15. Fejezet.

51 4 1
                                    

   Szòhoz sem tudtam jutni. Azt hittem vège mindennek, azt hittem soha többè nem fogom őt hallani vagy látni. Azt hittem meghalt az akièrt èrdemes volt a világon lètezni. Megmentett.
       - Te èlsz. - Ennyi tudott kicsúszni döbbenettől elnyìlt ajkaimon. Hangja már nem volt olyan èletteli mint előtte amitől a szìvem szakadt meg.
       - Időbe telt, mire megtaláltam a nyamvadt telefonszámod. - Hallottam meg egy fèrfit a vonal másik felèn. Döbbenetem dühbe fordult át ès úgy èreztem ki tudnám tèpni a pasas torkát.
       - Ha egy ujjal is hozzá mersz èrni kitöröm a gerinced. - Álltam talpra.
       - Jòl hallom,hogy mèrges vagy? - Tetettetett meglepettsèget. - Mi a gond? Ez már nem olyan vicces mint az a selfie az öcsèmmel? Bár bevallom remènykedtem benne, hogy működik a partra vetett prosti hadművelet ès kinyìrod saját magad, de semmi gond. Izgalmas lesz, hogy saját kezüleg tehetem meg.- Filip..gondolhattam volna. Ő lenne a fő gòrè? Valahogy nehezen tudtam elkèpzelni ezt.
       - Hol van? - Haraptam be ajkam idegesen.
       - Ha őt akarod találj meg. - Nevetett fel majd lerakta a telefont.

   Telefonomon azonnal kikerestem Dylan számát miközben motoromhoz futottam.
       - Christan? - szòlt bele.
       - Azonnal hìvj össze mindenkit, nemsokára ott vagyok! - Adtam ki parancsot majd már gyújtottam is a motrot. Sosem tartottam a sebessèg korlátokat,de szerintem ilyen gyorsan mèg akkor sem hajtottam, mikor Tracy után siettem. Kerekeim alatt csikorogtak a kövek ahogy èles kanyart vettem be a ház udvarára. Kettesèvel vettem a lèpcsőket majd szinte beestem az ajtòn a nappali felè vève az irányt.

       - Èletben van! - Ziháltam kitárva magam előtt az ajtòt. Mindenki rám kapta tekintetèt ès láttam arcukon a hitetlensèget.
       - Christan... - Állt fel helyèről Darius.
- Meg találtuk a testet.. - Horkasztotta le fejèt Schot.
       - Hallottam őt! - Kiáltottam majd előhalászva telefonom oda lèptem az egyik informatikushoz. - Kövesd le valahogy ezt a szart! Tudni akarom a köcsög telefonján talált dolgok összes eredmènyèt! - Utasìtottam.
       - Christan higgadj le. - Tette vállamra kezèt Darius. - Mèrt vagy ebben ennyire biztos?

   Elmondtam mi törtènt a telefon hìvás során.
       - Ès a holttest? - Vakarta meg állát Darius.
       - Elterelès volt, csak egy prostituált volt. A test vizsgálhatatlan volt, csak a karkötő bizonyìtotta volna, hogy Tracy az. - Támaszkodtam az asztalra.
       - Meg is vagyunk. - szòlalt meg a szemüveges kis krapek a számítógép mögül.
       - Küldj át mindent a gèpemre. - Indultam meg a szobám felè Dylanel a nyomomban.
       - Teljesen biztos vagy benne? - Loholt utánnam.
       - Ezer százalèk. - Löktem be szobák ajtaját. Gèpem elè ültem a fekete bőr szèkbe majd ujjaim megropogtatva nyitottam meg az adatokat. Magán telefon számot nem könnyű lenyomozni, de nem is lehetetlen. Fort Myersben sikerült bemèrni, de sajnos pontos cìmet már nem kaptunk. Át nèztem Filip testvèrènek telefonjában talált dolgokat is ès egyre jobban szűkűlt a kör a városon belül. Az egyik kèpen amit Filip egy nagy tál homár volt tenger gyümölcseivel, nem volt nehèz rá akadni az ètteremre a tányért alatti szalvètábòl. Red Lobster. Ès annak közelèben volt az a bank is ahol az utalások törtèntek.
       - Azt hiszem ma hal lesz vacsira. - Húztam fel szemöldökömet kihìvòan.
       - Veled megyek. - Jelentette ki Dylan aki egy könyvet bújt mèg èn elmerültem a kutakodásban.
       - Szò sem lehet ròla. - Kaptam fel bőr dzsekimet a fotelből. - Ide most tényleg az a legjobb, ha egyedül megyek. Hidd el èlőben biztosan nem lesz már olyan nagy a szája.
       - Ez őrültsèg, azt te is tudod ugye? - Állìtott meg az ajtòban.
       - Akkor egyezzünk ki abban, hogy mindig küldök egy rövid üzenetet, hogy láthasd jòl vagyok. - Fogtam meg vállát, hátha attòl megnyugszik. Válaszomra apròt bòlintott beleegyezzès kènt ìgy hagyta, hogy távozzak.

   Beszáltam autòmba ès már indultam is a Red Lobsterbe. Nem voltam benne biztos, hogy ott találom inkább csak egy megèrzès volt, hogy újra felfog ott bukkani Filip.

       - Hozhatok valamit? - Lèpett hozzám mosolyogva egy idős hölgy pincèrnő.
       - Nem, köszönöm várok valakit. - Viszonoztam mosolyát. Őszintén szòlva nem tudom hasonlìtott e mosolyra. Miòta Tracyt elrabolták egyszer sem mosolyodtam el. Ez a ,,mosoly" is inkább csak egy illedelmesèg volt rèszemről, de semmi kèpp sem őszinte. A nő távozott asztalomtòl èn pedig tovább pásztáztam a környezetem. Szemem akarva akaratlanul megállt egy idős házaspáron. Èpp palacsintáztak miközben önfeledetten beszèlgettek ès nevettek. Be kell vallanom èn is csak erre vágytam. Hogy egyszer mi is ilyenek legyünk Tracyvel. Leèlni vele egy boldog ès rèszünkròl kissè extrèm èletet.

       - Filip, kèsz van a rendelèsed! - Szòlt ki az asszony mosolyogva a púlt mögül. Szemem azonnal a mozgás irányába ugrott. Megismertem őt, ahogy ment az előkèszìtett csomagèrt. Elköszönt a hölgytől majd távozott. Ahogy becsukòdott utánna az ajtò, èn is felkeltem ès követtem őt az utcára. Körbe mentem az èpület körül, ìgy szembe kerültem vele. Vállamat megfeszìtettem ès mintha csak vèletlen lett volna neki mentem ès elejtette csomagját.

       - Oh.. elnèzèst, csak elkèpedtem egy pillanatra, hogy ekkora balfaszt mèg nem láttam. - Pillantottam a lehullott csomagra majd fel futattam rajta tekintetem.
       - Christaaan. Micsoda meglepetès. - Húzta gúnyos mosolyra száját.

Mindent Érted. - S.S. második része. Onde histórias criam vida. Descubra agora