Authors note
Het verhaal van Julia Lily Snape is nu toch echt afgelopen. :S Ik ben begonnen met het schrijven/ bedenken van dit karakter toen ik op de middelbare in het 2e jaar zat. Inmiddels ben ik bezig met een opleiding die ik hopelijk volgend jaar kan afronden. Wat is de tijd gevlogen. Soms schreef ik elke dag. De andere keer maanden niet. En toch, kwam ik altijd terug, om het weer aan te vullen.
Ik wist al een tijdje dat het tijd was om te stoppen met dit boek, ook omdat mijn ideeën zo erg veranderd zijn. Was het tijd voor iets nieuws, maar ik kon dit boek natuurlijk niet onafgemaakt achter laten. Dus het is eindelijk af. Ondertussen ben ik al een langere tijd bezig met wat nieuws te schrijven. Weer een Harry Potter Fanfictie, weer Snape als hoofdpersoon. Maar dit keer een love story.
Hier het voorstukje. :)
'Ik kan het altijd proberen.' mompelde Lana Turner, ze was wanhopig opzoek naar een nieuwe baan. Voor haar lag de Daily Prophet opengeslagen. Ze las een klein artikeltje dat er een nieuwe docent gevraagd werd op Hogwarts. Het was een wilde gok, om op deze baan te solliciteren en om eerlijk te zijn had Lana geen idee of lesgeven iets voor haar was. Maar nooit had ze verwacht dat door deze keuze haar hele leven op zijn kop ging staan.
Ik wil iedereen bedanken die dit verhaal door en door bleef lezen, jullie zijn fantastisch :)
Hoidoei51
JE LEEST
Minister of Magic
Fanfiction(Dit is deel 2. Lees eerst deel 1: Remember me.) 10 jaren verder. Hoe is het nu met Julia? Wat heeft ze bereikt in haar leven, en hangt er nog gevaar boven het hoofd? Of loopt alles op rolletjes?