Kiedy wypełnili już całą listę zakupów , poszli do kasy.Boris: Może byś chciała do mnie przyjść ?, dzisiaj , po zakupach?-zapytał nie pewnie, dodawając 3 ostatnie słowa.
Nastka: Tak , tylko , że będę musiała odnieść odnieść zakupy do domu.-powiedziała uradowanym głosem.
Boris: Spoko , to fajnie- powiedział ciesząc się.
Kiedy już zapłaciła za zakupy , poszła je odnieść do domu.
Przed domem:
Nastka: To ty tu możesz poczekać , ja zaraz przyjdę.
Boris: Okej
W domu:
Nastka: Hej - do Milesa
Miles: Hej- odpowiada.
Dziewczyna daje zakupy na blat kuchni i wychodzi z domu. Następnie , chłopak zaprowadził dziewczynę do swojego domu.
Boris: Chcesz coś zjeść? Mam chleb , cukier.-zapytał dziewczyny.
Nastka: Nie , dzięki.
Boris: Pokazać ci okolicę?
Nastka: Pewnie,
Boris: Okej to też wezmę przy okazji psa.
Nastka: O , okej
Chłopak oprowadzał dziewczynę po okolicy. Nagle usłyszeli czyjś głos za swoimi plecami.
Theo: BORISS! MÓWIŁEŚ , ŻE NEI WIESZ GDZIE JEST MÓN PIES!!- krzyknął w złości.
Boris: O kurde- szepnoł i szybko wziął psa na ręce.
Boris: Musimy szybko wiać- złapał dziewczynę za rękę i szybko pobiegli przed siebie.
Theo: ODDAWAJ MOJGO PSA!- krzyczała ,
Głos wkurzonego chłopaka ucichł bo nastolatką udało się przed nim uciec. Schowali się po między opuszczonymi domami przy których był niski murek.
Nastka: Co to było?- zapytała śmiejąc się.
Boris: No bo , ukradłem psa mojemu przyjacielowi- odpowiedział , również się śmiejąc.
Nastak: Czemu?- ciągle się śmiała.
Boris: Bo ten pies i tak bardziej lubi mnie- kiedy chłopak wypowiedział te słowa oboje wybuchnęliście śmiechem.
Nagle usłyszeli czyjeś kroki. Myśląc , że słyszą kroki chłopaka który ich gonił , położyli się na się na ziemi.
Xandra: A co w tutaj robicie?
Nastka: dzień dobry- podśmiechując cicho.
Xandra odeszła i weszła do domu.
Oboje wstają do pozycji siedzącej.
Po chwili ciszy nastolatek zdał sobie sprawę , że właśnie się znajdują przy domu jego przyjaciela który ich gonił.
CZYTASZ
Stranger Things , The Turning i The Goldfinch
AcciónTo jest mieszanka Stranger Things (3) , The Goldfinch i The Turning. Bohaterowie się spotkają i zapoznają , razem przeżyją wiele przygód. Eleven w tej opowieści będzie albo z Boris'em albo z Mike'm. (Ich wiek jest przybliżony) PIERWSZY ROZDZIAŁ JEST...