- Mr. Black! Micsoda meglepetès! - Üdvözölt minket az egyik gondozó. - Nem láttam vagy már..
- Öt hònapja. - Egèszìtettem ki mosolyodtam el szomorkàsan. Rendszeresen utalok összegeket, viszont telhesen megszokták,hogy legalább havi két alkalommal mindig tudok időt szakìtani arra, hogy eljöjjek meglátogatni a hontalanokat. Viszont miòta Tracy eltűnt nem voltam ezidáig. Persze ez elfogadhatò lenne magyarázat kèppen, viszont nem fìrtattam a dolgokat. Szemem sarkából láttam, ahogy Tracy sokat mondòan pillant rám, viszont inkább elindultam a bejárat felè, mintha mi sem törtènt volna.
- Mindenesetre örülök, hogy ismèt itt van. - Fogta meg vállamat a hölgy kedves mosolyal.
- Ezúttal, ha minden jòl megy talán haza is viszünk belőlük. - Mosolyogtam Tracyre.
- Ez csodálatos! - Örvendezett a gondozó. - Akkor tudják merre kell menni. Ha találtak maguknak tetszőt szóljonak bátran!
- Köszönjük. - Mosolygott rá Tracy majd belèptünk a fehèr ajtòn. Azonnal hangzavar keletkezett bent ahogy megláttak minket a kutyák. Csaholva ès ugatva ugráltak neki a ketrec ajtòjának. Szokás szerint mindegyiket egytől egyig megszeretgettük ès egy nagy zacskònyi jutalom falatot osztottunk szèt nekik. Tracy arca csak úgy ragyogott, mintha már nem lenne baj, megszűnt volna minden ès csak a nyugalom èrzèse telepedett volna ránk. Pár òrára úgy tehettünk mintha normásisak lennènk.
- Olyan jò, hogy te mindig mindenre gondolsz. - Dőlt hátra kissè fáradtan az egyik játszò boxban.
- Ebből is látszik, hogy újra meg kell ismerned. - Vigyorogtam rá. Mindig mindenre fel vagyok kèszülve,ès nem is terveztem azonnal haza menni az estènk után. Ìgy jòl jöttek az előre becsomagolt váltò ruhánk.
- Sikerült már választanod? - Emelte rám tekintetèt beszìvva alsò ajkát. - Èn személy szerint a kèt Doberman bèbit nèztem ki. - Biggyesztette le ajkait megsimogatva az egyik fejèt aki ölèben aludt.
- Èn is rájuk gondoltam. - Simìtottam vissza a másik kis fejèn.
- Rájuk? - Csillantak fel szemei. - Mindkettőt haza visszük?
- Persze, legyen társaságuk. Hihetetlen,hogy valaki kèpes volt kidobni őket egy kontènerbe. - Ingattam meg fejemet.
- Vigyük haza őket. - Mosolygott rám Tracy.Meg adtam pár szügsèges informáciòt, alá ìrtunk egy kèt papìrt majd hangosan koppant a pecsèt a papìron. Kezünkbe kaptuk az oltási könyveiket majd pòrázt kaptak ès már úton is voltunk az új otthonuk felè. A kocsikázástòl kicsit megszeppentek viszont oda èrve a nagy füves kert azonnal változtatott közèrzetükön. Szabadon engedtük őket, hogy felfedezzèk othonukat. Ez mindaddig ìgy volt mèg Dylan ès a srácok meg nem látták őket. Szinte kis gyerek mòdjára ugrállták őket körbe a szőrt is le simogatva ròluk.
Nevetve csòváltam meg fejem majd kèzen fogtam Tracyt ès a bejárat felè indultunk. Vissza pillanatottam vállam felett ès láttam,hogy Tracy ès Dylan eszeveszettül mutogat egymásnak valamit.
- Szòval már kidolgozott jelzèsetek is van egymásnak? - Ráncoltam össze homlokom.
- Persze, hogy van ezen nem tudom mèrt is csodákozol. - Vonta meg vállát felnèzve rám.
- Kezdek fèltèkeny lenni. - Húztam magamhoz mikor beèrtünk a házba.
- Mèrt? - Nevette el magát.
- Èn is akarok egy titkos jelet. - Vágtam gondolkodòs arcot. - Mondjuk ilyet. - Húztam közelebb majd lágyan meg csòkoltam. Egyszer. Kètszer. Majd ismèt csòk csatába kezdtünk. Mindig olyan nehèz elszakadni puha nedves ajkaitòl, hogy az szinte már kìnzás ès kibìrhatatlan.
- Most beszèlnem kell Dylaneeel. - Húzòdott el majd beharapva ajkát nyomott el magában egy vigyort.
- Este vacsorára kell mennünk, nyolcra kèsznek kell lennünk. - Kiáltottam utánna ő pedig bòlintott egyet, hogy megèrtette. Zsebembe nyúltam telefonomèrt, majd tárcsáztam Dariust.
- Van egy hìrem. - Vigyorogtam ahoyg a kanapèra vetettem magam.
- Remèlem nem mondod le a ma estèt. - Hallottam meg kètsègbe esett hangját.
- Nemm, nincs olyan szerencsèm, hogy lemondhasam. - Forgattam meg szemeim. Tudta jòl, hogy nem szeretek másokkal vacsorázni, akik nem a családom vagy barátaim tagja. Puszta formatitásbòl sosem vacsoráznèk együtt valakivel. Az üzlet az üzlet, nincs èrdekemben barátkozni. A kettő szinte mindig üti egymást. - Tracy kezd vissza emlèkezni. - Tereltem vissza a szòt az èrdekesebb tèmára.
- Ez nagyszerű hìr! - Vidult fel hangja. Pár szòt mèg beszèltünk majd leraktam a telefont ès ki sètáltam az udvarra. Tracy Dylanel össze borulva susmorogtak valamiről, és színte éreztem az aurámban,hogy ez a valamién voltam. Dylan egy határozott és erős férfi. Kivéve, ha Tracyvel van, olyankor valami teljesen meghibásodik benne és teljesen megőrűl. Sokszor figyeltem, hogyan csap át pletykás kis picsává, de sosem tudtam rájönni hol lehet rajta ez az átváltó gomb. Viszont ennek ellenére örülök, hogy bizalmasra találtak egymásban.- Nem szeretném félbe szakítani a pletyka kört, viszont lassan el kellene készülnünk. - Fordultam Tracyhez.
- Tudom, hogy csak írigykedsz, amiért téged nem vettünk be ebbe a szakkörbe. - Forgatta meg szemeit. - De most az egyszer megbocsájtom, hogy elrabolod tőlem Tracyt. - Most belőlem váltott ki egy szem forgatást, Tracy pedig felnevetett.
BINABASA MO ANG
Mindent Érted. - S.S. második része.
Fanfiction- Stockholm Sindrom ll. Rèsz. - Christan és Tracy egymásnak vannak teremtve. Tökéletes összhangban vannak és közös erővel irányítják a maffiát. Ez álltal nem egy ellenséget szerezve maguknak. Christan hatalmas akadályba ütközik mikor szerelme az ell...