Eidena.
Sėdėjau apsikabinusi kelius ant minkštos odinės sofos Luko bute. Vis dar negalėjau patikėti tuo kas nutiko. Visko buvo per daug.
Aš nužudžiau Meisoną. Savo dėdę, savo tikrą tėvą. Nesuprantu kaip tai nutiko. Nenorėjau jo ar kurio nors kito medžiotojo nužudyti, bet jis buvo taip arti Heido. Jis būtų jį nužudęs, mačiau Meisono akyse neapykanta ir aš turėjau kažką daryti. Vis dar negalėjau atsigauti po to ką padariau. Aš net negalvojau, tiesiog prisiartinau taip greitai kaip tik galėjau ir suspaudžiau jo kaklą. Per stipriai. Jis to nesitikėjo, nesitikėjau ir aš.
Po to viskas vyko lyg per miglą. Reičelė sugebėjo atimta tą keistą aparatą ir jį sunaikinti, tuomet prasidėjo kova tarp jos ir Arčerio. Kol bandžiau padėti Heidui kurio krūtinėje buvo iš medžio pagamintas kuolas, Andrė su Džeku nuskubėjo laiptais į viršų.
Reičelė stipriai nukentėjo. Pasirodo Arčeris buvo iš ties geras medžiotojas ir jeigu būčiau neįsikišusi, tas padugnė būtų ją nužudęs. Suvokęs jog dviejų medžiotojų neįveiks jis pabėgo.
Įsitikinusi jog Heidui ir merginai viskas gerai, pasileidau ieškoti savo draugų. Andrė išvydau be sąmonės. Pirma mintis buvo jog jis negyvas. Visas veidas kruvinas, sulaužyta ranka, ir tikriausiai ne vienas šonkaulis. Jis vos kvėpavo, tačiau buvo gyvas. Kiek toliau išvydau Džeką. Jis klūpėjo prie kūno ir tik priėjusi suvokiau jog tai Zakas. Vaikinas buvo be jokių gyvybės ženklų, o mano geriausias draugas rankose laikė ištrauktą kuolą iš blondino krūtinės. Jo rankos buvo kruvinos, o žaizdos po truputi gijo.
Jis ne iš karto atsiliepė pašauktas vardu. Bet kai pažvelgė į mane mačiau tiek daug skausmo. Kaip ir tą naktį kai jis sužinojo esantis vampyras. Jis žvelgė į mane ir bandė paaiškinti kas nutiko, bet žodžiai strigo gerklėje.
Galiausiai pasirodė Lukas. Kruvinas ir taip pat sužeistas. Jis ir paaiškino kas nutiko. Jam teko susidurti su šmėklomis kai tuo tarpu Nikasa nuskubėjo į kambarį kuriame turėjo būti jos motina. Jis nežino kas nutiko, viena iš karalienių mirusi, tai tikriausiai ir buvo Kerelė. O Tatijanos niekur nesimatė. Tačiau kai ji išėjo iš to kambario buvo visiškai pasikeitusi. Ji užpuolė Luką, o po to ir kitus. Džeką bei Andrė, o Zakas bandė ją sustabdyti. Ji net nesumirksėjo kai suvarė kuolą jam į širdį. Ji virto pabaisa.
Kai suskambo mano telefonas ne iš kartą tai suvokiau. Tik kai Heidas švelniai palietė mano ranką atsipeikėjau. Skambino tėtis.
- Ar yra kokių naujienų apie Andrė? – iš karto paklausiau ir akimirką sulaikiau kvėpavimą.
- Jo būklė stabili, - atsiduso tėtis ir man iš karto palengvėjo. – Bet sužalojimai stiprūs. Kaip tu? Kaip Džekas?
Pažvelgiau į susigūžusį savo geriausia draugą ir prikandusi lūpą užmerkiau akis. Vos nepraradau jo. Jeigu jis būtų bandęs ją sustabdyti, Nikasa būtų nužudžiusi ir jį.
- Jam viskas gerai, jis tik. – akimirką patylėjau ir vaikino žvilgsnis palietė mane. – Jis sveikas, - užbaigiau ir pažadėjau jog mudu su Džeku atvažiuosim namo.
Vėl įsivyravo tyla. Visi žinojom kokia dabar yra pavojinga Nikasa. Ji buvo čia mieste ir galėjo daryti ką panorėjus. Ji pasikeitė, ir net Lukas nesugebėjo jai pasipriešinti.
- Kas dabar? – paklausė Heidas atsisėsdamas šalia. – Jeigu ji pradės medžioti, vargu ar liks gyvų.
- Jis ją pavertė pabaisa, - po ilgos tylos prabilo Lukas. – Būtent to ko ji bijojo, o aš nieko negalėjau padaryti.
- Tu dėl to nekaltas, - palietė sūnaus plaukus Reičelė. – Turim kažką daryti, nes dabar ne tik naktį yra grėsmę, bet ir dienos metu.
- Ir ką siūlai? – paklausė Heidas.
- Reikia surasti tą merginą kuri man padėjo pagimdyti Luką.
- Kuo čia dėta kažkokia mergina? – paklausiau aš.
- Mums reikia nuvykti į tą miestelį, toje bažnyčioje buvo ne viena mergina, tokia kaip Nikasa ir jos turėjo visišką kontrolę. Jeigu ir gali mums kas padėti, tai tik jos.
Nežinojau ar tai gera mintis, bet net nenorėjau pagalvoti kiek daug žmonių gali nuskriausti Nikasa. Ji be gailesčio nužudė Zaką, net nesudvejojo kai sužalojo mano draugus ir Luką. O dabar ji su kitomis šmėklomis bastėsi po miestą ir rinko naujas aukas.
Dėkoju visiems kurie skaitė, palaikė ir komentavo😍❤❤ su šiuo skyriumi užbaigiu 3 Dalį. Žinau jog liko didelis ? Kas gi ta Mirtis, ir kodėl Nikasa jį atpažino😁 tikriausiai turite savo spėjimų😏
Na o po naujų galbūt pradėsiu kelti 4 ir beje paskutinę dalį.🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirties pabučiuota, Tavo patobulinta. (Baigta)
Vampir1"Kraujo troškimas" 2. "Mirusiųjų karalienė" (Prieš pradedant skaityti įsitikinkite jog skaitėte pirmas dvi dalis ) Nikasa buvo paliesta pačios mirties. Motinos ir kitų likusių šešių moterų nuodėmė virto jos prakeiksmu. Nesibaigiantis gyvenimas ir...