Podróż w czasie XXII

23 6 20
                                    


Przypomniało jej się o tym dziwnym notesie.

Nastka: Chodź cię za mn- urwała. Zobaczyła samochód jadące z przeciwka jak by zaraz miało się koło nich zatrzymać.

Pojazd zatrzymał się blisko nich. A z tylnich drzwi auta , wysiadł Boris. Emily go przywiozła.

Boris: Hej!-powiedział radośnie.

Nastka: Hej! Skąd wiedziałaś gdzie mnie znaleść?

Boris: Na domu tego wujka pisał adres domu , a na skrzynce pocztowej ulica.

Nastka: O , spoko , a teraz chodźcie za mną ! Muszę wam coś pokazać.-powiedziała i zaczęła biec w stronę domu.

Boris podążył za brunetką a Max i Mike jechali za nią na rowerach. Wtedy Emily odjechała swoim niebieskim autem do domu.

Nagle usłyszeli czyjeś głosy za swoimi plecami.

Lucas , Will : Czekajcie!

Miles: Jeszcze my!

Dustin: Stójcie!

Wtedy nastolatkowie stanęli i się obrócili. Zobaczyli resztę swoich przyjaciół. Kiedy tamci ich dogonili to , brunetka powiedziała , że mówi im coś pokazać.

Jak dotarli do domu wujka to dziewczyna pokazała im ten dziwny notatnik. Każdypo po kolej go przeczytał.

Nastka: Myślicie , że w tym chodziło o demogorgona?

Lucas: Bardzo jest to możliwe.

Dustin: Nie wykluczone.

Will: Hmm.. a gdzie to znalazłaś?

Nastka: Pod łóżkiem. Tutaj - pokazała palcem.

Mike zajrzał pod łóżko. Nagle coś przykuło jego uwagę.

Mike: Pomożecie mi przesunąć łóżko?

Pozostali: Tak.

Próbowali jakoś pomuc z przesunięciem łóżka , lecz nic to nie dawało. Wtedy postanowili zawołać Hopper'a. On błyskawicznie się zjawił i też próbował pomóc. Łóżko ani drgnęło. To było coś jak by przyciągało łożę do ściany.

Wtedy Nastka użyła swoich mocy. Było bardzo trudno ale w końcu się udało.

Odkryli tam ,coś w rodzaju portalu. Lecz to nie był przejście na drugą stronę.

Mike: Wchodzimy?-zapytał nie pewnie.

Boris: Czy ja wiem...- odpowiedział z niechęcią. Nie chciał tam wejść.

W końcu postanowili to sprawdzić , chodź mieli duże wątpliwości.

Kiedy wcisnęli się w portal poczuli coś dziwnego , coś jak by jakiś laser ich z skanował ale by to czuli na skórze.

Przeniosło ich do nowoczesnego Hawkins. Wszystkim opadła szczęka. Ludzie chodzili po ulicy z jakimiś mini ekranami w ręce a domy były jak nie z lat 80.

Miles: Co , to jest?!- zapytał wszystkich , nie oczekując od nikogo odpowiedzi. W jego głosie było słychać zachwyt lecz też zadziwienie.

Hopper: Niee... to nie możliwe... czekajcie tu.

Jim podszedł do jakichś nastolatek i zapytał:

Hopper: Jaki jest rok?

Dziewczyna 1: XD LOL Ale Oliwka Brazil , ty to widzisz Nadia?- zaczęła się śmiać

Dziewczyna 2: Nooo , bez kitu lolz. Skąd on się wgl wziął xddd.

Hopper: Ja to słyszę. Jaki jest rok?-zapytał jeszcze raz , lecz tym razem oburzony. Nie wiedział dlaczego te dziewuchy zaczęły się z niego śmiać.

Dziewczyna 2: Jest 2022. Essa z takimi typami.

Wtedy Nastka podeszła.

Nastka: Co to jest ?- zapytała dziewczyn pokazując na ich komórki.

Dziewczyna 1: O matskoooo, to ty nie wiesz lol? To jest telefon iPhone 14 pro max. A tak pozatym twój outfit mrozi. Co to są jakieś lata 80 ?!- zaczęła się śmiać.

Nastka: Co?

Dziewczyna 2: O matko... ale z was boomery, beka z was . Chodź Jessica.- dziewczyny odeszły , szyderczo się śmiejąc.

Nastka: Co to ; bommery , mrozi , beka i jakiś iPhone? - zapytała Jim'a , na co on wzruszył ramionami.

Boris: No i co? Dowiedzieliście się czegoś?- złapał dziewczynę za ramiona.

Nastolatka się trochę przestraszyła. Chłopak szybko pościł , bo przypomniało mu się , że to nie Theo , któremu może tak wskakiwać na plecy.

Hopper: Jedyne co się dowiedziałem , to , to , że jest 2022 rok.

Boris: Oj...

Wtedy podszedł Will.

Will: Wiecie co mnie zastanawia? To , że tu dużo osób mówi po ukraińsku.

Dustin: Ej no , rzeczywiście.

Hopper: Dobra! Koniec tych pogaduszek ! Musimy kupić namiot!- powiedział dumny , ze swojego pomysłu.




———————————————————————————
592 słów

Stranger Things , The Turning i The GoldfinchOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz