku. Rozhlížím se kolem sebe a najednou slyším křik holčičího, známého hlasu, jako tehdy na mole, když jsem je zpatřila poprvé. Podívala jsem se za sebe a sledovala shora pláž. Zahlídla jsem je, jejich malou skromnou loď HMS Pogue a malé stany s rozdělaným ohněm na písku. Přemýšlela jsem nad tím, co bych zrovna dělala kdybych byla na místě s nimi.

• • •

Když došla řada na mě, byla jsem zamyšlená a bylo mi docela jedno, co se stane, takže jsem od Rafea chytla papírek špatně a jak jsem otočila hlavou, rovnou mi spadnul. ,,Ajaj!" řvali kluci i Rafe, kterej se zřejmě bavil. Sarah v sobě taky už něco měla, jediná já nemám náladu?
,,Tak pojď, to zvládnem." naklonila se ke mně Sarah a začala mě líbat. Přesně takhle si to pamatuju, když jsem se poprvé líbala s kámoškou. Vyjela mi v hlavě vzpomínka našeho nočního povídání s JJem, kdy jsem mu vyprávěla co všechno jsem ještě nedělala a on si toho tak moc vážil. Chtěl jen moji, první pravou pusu a jo, byla skvělá. Nevnímala jsem a když se Sarah odtáhla, nechápavě se na mě podívala jestli jsem v pohodě. Jen jsem na ni mrkla a rovnou se přesunula na místo naproti mě, protože se prohazujem.

• • •

Když mám před sebou Rafea, kterej seděl pořád na stejnym místě a i z dálky vidím jak mu rudnou oči, koukla jsem vedle sebe a spatřila Kelce, kterej na mě už dávno vzhlížel. Začaly se mi trochu třepat nohy, tak jsem se to rychle snažila zamaskovat. Nahnala se mi na nohy husina a Rafe ani já pořádně nevnímáme, kde jsme.
Když jsem ve vzduchu zahlídla papírek, došlo mi že se změnil směr a přesně tohle udělal Kelce naschvál. Nahnul se ke mně a tiše mi pošeptal ,,Tak pojď kotě, vidíš že jsem to dokázal." k tomu se usmál a oblíznul si rty. Přísahám, že jestli toho teď nenechá, pozvracím se. Najednou se na mě vylily všechny tekutiny ze stolu, protože ho Rafe zhodil. ,,Rafe!" zakřičela jsem ale pozdě, ve chvíli kdy už mlátil Kelce jako předtím, úplně do krve. ,,Rafe stačí! Přestaň! Prosím Rafe!.." chytila jsem ho za rameno a když se zastavil, celého jsem ho nějákým způsobem odtlačila a on se rovnou zvednul. Rychle vyběhl na palubu k DJovi a vypnul hudbu. ,,Čůráci! Všichni se z naší lodi vytraťte a běžte do prdele!" zařval tak hlasitě, že bych ani nečekala že někdo může mít tak hlasitej hlas. Začala jsem se klepat ještě víc, když se všichni ze strachu rozbíhali z lodi a vzhlížela jsem na Kelce s rozbitou pusou. ,,Hej kámo, pojď, jdeme." zvednul ho za ramena Topper s některým z těch dvou kluků a odtáhli ho dolů. Když jsem se konečně rychle zvedla, rychle jsem se z paluby vyzvracela, tentokrát to nebyla krev ale skoro něco jako voda. ,,Do prdele.." podepřela jsem se o zábradlí a utřela si pusu. ,,Kate promiň.. Sarah běžte si už lehnout dolů." hlasitě jí nakázal a mně jednu ruku obepnul kolem zad.

• • •

,,Promiň.." odešel a když se přes rameno kouknu kam, odešel na vršek lodi a vešel do kajuty. Spadnul na postel tak rychle a hned usnul, já zatím byla celá ulepená od chlastu, co na mě vlastně vylil. Když jsem si lehla za hlasitě chrápajícím Rafem, tak dalších 15 minut jsem jen ležela a koukala do stropu. ,,Srát na to." řekla jsem si nahlas pro sebe a zvedla se s tím, že sejdu schody dolů a vykoupu se. Když jsem tiše sešla schody, prudce jsem se nadechla a sledovala vlny. Když jsem se otočím zády k vlnám, zahlédla jsem je.

• • •

Kiaru, tančící okolo, Popea kterej v sedě tancoval a popíjel pivo, Johna kterej se na místě pohupoval a JJe, kterej samozřejmě dělal blbosti jako to, že mu sklinka piva stála na hlavě a on se ji snažil udřzet co nejdýl. Když mu po dlouhé chvíli spadla, všichni se rozesmáli a konečně se odhodlali jít za nima. Šla jsem po mole a sledovala Kie která mě zahlédla jako první, ale nic neřekla. JJ ke mně byl pořád otočenej zády a když se snažil tančit, přestal protože mě v jeho nepovedené otočce zahlédnul hned za ním. ,,Ahojte.. já jen- mohli by jsme si promluvit prosím?" mrkla jsem ještě z menší dálky na JJe a když se rovnou rozešel, taky jsem šla bez jediné zmínky za ním.

• • •

Cesta byla tichá ale ne trapná. Když jsme oba dva šli vedle sebe, nechávali jsme si projít hlavou to, co vlastně můžeme a nemůžeme říct.
Došli jsme k molu, které je tak 200 metrů od lodi a když jsem si sundala Rafeovu košili, JJ si mě zase začal prohlížet jako za starých časů. ,,Ta je tvoje?" tiše se zeptal i když ví, že je Rafeova. ,,Ne není." šla jsem po krůčcích do studené vody a když už jsem byla namočená celá až po ramena, obrátila jsem se pohledem zpátky k JJovi a byla odhodlaná mluvit z vody, z největší dálky co to jde. Nadechla jsem se a hlasitě vydechla. ,,JJi.."

Nikdo, nikdy. [ Outer Banks - První díl ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat