~31~

5.6K 641 617
                                    

4 ay sonra:

Jisung:

"Minho!"

"Efendim bebeğim?"

"Bebeğim falan deme bana!"

Dudağımı büzerek kocaman olmuş karnımı okşuyorum. Bugün Minho istediğim kokulu mandalinalardan almamıştı, daha doğrusu bulamamıştı. Ama...ama çok canım çekmişti.

Bu yüzden Minho'yu cezalandırıyordum. O da hiç sesini çıkarmadan her dediğimi yapıyor, bu çok hoşuma gidiyordu.

"Bebeği- Jisung, kokulu olmasa da normal mandalinalardan aldım, onlardan ye şimdilik n'olur."

"Hayır, istemiyorum!"

Kollarımı göğsüm de çaprazlama birbirine dolayıp omuz silktim. Hayır, miniğim kokulu yemek istiyordu işte.

"Miniğim lütfen annene söyle şuanlık aldıklarımı yiyin."

Önümde eğilerek işaret parmağı ile karnıma dokunmuştu. Ve o an karnım da hissettiğim hareketlilik ile dişlerimin arasında tısladım.

"Jisung gördün mü? Ayağı mıydı onun? Tanrım!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Jisung gördün mü? Ayağı mıydı onun? Tanrım!"

Yüksek sesle konuşup kafasını yan bir şeklide karnıma koydu. Görmez olur muydum? Şu aralar çok hareketliydi ve arada yalancı sancılar ile bizi çok korkutuyordu.

"Bak normal mandalina istemiyor işte."

"Başka bir şey isteyemez misiniz?"

İrislerimi, Minho'nun bu günler de çökmüş gözlerin de gezdirdim. İçimden gelen anlık ağlama isteği ile dudaklarımı büzüdüm.

"Hey hey ağlama ama...hemen bulacağım tamam mı?"

Karnıma kokulu bir öpücük kondurup dizlerinin üstünden doğruldu ve arkasını dönmüştü. Yürümeden önce bileğine ellerimi sarıp onu durdurdum.

"Gitme! Hiçbir şey istemiyoruz! Yanıma gel, sarıl bana."

Bileğini bırakıp kollarımı iki yana açtım. Gülümseyip yanımdaki boşluğa oturdu ve  tek elini belime sarıp göğsüne sırt üstü yatmamı sağladı.

"Sana normal sarılamıyorum bile."

Karnımda ki ellerinin üstüne ellerimi koyup başımı geriye, omzuna doğru yasladım.

"Minho?"

"Efendim bebeğim?"

"Sıcak çikolata istiyorum ama senin kalkmanı da istemiyorum."

Dediğimle kıkırdadı. Ardından kafasını yana çevirerek yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.

"Şimdi ben sana sıcak çikolatanı yapacağım, Sonra benim kucağımda onu içersin tamam mı?"

Unexpected/Minsung√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin