~26[M]~

8K 650 354
                                    

Ehehehe😇
Smut'un başında ve sonunda (🙈) işareti var. İsteyen atlayabilir, iyi okumalar...♡♡♡

Minho:

"Miniğim bunun için üzgünüm. Hep arsız annen yüzünden."

Altımdaki bedenin karnına eğilerek konuşup kokulu bir öpücük kondurmuştum. Bununla kıkırtısı kulaklarıma dolmuştu.

"Miniğimiz gözlerini kapatacakmış, babası istediğini yapabilirmiş, annesine öyle dedi."

"Hiç uslanmayacaksın Jisung."

Dedikleriyle gülümseyip boynuna eğilerek öpücüklerimi sıralamaya başlamıştım. O da sırtıma ellerini koyarak beni kendisine bastırmaya çalışıyordu.

"Minho feromonlarını salgıla lütfen."

Dediğiyle dudaklarım gerilmiş, isteğini yerine getirmiştim. Tekrardan hoş kıkırtısı ile kulaklarımı doldurmuştu.

Bir süre sonra mühür yerine son bir öpücük kondurup öpücüklerimi göğsüne sıralamaya başlamıştım. Öpücüklerim hiç acelem yokmuş gibi nazik ve yavaştı. Onun canını acıtmak son istediğim şey bile değildi.

"Hmm~"

Göğüs ucunu dudaklarım arasına alıp emmeye başladığımda ağzından tatlı mırıltılar çıkarmıştı. Dudaklarım gerilerek diğer göğüs ucunu da dudaklarımın arasına alıp emmiştim. Ardından ıslak öpücüklerimi kondurarak şiş karnına kadar geldim.

Saçlarımın arasında hissettiğim ellerle kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Göz kapakları titriyor, ağzı hafifçe aralıktı.

Bu görüntüyle gülümseyip altındaki eşortmanın ipini çözüp boxerı ile beraber bacaklarından yavaşça sıyırdım. Hiç beklemeden bacaklarının iç kısmına ıslak öpücüklerimi kondurmaya başlamıştım. İyi hissetmesini istiyordum.

"Minho?"

Kirpiklerimin arasından yüzüne baktım. Kısık gözlerle beni izliyordu. Gülümseyerek kafamı kaldırıp yüzüne doğru eğildim.

"Efendim bebeğim?"

Ellerimi sarı saçlarına daldırıp okşamaya başlamıştım. Dudaklarına şirin gülümsemesini yerleştirip tek elimi yanağıma götürüp okşadı.

"Ben de öpmek istiyorum."

Dediğiyle gülümseyip yerlerimizi hızlıca değiştirip uyluklarıma oturmasını sağladım. Yüzünde ki gülümseme daha da büyümüş, elleri eşortmanımın uçlarını tutup boxerım ile birlikte aşağı çekmişti. Ardından hiç beklemden erkekliğimin üstüne oturmuş, ikimiz de seslice inlemiştik.

Kalçasını hareket ettireceği sırada aniden eliyle ağzını kapatıp üstümden hızlıca kalmış, banyoya koşmuştu. Bir kaç saniye ne olduğunu anlamadan şiş olan erkekliğime baktım. Ardından banyodan öğürme sesi duyunca yataktan ayağa kalkıp banyoya ilerledim.

"İyi misin?"

"Miniğim, tam sırasıydı değil mi?"

Karnını tutarak sitemle konuşmuştu. Yanına eğilerek kalkmasında yardımcı oldum. Yüzüne baktığımda ise dudağını büzmüş beni izliyordu.

"Minho? Asıl sen iyi misin?"

"İyiyim ben, hadi sen üstünü giyin ve yat tamam mı?"

İyi falan değildim. Ona ihtiyacım vardı. Hem kızgınlıkta olduğum için erkekliğim çok çabuk inmiyordu ve şuan zonkladığını hissediyordum.

Unexpected/Minsung√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin