Svi smo svesni činjenice da će Darleenini roditelji uskoro saznati gde ona zapravo radi. Što će značiti da je ponovo blizu opasnosti, kako oni smatraju.
Nemojte da vas začudi to što su oni mirno prihvatili to gde njihova kćer radi. Budite svesni toga da ni za živu glavu ne smeju da se odaju i da ona posumnja bilo šta. To bi dovelo do niza pitanja, a možda čak i do saznanja istine koju, po mišljenju Patricka i Dianne, ne sme biti otkrivena.
Imajte na umu jednu stvar: Darleenini roditelji nisu oni za koje ih ljudi smatraju. Oni su dvoje ljudi sa odličnim maskama sasvim normalnih i običnih ljudi.
Ali ono što se krije ispod te maske... Niko nije ni svestan ciničnosti koju ti ljudi poseduju. Niko ne može ni da zamisli na koliko stvari su sposobni da pristanu i šta sve mogu da učine samo da bi postigli svoj cilj.
Stvari koje su učinili u svom životu nikome nisu donele dobro. Osim njima naravno. Ali na kraju, kazna za to će ih stići. Potrebno je samo malo strpljenja.
Ali pre toga... Njihove laži i dela prouzrokovaće patnju njihove kćeri, nesreću jedne mlade duše. A to će povući lančano slamanje mnogih srca...
S.
Srce mi i dalje lupa kao ludo. Pred očima su mi slike njega kako mi se približava sve više sa napola zatvorenim očima. Sada mi se čini kao da je trajalo večno, kao da sam bila na usporenom snimku, a zapravo je to trajalo svega jednu sekundu.
Hvatam sebe kako nesvesno dodirujem usne željna bar toga da ih je okrznuo. A onda se trzam i prekorevam sebe. Kao da se dve strane mene bore. Zapravo, anđeo i đavo u meni. To nije dobro.
Pošaljem Enoli poruku da sam otišla, a potom ugasim telefon. Ne želim da me zove i pita zašto sam to uradila. Sada zaista ne mogu da razgovaram sa njom. Zvaću je sutra.
A sada... Imam malo veći problem. A on se zove Leo. Kako ću sada sa njim izaći na kraj? Nisam spremna za neizbežnu svađu. Znam da je to ono što sledi.
„Stigli smo, gospođice.", taksista me obavesti kada parkira ispred mog travnjaka.
Nasmejem se kratko zbog toga što me je nazvao gospođicom. Ne ispravim ga. Ne želim. Lepo je čuti da još uvek izgledam mlado.
„Izvolite. Zadržite kusur.", pružim mu novac.
„Hvala. Doviđenja."
„Prijatno.", prošapućem i izađem iz auta. Pre nego što uopšte stignem do polovine travnjaka, vidim da se ulazna vrata otvaraju.
Leo ne govori ništa dok mu prilazim i ulazim u kuću. Tek kada zatvori vrata za mnom, stane ispred mene i kaže mi da moramo da razgovaramo.
„Znaš šta je prošli put bilo kada si to rekao.", gotvo da zastenjem od muke. Ne želim ponovo svađu. To mu i kažem.
„Razgovaraćemo kao civilizovani ljudi.", kaže svojim zvaničnim glasom. Uspravim se nakon što izujem čizme.
„Hoćeš da kažeš da ja nisam civilizovana?!", prasnem i pođem ka stepenicama.
„Nisam to rekao. Želeo sam da kažem da ćemo razgovarati normalno, nećemo se svađati.", pokuša da se izvadi. Ali čula sam ga.
Okrenem se ka njemu.
„Niko se ne svađa. Sada reci šta želiš, spava mi se.", prekrstim ruke na grudima i podbočim se.
„Želim da znam gde si bila."
„Rekla sam ti, u jednom pabu.", odgovorim. „Išla sam sa Enolom na piće jer sam dobila posao, prvi i pravi posao. Da li je to problem?", mislim da sam ga isto i pitala već. Ali me nije briga.
YOU ARE READING
LOVERS (Niall Horan I sezona)
FanfictionZnali su se od rođenja. Bili su najbolji prijatelji, a kasnije se prepustili strastvenoj vezi. Mislili su da njihov zajednički život tek počinje. Ali jedna noć i jedan trenutak nepažnje učinili su da se njihovi životni putevi zauvek rastave. Ili je...