Možda je došlo vreme da saznate jednu bitnu stvar.
Sećate se kada su poruke našim ljubavnicima počele da dolaze? U početku je u to bila umešana samo jedna osoba i samo je ona znala za to.
Međutim, stvar se ubrzo otela kontroli. Toj osobi se nimalo nije dopalo to što Niall počinje da voli Darleenu. To nije bilo dobro.
Zašto? Nažalost vam ne mogu reći.
Ali saznaćete. Uskoro.
Možda vas to neće toliko iznenaditi koliko će ono što se sve krije iza te priče.
Znate...nisu naši ljubavnici jedini koji lažu i pretvaraju se. Još neko u njihovom krugu poznanika to čini. I to što ta osoba radi...ne biste očekivali ni od najpodmuklijeg čoveka na zemlji.
I svakako ne od nje.
S.
Tišina u sobi dok čekam Nialla me ubija. Prozori su zatvoreni i samo ako bih se baš pažljivo skoncentrisala, mogla bih da čujem muziku koja dopire sa plaže.
Ne znam koja je ekipa pobedila i to je trenutno najmanje bitno sada.
Stomak mi se prevrće, muka mi je. Neizvesnost me ubija. I nervoza. Ne znam još koliko mogu da čekam. Ovo predugo traje. Niall se baš zadržao.
I taman koliko to pomislim, neko pokuca na vrata. Srce mi još jače zakuca dok ustajem kako bih otvorila. I čim to učinim, ogromno razčarenje me obuzme.
„Hej. Jel sve okej? Dobro si?", Philippa pita dok se ja pomeram u stranu kako bih je pustila da uđe unutra.
„Jesam.", klimnem glavom.
„Gde je Niall?", upita dok gleda po praznoj sobi.
Na trenutak se zapitam da li da joj kažem. Ali onda ne vidim razlog zbog kog ne bih. Ona sve zna o nama i velika nam je pomoć.
„Otišao je kod Tammy, Innine sestre, da vidi šta želi u zamenu za ćutanje.", kažem. Ona raširi oči ka meni.
„Ćutanje?", podigne obrve.
„Videla nas je i čula i očito je ukapirala sve. I sada preti da će reći Inni da ju je Niall varao dok su bili zajedno. A preti i da će reći Leonardu.", kažem i tek kada to izgovorim naglas, osetim kao da me nešto probode i kroz stomak i kroz srce.
„Bože...", ona iznenađeno izdahne.
A ja sednem na krevet. Ovo je tako loše. Ponovo mi se plače. Osim što je ovo uticalo na mene, trebala bih i da dobijem za par dana. Dobitna kombinacija.
„Kada je otišao?", ona me upita kada sedne pored mene.
„Ne znam. Odavno. Ali imam osećaj kao da ovde vreme ne teče.", kažem. Minuti mi prolaze kao sati. Tako sporo...
„Reci mi gde je otišao, otići ću po njega. Možda mu nekako pomognem. Znam kolika kučka ta mala može da bude.", kaže. Ali ja samo odmahnem glavom.
„Nema svrhe. Ako je tolika kučka kao što pričate svi, onda neće odustati ni ceo svet da je pritisne. Nemoj da se zamaraš time.", kažem joj. „Ali svejedno ti hvala.", nasmešim se što mi ona i uzrati.
„Šta god da ti treba, tu sam. I tebi i Niallu. Znate da sam na vašoj strani.", kaže dok mi uzima ruku u svoju i ohrabrujuće je stiska.
„Znam. Hvala ti.", šapnem.
Ona zine da nešto kaže, ali na kraju to ne učini jer neko ponovo pokuca na vrata. Ovoga puta mora da je Niall i zbog toga imam osećaj kao da mi se srce popelo u grlo.
VOUS LISEZ
LOVERS (Niall Horan I sezona)
FanfictionZnali su se od rođenja. Bili su najbolji prijatelji, a kasnije se prepustili strastvenoj vezi. Mislili su da njihov zajednički život tek počinje. Ali jedna noć i jedan trenutak nepažnje učinili su da se njihovi životni putevi zauvek rastave. Ili je...