Jisung:
Derin bir nefes alıp okula adımlamaya başladım. Dün eve gider gitmez kendimi banyoya atmıştım. Şansıma evde hiç kimse yoktu. Annem ve babam ikisi de alfaydı ve çalışmak zorundaydılar. Evet ikiside alfaydı. Milyonda bir başlarına gelen şey ise bendim. Annem babamdan hamile kalmıştı. Başta ikiside korkmuşlardı ama ben doğunca korkularının hepsi uçup gitmişti. Beni korumaya ant biçmişlerdi.
Babamla annem bir hastanede labaratuvar kısmında çalışan iki doktordu. Bunun sayesinde benim için ilaç yapmışlardı. 3 yaşından beri o ilacı kullanıyordum.
"Hmm merhaba?"
Yanıma gelen sarışın çocuğa baktım. İçimdeki kurt yeniden hareketlenmeye başlamıştı.
"Merhaba?"
"Sen o'sun değil mi? Hyung'um ile bahsedilen çocuk."
"Hyung'um?"
"Delta olan işte."
Deltanın kardeşi miydi? Tabii ya üstünde feromonları olduğu için kurdum hareketlenmişti.
"Evet sanırım benim?"
"Ben Felix, ya sen?"
"Jisung, Han Jisung."
Uzattığı eli tuttum ve ardında bıraktım. Arkamı döneceğim zaman koluma girdi ve okulun içine yürümeye başladık.
"Hyung'um ile aynı sınıftamışsın?"
"Ne!?"
Ani tepkim ile bana şaşkınca bakmaya başladı. Ah aptal kafam!
"Yani şaşırdım."
"Hmm. Neyse sana bir şey soracağım. Hyunjin ile arkadaş mısınız? Aynı sınıftasınız ya?"
"Evet...de neden soruyorsun?"
"Ben ondan birazcık, çok az hoşlanmış olabilirim."
Eliyle minik işereti yapmıştı. Bu haline gülümsedim. Tatlıydı.
"Peki tamam konuşurum ben onunla."
"Gerçekten mi? Oh aman tanrım! Bir an reddeceksin sandım."
"Sakin ol. Zaten çok güzelsin. Omega olduğun her halinden belli."
"Öyle miyim? Teşekkür ederim."
Ellerini yanaklarına koyup konuştu. Sınıfın önüne gelince yanımdaki bedene döndüm.
"Geldik."
"O zaman...görüşürüz."
Dedikten sonra yanımdan koşarak ayrıldı. Neden koşuyordu ki? Ortama küçük bir kıkırtı bıraktım. Önümde döneceğim sırada kafam sert bir şeye çarptı. Tam geriye düşeceğim zaman belimde el hissettim. Beni kendine çekip göğsüne yasladı. Sigma sakin olsana!
"Dikkat etmelisin Jisung."
Sessizce fısıldadı ve benden bir adım uzaklaştı. Kafamı kaldırdığımda onu görmüştüm. Bana yan bir şekilde sırıtıyordu. Hey hey bir dakika ismimi nerden biliyor?
"İsmimi nerden biliyorsun?"
"İlk önce teşekkür etmeni tercih ederdim. Ve soruna gelirsek ben bir Delta'yım. Unuttun mu?"
"İyi tamam. Az önce için de teşekkür ederim Delta."
Tanrım! Kalbim neden böyle atıyor? İçimdeki kurt dışarı çıkmak istiyor.
"İsmim Minho, Lee Minho."
"Hmm anladım. Kapının önünden çekilir misin Minho?"
"Tabiki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unexpected/Minsung√
Fanfiction[TAMAMLANDI] Yüzyıl da bir dünyaya gelen Delta, nadiren dünyaya gelen Sigma. Delta beklenmedik bir anda Sigma'nın hayatına girerse ne olur? Ayrıca Sigma ve Delta ilk kızgınlıklarını beraber geçirip aralarına bir mucize katarlarsa? Sigma olan Jisung...