Nakon što su saznali da im je kćer izgubila pamćenje, Patrick i Dianna su smislili priču koju će joj ispričati, to i sami znate. Znate i to da su i njeni prijatelji i sva ostala rodbina morali istu stvar da govore.
Bilo je zaista teško ne spomenuti ga, ne reći joj da je postojao još neko ko je činio zaista veliki deo njenog života. Bilo je preteško smisliti priču u kojoj on ne postoji.
Ali opet, to dvoje su uspeli. Uspeli su da svu kćer ubede u jednu veliku laž, da je nateraju da poveruje u to i povrh svega da krene dalje, kao da se ništa nije dogodilo.
Svakako da je užasno loše to što su učinili, sakrili od nje jedan, možda najlepši deo njene prošlosti. Ali barem su je ojačali, nisu joj dopustili da se preda prošlosti, da pusti da njen život teče dok ona stoji u mestu.
Znali su da mora da nastavi dalje i u tome su joj pomogli. Na pogrešan način, svakako. Izbegli su katastrofu koja bi sigurno nastala da je saznala da ju je njen dečko umalo ubio. Pitala bi za njega, tražila ga, a možda bi se čak ponovo zaljubila u njega. Sigurno bi jer ipak njeno srce nije zaboravilo.
A znate dokle bi to dovelo? Do zabranjene ljubavi. Mučili bi se oboje, pokušavali bi na sve načine da ponovo budu zajedno, a njeni roditelji bi im uporno stajali na putu.
Zato je ono što su učinili ispalo bolje. Darleena je izrasla u maldu i stabilnu ženu, odvojila se od svojih roditelja i postala nezavisna.
Tačno, udala se, ali opet ni to nije sprečilo njeno srce da pronađe muškarca koga voli. Svakako bi ga našla. Bilo da je odmah saznala za njega ili ne. Njihova srca su spojena.
Ali nažalost, to što je izbegla zabranjnu ljubav i slamanje srca na početku, ne znači da ju je zauvek izbegla. Samo je izabrala duži put.
Sve to što je izbegla, stići će je.
Kad-tad.
S.
Osećam se tako grozno dok napuštam kuću i ostavljam ga samog. Ponovo.
Volela bih da mogu da ostanem sa njim, da budem pred njega po cele dane, ali i on zna da je to nemoguće sve dok sam udata!
Svestan je toga da sam ga zavolela zbog načina na koji se ophodio prema meni, načina na koji me je razumeo i pružao mi potrebnu ljubav, pažnju i nežnost.
Ali gde je sada to razumevanje? Sada kada mi je najpotrebnije?
Očito da je zaboravio na to. U ovom trenu čak mi na pamet pada da se pravio da me razume samo dok ne dobije ono što želi. Mene i moju ljubav.
Možda je to bio cilj. Možda me je zato zavodio, zato mi se uvukao pod kožu. Ali šta time dobija? Koja je nagrada?
Počinje da mi pripada muka dok mislim o tome. Zato uključujem radio u autu pre nego što krenem. Pokušavam da se usresredim na vožnju i muziku. Na trenutke mi uspeva, ali mi je Niall non-stop u mislima.
Mrzim ovo na čemu smo trenutno. Ni jedno od nas neće da popusti. Bar ne u skorije vreme. Nastavićemo sa ovim durenjem i nerviranjem.
Ako stvarno ne želi da se izvini zbog svog sebičluka, onda nema veze. Nastaviću da ga provociram i radiću to još više nego do sada.
***
„Gospodine Paterson, ispred sefa sam. Recite mi šifru.", kažem dok jednom rukom držim telefon, a drugom se spremam da ukucam broj.
„Prvo stavite ključ u sef i ne okrećite ga. Tek kada ukucate šifru, moći ćete da okrenete ključ.", kaže. Gospode... Šta li Leo drži u sefu?
YOU ARE READING
LOVERS (Niall Horan I sezona)
FanfictionZnali su se od rođenja. Bili su najbolji prijatelji, a kasnije se prepustili strastvenoj vezi. Mislili su da njihov zajednički život tek počinje. Ali jedna noć i jedan trenutak nepažnje učinili su da se njihovi životni putevi zauvek rastave. Ili je...