Tanıtım Videosu Ve Omegaverse Hakkında Bilgiler

17.6K 999 308
                                    

Omegaverse nedir?

°Cinsiyetlerin kadın-erkek olarak değilde alfa-omega-beta gibi ana gruplara ayrıldığı kurgusal bir evrendir. Kurgudan kurguya değişebilir.

Feromon nedir?
°Feromon vücut dışına salgılanan salgı/hormon anlamına gelir. Duygu değişimlerine göre değişiklik gösterir. Eşlerini kendilerine çekebilmek için de kullanılır. Her kurt türünün kendisine ait feromonları vardır. Kurtlar feromon salgıladıklarında gözlerinin rengi türlerine göre değişir.

Mühürlenmek nedir?
°Baskın olan türün pasif olanın sol boynundaki şah damarına dişleriyle uyguladığı baskıdır Burada kurtlar eşlerinin boynuna sivrileşmiş dişlerini iyice derine geçirirler ve bir süre onların kanını emerler. Ne kadar süre emmeleri gerektiğini kendileri bilir.

Ayrıca genel olarak pasif tarafın baskın tarafı mühürlenme olayı çok gözükmese de iki tarafın da karşılıklı olarak birbirlerini mühürlemesi gibi durumlar da vardır.

Kızgınlık nedir?

°Türlerin genelinde yılın belli bir dönemi geçirdiği süreçtir.

°Bu dönemde türler eşleşmeye meyillidir, cinsel istekleri artar ve sürekli olarak feromon salgılarlar.

°Pasif türlerin feromonları baskın türleri baştan çıkartabileceği için bastırıcı ilaçlar almak zorundadırlar.

° Karşılıklı İki türde birbirinin feromonlarından etkilenip iradelerini kaybedip kurtlarına teslim olabilirler.

Cinsiyetsizler nedir?

°Feromonları yoktur, diğer türlerin feromonlarını algılayamazlar algılasalar bile etkilenmezler.

°Genelde sevilmezler dışlanırlar.

°Mühür yeri yoktur ama mühürlenebilirler.

Alfa nedir?

°Baskın bir türdür. Bulundukları yerde liderlik etmeye, kendisinden güçsüz olan türlere emir vermeye eğilimdirler. Alfa sesleri işleri daha da kolaylaştırır.

°Genel olarak Omegalarla eşleşirler ancak Betalarla eşleşen Alfalar da vardır.

°Doğurganlık olasılığı vardır ancak bu çok nadirdir. (Alfa-Alfa eşleşmesinde)

°Feromon salgıladıklarında gözleri kırmızı olur.

°Kokuları sert, odunsudur.

°Kokuları sert, odunsudur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beta nedir?

°Ne çok zayıf, ne de çok güçlü bir türdür. Alfaların emirlerine uymak zorunda kalsalarda, onlarda Omegalara emir verebilirler.

Unexpected/Minsung√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin