Skip time:
Jest późno. Miles już śpi.Miles: Czemu jest tu jest tak i zimno? Przecież mamy włączone ogrzewanie...
Miles wstał z łóżka i wyszedł z pokoju. Poszedł na korytarz.
Miles: CO JEST?! Czemu jest tu tak porośnięte?! HALO?!
Zaczyna chodzić po mieszkaniu. Próbuje zapalić światła ale nie działają. Nagle słyszy jakiś dźwięk.
Miles: Halo?-z przerażeniem w głosie.
Nagle wybiega demopies.
Miles: AAA!
Obudził się. Rozejrzał się po pokoju. Już było jasno.
Miles: Uff , na szczęście to był tylko sen- mruknął z ulgą.
Nagle przypomniał sobie , co mówiły mu nastolatki które mu mówiły o „demogorgonie" i o „drugiej stronie".
Myśli Milesa:
A co jeśli one miały racje...o nie.. A JA GŁUPI SOBIĘ ŻARTY ROBIŁEM!...teraz to tylko 1% szansy , że ich jeszcze kiedykolwiek spotkam...AMOŻE JEDNAK NIE!.. Hmmm...Skoro wcześniej spotkałem w lesie tego Mike'a i tą Nastkę , to może gdzieś niedaleko mieszkają... HAH główka pracuje.
Skip time:
Jest słoneczne i ciepłe popołudnie. Nastka leży sobie na łóżku i odpoczywa. Nagle słyszy dzwonek telefonu. Podchodzi do słuchawki i odbiera.
Nastka: Halo?
Myśli Boris'a:
Czekałeś na to tamten cały dzień i te popołudnie , nie popsuj tego...
Boris: Hej , to ja , Boris
Nastka: O , Hej
Boris: Byś chciała się s-spotkać? , kiedyś?..- zapytał niepewnie.
Nastka: Możemy...
Boris: ALE bez tej drugiej która nawet nie raczyła się przedstawić- wypalił.
Boris: Znaczy , sorry ale no..
Nastka cicho i krótko parsknęła śmiechem.
Nastka: okej
Nagle usłyszała pukanie do drzwi.
Nastka: Muszę kończyć.- powiedziała , i rozłączyła się szybko. Podeszła do drzwi i otworzyła je. Zobaczyła Miles'a.
Nastka: Jak mnie znalazłeś? Znaczy co tu robisz?
Miles: No bo ten jak mi opowiadałaś z swoją przyjaciółką o tej drugiej stronie i w ogóle....
Nastka: hmmm...Co co dokładniej w tym śnie widziałeś?
Miles: mój dom tylko , że był inny , pusty , trochę porośnięty... i przed wszystkim było zimno... a , jeszcze jakaś postać tam była.
Nastka: nie dobrze...- powiedziała bardzo cicho i popatrzyła na chłopaka z współczuciem.
Nastolatek tylko podniósł lekko brwi do góry z oczekiwaniem na jaką kolwiek poradę. Nastała cisza. Wtedy chłopak zrozumiał , że jest źle.
Połknął ślinę i zapytał:Miles: Co mam zrobić?
Nastka: Uważać na siebie , a wrazie czego uciekać.
Miles: i to tyle?.
Dziewczyna skierowała wzrok na ziemię i nic nie odpowiedziała. Nagle przyszedł Hopper.
Hopper: Eeee... to jest Mike?! Jakiś taki trochę inny- zapytał z zakłopotaniem w głosie.
Miles: Jestem Miles.
Hopper: hmmm.- przymrużył oczy i przyglądną się chłopakowi.
Hopper: Brzmi wiarygodnie...- poklepał Miles'a po głowie i wszedł do domu. Po chwili włączył mecz i darł się na cały dom.
Nastka ubrała zwinnie buty i poszła za dwór zamykając drzwi , żeby nie słyszeć tych krzyków.
Miles: Emm.. może chcesz do mnie przyjść i zobaczyć jak wygląda sprawa?
Nastka: a coś jest podejrzanego w twoim domu?
Miles: No tak jakby.... Zauważyłem jakiś śluz blisko mojego łóżka kiedy wstawałem rano.
Nastka: To lepiej to sprawdzić.
Szli razem przez las do domu Miles'a. Żadne z nich nie zamieniło ze sobą słowa.
Też przez las przechodził akurat Boris i zauważył Nastkę i nie znajomego mu chłopaka. Nie podszedł do nich lecz miał ochotę. Był trochę zazdrosny bo jednak coś czuł do dziewczyny. Więc wziął oddech aby ochłonąć i z niechęcią poszedł dalej.
———————————————————————————
526 słówCzemu te końcówki są takie cringe ?!😩😖🤣🤣
Jakby ludzie mam całkiem spoko pomysł co się później stanie z Miles'a domem 🤣
CZYTASZ
Stranger Things , The Turning i The Goldfinch
ActionTo jest mieszanka Stranger Things (3) , The Goldfinch i The Turning. Bohaterowie się spotkają i zapoznają , razem przeżyją wiele przygód. Eleven w tej opowieści będzie albo z Boris'em albo z Mike'm. (Ich wiek jest przybliżony) PIERWSZY ROZDZIAŁ JEST...