26. Fejezet.

66 3 1
                                    

Tracy Szemszöge.

Kissé zavarba jöttem, ahogy a szekrényem előtt álltam. Biztos vagyok benne, hogy számtalanszor vettem már részt ilyen ,,eseményeken" , viszont sehogyan sem tudtam eldönteni mit is húzzak fel.

- Valami baj van? - Hallottam meg Christan mély rekedtes hangját ami mindig egy kis borzongást váltott ki belőlem. Az elejében furcsának tartottam ezt az érzést, de már egyre jobban kezdek hozzá szokni, ahogyan hozzá is.

- Nem tudom mit is illene felvennem. - Hajtottam le fejem egy kissé szégyenkezve. Fejét oldalra billentette majd a szekrényemhez lépett és kivett egy fekete ruhát amit aztán felém nyújtott. Nyúltam a ruháért, de ő megfogta kezem és közelebb húzott magához. Meglepett és szerintem ez az arcomra volt írva, mert egy széles vigyor terült el arcán.

- Bár én azt díjaznám ha inkább semmit sem vennél fel. - Nyalta meg alsó ajkát. Szemeim ajkára vándoroltak. Megint ezt csinálja. És mint mostanában elég gyakran megint csak éreztem, ahogy a pir égetni kezdi arcomat. Fogalmam sincs mi történik, a testem egyfolytában kontrollálatlanul reagál minden mozdulatára és szavára. Mintha érzékeimnek csak ő parancsolna. - Imádom azt amit kiváltok belőled. - Simította meg lágyan arcom.

- Már hét óra. - Néztem zavartan az órára, hogy megtörjem kábulatom. Ő is hátra pillantott az óra számlapjára én pedig ezt kihasználva kikaptam kezéből a ruha darabot és a fürdőbe mentem. Az ajtóból vissza nézve láttam zavarodott tekintetét, de mielőtt becsúktam volna teljesen az ajtót láttam szét terülni arcán egy pimasz mosolyt.

Kifújtam a bent tartott levegőt, majd miután sikerült kicsit össze szednem magam a tükör elé sétáltam. Lepakoltam a kezemből a holmit, majd levetkőztem, hogy egy gyors fürdőt vegyek.

Felöltöttem magamra a Christan álltal választott ruhát és teljesen elégedetten néztem végig magamon a tükör előtt. Felvittem egy natúr sminket majd copfba fogtam hosszú hajam. Még egyszer végig simítottam ruhámon és késznek nyilvánítottam magam.

- Kész vagyok.- Jelentettem ki a nekem háttal álló Christannak. Hátra fordult majd kissé eltátott szájjal mérte végig minden porcikámat.

- Át kell öltöznöd.- Mondta rosszalló tekintettel, mire kissé megrökönyödtem. - Túl sexy vagy még a végén lecsapnak a kezemről. - Vigyorodott el. - Segítesz? - Fordult meg gombjaira mutatva.

- Persze. - Szeltem át a köztünk lévő távolságot. Izmos felsőteste még kilátszott inge alól így az ing gombolásához kellett egy kis koncentráció. Éreztem lélegzetét arcomon. Parfümje illatát nyakán. És azt is éreztem, ahogy ő érzi rajtam az elgyengülésem. Mint egy vadász kopó aki kiszagolta a vadat. - Kész vagy. - Mosolyogtam rá ahogy felvezettem szemébe tekintetem. Tapasztalatim szerint még az átható tekintete is képes volt elgyengíteni. Egy részből tetszett ez az érzés amit kivált belőlem másrészről pedig teljesen össze zavart. Kék szemeit szinte lelkemig fúrta, majd ajkaimra pillantott és az én lábaim már meg is remegtek. - Ne csináld ezt. - Suttogtam, mire ismét szemembe nézett.

- Nem tetszik? - Dörmögte mély hangján és újra egy pimasz mosolyt festett arcára hisz válasz nélkül is tudta nagyon jól, hogy nagyon is tetszik.

- Nem. - Vontam fel egyik szemöldököm kihívóan megmakacsolva magam. Fejét oldalra billentve vonta fel mind két szemöldökét, amitől azonnal mosolyognom kellett.

- Nem? - Kérdezett vissza még mindig tartva meglepett és sértődött arckifelyezését. A következő pillanatban pedig felemelt majd az asztalra ültetett. Reakcióink felcserélődtek. Most ő volt az aki mosolygott, és én voltam aki meglepődött. - Szóval nem tetszik ha ezt csinálom? - Kérdezte halkan majd a nyakamhoz hajolt és végig nyalta azt. Testemet átjárta a libabőr és akaratlanul is hátra hajtottam fejem. Láttam önelégült vigyorát és éreztem felfelé sikló kezét combomon. - És ez sem? - Suttogta ajkával súrolva enyémet majd kezét a ruhám alá csúsztatta. Nemlegesen ráztam meg fejem, annak ellenére is hogy szinte elolvadtam érintése alatt. Másik kezét mellém támasztotta az asztalra majd még közelebb hajolt. - Tényleg így lenne? - Suttogta elérve bugyim szegélyét. Ajkaira pillantottam amit győztes vigyorra húzott. Újjai újra mozgásba lendültek és egy pillanat alatt becsúsztatta bugyim alá. Mély levegőt vettem majd ismét szemeibe néztem amik most sötétebbnek tűntek mint eddig. Nem várt sokat ujjait belém vezette belőlem pedig feltört egy jól eső nyögés. Ajkait enyémre tapasztotta nyögéseim tompítva ahogy elkezdte bennem mozgatni hosszú ujjait. Vállába martam körmeimmel, ahogy gyorsított a tempón.

- Imádom nézni ahogy élvezel. - Dörmögte vágytól megtelt hangon, szemei pedig teljesen elsötétültek. Ajkát beharapva folytatta a műveletet én pedig hátra vetett fejjel élveztem azt amit tett velem. Annyira idegennek és megszokottnak tűnt, hogy érzéseimet ez csak még jobban felfokozta. Hirtelen már nem éreztem őt magamban. Kissé csalódottan emeltem rá tekintetem szinte folytatásért könyörögtek szemeim, amit nem kaptam meg. Ujjait kihúzta bugyimból majd szemembe nézve emelte azt ajkához. Úgy nyalta le róla nedvemet mintha csak valami inyencség lett volna majd fülemhez hajolt. - Később nem úszod meg ennyivel Királynőm. - Csókolta meg fülem alatti érzékeny bőrt.

Mindent Érted. - S.S. második része. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang