Zagadka rozwiązana XIV

31 6 45
                                    


Tym czasem u Mike'a , Lucas'a , Miles'a i Dustin'a:

Mike: Jakim cudem udało im sir tam tak szybko wejść?!

Lucas: No nie wiem.

Miles: To może chodźmy od tyłu tam wejdziemy?

Dustin: No ,to jest jedyny sposób aby sobie w tej chwili ułatwić życie.

Chłopacy poszli na tyły szkoły i zobaczyli rozwalone okno.

Mike: Jestem pewien , że to Max wymyśliła.

Lucas: Albo ten Boris.

Wpatrywali się w dziurę w oknie.

Dustin: No to siup ! Pomóżcie mi tam wejść- zmienił atmosferę na bardziej radosną.

Kiedy przyjaciele mu pomogli , on pomógł im.

Tym czasem u Nastki , Max i Boris'a:
Już byli w bibliotece.

Max: Chodźcie ! Zawsze kiedy tu przychodziłam to , zawsze rzucały mi się w oczy drzwi z napisem „nie wchodzić"

Nastka i Boris się zdziwili , że Max chodziła do biblioteki. Chodź chłopak nie miał o niej żadnego pojęcie , nie wyglądała mu na osobę która by chodziła do biblioteki.

Nastka: Przychodziłaś do biblioteki?- zapytała trochę w to nie dowierzając.

Max: Tak. Ale tylko po to aby oddać książki wypożyczone 2 lata temu.

Kiedy dziewczyna skończyła mówić , stało się już wszystko jasne.

Rudowłosa zbliżyła się do drzwi z napisem „nie wchodzić", i je otworzyła. Nastolatkowie ujrzeli tam słabo oświetlone pomieszczenie , bez okien w którym były 3 regały z książkami.

Boris: Mrocznie.

Max: Tak jak ty...-powiedziała bardzo cicho.

Lecz chłopak to usłyszał i rzucił jej spojrzenie pod tytułem „No chyba ty".

Brunetka weszła głębiej pomieszczenia i zaczęła szukać jakiś książek , które by mogły im chociaż trochę ułatwić sprawę.

Nagle usłyszeli jakieś szybkie kroki. Stanęło im przez chwile serce. Ale jak usłyszeli znajomy im głos od razu poczuli się lepiej.

Dustin: Nooo... już jesteśmy. Przyznać się , kogo był pomysł z wybiciem szyby?

Max: Jego- pokazała bez wachania palcem na Boris'a.

Lucas: U! Znaleźliście tajne pomieszczenie- zmienił temat i zaczął przeglądać półki.

Mike: A jakie stare!- zaśmiał się , ścierając kurz który znajdował się nawet na ścianach.

Każdy zajął się szukaniem. Miles zamiast szukać książek , szukał pająków na pajęczynach.

Nagle każdy usłyszał skrzypnięcie drzwi , które po sekundzie zamieniło się w trzask zamykających się drzwi.

Max: Kurde!

Nastka podbiegła do drzwi i próbowała je otworzyć.

Nastka: Zatrzasnęły się- popatrzyła na innych.

Boris: Jeny!- rzucił książka w drzwi którą akurat miał przy sobie.

Nastki uwagę przykuł napis „ Laboratorium Hawkins". Podniosła ją i powiedziała do innych.

Nastka: Co tu, w szkolę robi książka o laboratorium?

Mike podszedł zobaczyć.

Mike: Hm.

Każdy się z szedł blisko dziewczyny , bo również jak Mike , chcieli zobaczyć.

Wszyscy czyli w myśli co jest napisane w książce.

Eleven kiedy przeczytała „Nie udany eksperyment, musieliśmy to zaznaczyć czymś charakterystycznym" miała przebłysk wspomnień w głowie.

Tak szybko przeleciały jej wspomnienia , że już pogubiła się we wszystkim.

Zaczęła intensywnie rozmyślać.

Myśli Nastki:
Nie udany eksperyment- laboratorium
coś charakterystycznego...
charakterystycznego..- Wstążka!

Laboratorium , wstążka.
Laboratorium, wstążka.
Laboratorium, wstążka....
Laboratorium=przejście na drugą stronę...

Laboratorium , przejście , wstążka.

Nagle brunetka powiedziała głośno:

Nastka: Laboratorium , przejście , wstążka !

Dustin: Co?

Nastka: Trzeba odzyskać wstążkę!

Każdy nie wiedział dlaczego i jak odzyskać wstążkę. Mieli tylko nadzieje , że to przywróci ich dawniejszy wygląd.

Max: A jak chcesz to zrobić?

Nastka: Musimy się dostać na drugą stronę- powiedziała po czym połknęła ślinę.

Dustin: Ale najpierw musimy stąd wyjść.



———————————————————————————
520 słów

Ja jeszcze intensywniej myślałam od Nastki kiedy wymyślałam tą zagadkę z „Nie udany eksperyment, musieliśmy to zaznaczyć czymś charakterystycznym" 🤣🤘

Stranger Things , The Turning i The GoldfinchOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz