~20~

7.3K 774 637
                                    

Jisung:

"İyi misin yüzün neden asık?"

Kafamı yanımda ki bedene hızlıca çevirdim. Kaşlarımı çatıp yüzüne bakmaya başlamıştım. Gece sağolsun dudaklarımı yiyip bitirmişti. Resmen botoks yaptırmış kadınlara dönmüştüm.

"Benimle konuşma bugün!"

Kollarımı birbirine geçirip arabanın koltuğuna daha da yaslandım. O ise bu halime hiç utanmadan gülüyordu. Bu haline göz devirdim.

"Bugün sana sürprizim var ama?!"

"Sürprizmiş? Ha! Ne olabilir ki? En fazla....bir yere yemeğe gidiyoruzdur."

"Sen öyle san bebeğim."

Duyduğum kelime ile acıyan dudaklarım hafifçe gerilmişti.

"Senin yüzünden gülemiyorum bile."

"Gideceğimiz yer de o güzel dudaklarını bile unutacaksın."

Çok iddialı konuşuyordu. Bu haline göz devirdim. En fazla ne olabilirdi ki?

Bir süre sonra arabayı gösterişli bir binanın önüne park etmişti. Şaşkınca ona baktım.

"Evet, geldik."

Bana bakıp gülümsedi. Ardından araçtan inip benim kapımın önüne gelip çıkmam için kapıyı açmıştı. Yavaşça açtığı kapıdan dışarı çıktım.

"Bir dakika?"

Gözlerimin üstüne örtülen kumaşlar şaşkınlıkla ellerimi kumaşın üstüne koydum. N'oluyordu?

"Minho?"

"İçeri girene kadar gözlerini kapılı tutmalıyız. Tamam mı?"

Kulağımda hissettiğim kısık ses ve sıcak nefesle bedenim tepeden tırnağa titremişti. Üstümde bıraktığı etkisi gün gittikçe artıyordu ve bu bana hiç iyi gelmiyordu.

Beni yavaşça omuzlarım tutarak yürütmeye başladı.

"Şimdi dikkat et önünde 3 tane basamak var."

Onun yardımıyla yavaşça basamaklardan çıkıp yürümeye başladım. Bir süre sonra omuzlarımdaki eller uzaklaştı ve ardından kapı açılma sesi duymuştum.

"Şimdi ben odadan çıktıktan sonra gözlerini açabilirsin."

Kafamı olumlu anlamda salladım. Bir süre sonra kapı kapanma sesini duymuştum. Dediği gibi o gittikten sonra gözlerimdeki kumaşı tek hamle de çıkardım.

Karşımda gördüğüm takım elbiseyle gözlerim kocaman açılmıştı. Kar beyazı bir damatlık, içine mor bir yelek, yeleğiyle aynı renk bir kravat ile mendili vardı. Yaklaşarak üstünde ki not kağıdını aldım.

"Üzerini değiştir ve işaretleri takip et.
!Not! Yakana masanın üstünde duran senin kadar nadir olan çiçeği takmayı unutma."

Ne yapmaya çalışıyordu? İşaret derken neyi kast ediyordu? Kafam tamamen karışmıştı. Bir kaç dakika olduğum yerde kaldıktan sonra üstümdeki kıyafetleri çıkarıp takım elbiseyi giymeye başlamıştım.

Tamamen giyindikten sonra odada ki boy aynasının karşısına geçip baştan sonra kendimi inceledim. Gördüğüm görüntüyle dudaklarım istemsizce gerilmişti. Ardından küfürler eşliğinde dudaklarımı tutmuştum.

"Aish aptal Delta."

Söylenerek masanın üstündeki çiçeği alarak yakama güzelce taktım. Tekrardan boy aynasının önüne geçip son kez kendimi süzdüm. Beklediğimden baya güzel olmuştum.

Unexpected/Minsung√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin