2.Fejezet.

95 3 0
                                    

   Tudom hogy az elmúlt időben sokat kellett a munkával foglalkoznom úgyhogy úgy gondoltam jó lenne már egy közös este Tracyvel. Ma is ugyan olyan elbűvölően fest mint mindig. Imádom ezt a bordó estélyit amit visel. Többnyire szeríntem a színe és a dekoltázsa miatt. Pasi vagyok nem?

       - Tudom hogy sokszor fel hoztam már ezt a témát. - harapott félénken ajkaiba amitől mindig annyira beindultam. - De én tényleg úgy érzem, hogy felkészült vagyok arra, hogy engem is elvigyél a bevetésre.
       - Mindennél jobban szeretlek ezt te is tudod. - fogtam meg apró kis kezét a vacsora asztal felett. - De őket nem ismerjük, veszélyes lenne velem jönnöd.
       - Én is szeretlek pont ezért kérem, hogy bízz bennem. - meresztette rám kiskutya szemeit. Pillanatokig csak kémleltem arcát, kérlelő szemeit majd egy mély sóhaj szakadt fel torkomból.
       - Legyen. Átgondolom még. - ráztam meg fejem. Hihetetlen mennyire tud befolyásolni.
       - Köszönöm! - ujjongta majd az asztal felett áthajolva csókot lehelt ajkaimra. Nagyobb be tekintést nyerhettem így dekoltására.
       - A számlát kérném! - köszörültem meg a torkom miközben intettem a pincérnek. Tracyre emeltem a tekintetem aki kaján mosolyal adta tudtomra, hogy pontosan tudja mi jár a fejemben.

   Kifizettem a vacsoránkat majd elő hozattam az autómat. Udvariasan akár csak mindig kitártam előtte az ajtót és besegítettem az autóba. Megkerülve a járművet én is bepattantam és tövig nyomtam a gázt. Próbáltam az útra koncentrálni mikor apró kezeit megereztem ágyékomon. Fel sziszentem majd félszemmel rá pillantottam.
       - Királynőm várd meg kérlek még haza érünk.
       - Abban mi az érdekes? - csatolta ki nadrág övemet ami duzzadó férfiaságomtól már kezdett szorítani. Megnyaltam alsó ajkam majd egy kissé hátra toltam az ülést elég helyet hagyva neki. Léjebb tuszakolta nadrágomat és boxeremet. Apró meleg kezeibe vette férfiaságom majd biztonsági övét megigazítva hajolt fölé.
Apró sóhaj szakadt fel torkomból mikor végig nyalta farkamat. Lassan kezdte el mozgatni fejét puha meleg ajkai közt a hosszamal. Aprókat nyögtem miközben próbáltam a forgalomra koncentrálni. Engedte hogy öröm nedvemet a szájába engedjem ami csak még jobban felfokozott. Vágytól csillogó szemekkel törölte meg ajkát miután végzett.
       - Ezt csak úgy feszültség levezetés képp. - kacsint rám őrült vigyorral arcán. Imádom ezt a lányt.

   Ahogy haza értünk ki segítettem a kocsiból majd kézen fogva vezettem fel a háló szobánkba.
       - Te mindig olyan figyelmes vagy. - mondtam őszintén majd az ágyunkra fektettem. Végig simítottam bársonyos bőrén feljebb tolva szoknyáját. Szemeiben fellobbant a tűz és hallottam ahogy egy nagyot nyelt. Elvigyorodtam, hogy ennyi idő után is ugyan azt a reakciót tudom kicsikarni belőle.
       - Nem azért tettem, hogy úgy érezd viszonoznod kell. - nézett rám kis kutya szemekkel de pontosan tudtam mi van a tekintete mögött. Úgy ismertem minden porcikáját mint a tenyeremet.
       - Én viszont imádlak kényeztetni. - csókoltam meg nyakát amitől libabőr futott végig rajta. Szoknyáját még feljebb tolva férre toltam az őt takaró franciát ami már szinte teljesen átnedvesedett. Végig nyaltam szemérem dobjait amitől egy apró nyögés hagyta el ajkait. Imádtam ezt a hangot és imádok örömet okozni neki. Nyelvemhez segítségül hívtam ujjaimat is amit szűk nyílásába vezettem. Hatalmas jól eső nyögés szakadt fel torkából. Csípőjét kérlelően biccentette fel a több élvezetért. Kezemmel lenyomtam alhasánál fogva és még intenzívebben kezdtem el kényeztetni még teljes nem lett a káosz és hajamba markolva el nem érte a csúcsot. Végig nyaltam alsó ajkamon lenyalva azzal édes nedvét. Végig néztem még élvezettől remegő testén, ahogy ziháltan lehunyt szemekkel kapkodta a levegőt és el sem tudtam volna képzelni abban a pillanatban ennél szexibb látványt.

       - Mindennél jobban szeretlek Királynőm. - Öleltem magamhoz forró testét egy szenvedélyes csókba húzva.

       - Mindennél jobban Királyom. - Bújt szorosan mellkasomhoz.

Mindent Érted. - S.S. második része. Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ