Chapter 25 - ''Problems''

3.3K 241 34
                                    

Hm... Zayn? Dobar lik? Definitivno ne.

Istina je da je bio uz svog prijatelja onda kada mu je bio najpotrebniji, čuvao ga i na neki način spasio depresije i potpunog propadanja.

Ali ono što će on Niallu kasnije uraditi, svakako da ga neće predstaviti kao dobrog i odanog prijatelja. Izdaće ga i to ni manje ni više nego kod njegovog suparnika.

Tajni planovi, dogovori, špijunaže... Svašta čeka naše ljubavnike.

Reći ću vam jedno: preživeće svaku istinu koja bude bila izrečena.

Ali ono što će biti posledica toga, njihovo slamanje srca... samo vreme će pokazati hoće li se jednom sve vratiti na svoje mesto...

S.

Srce nastavlja da mi tone, a moje grudi postaju sve teže, neki pritisak raste u njima i ne dozvoljava mi da dišem. Stomak mi se grči, celo telo mi se koči.

„Niall...", prošapućem. On sve vreme sedi i prazno gleda u svoj telefon. Prolazi čitav minut, posmatram ga dok mi se suze skupljaju u obrazima. „Niall!", ovoga puta ga pozovem malo glasnije i on se trzne.

I tek onda svoj pogled usmeri na mene. Suza mi sklizne niz obraz.

„Šta je ovo? Ko sve zna? Ko nas je izdao?", Gospode, toliko pitanja je trenutno u mojoj glavi da više ne znam na koje prvo želim odgovor.

„Bože...", on izdahne. A onda počne ubrzano da diše i da gleda oko sebe. Sklanja pokrivače u stranu i brzo ustaje iz kreveta.

Pratim pogledom dok se oblači i ne govori ništa. Tišina među nama me trenutno izluđuje.

„Niall, molim te!", gotovo da povičem.

„Šta je?!", besno se okrene ka meni. Oči su mu raskolačene. Njegov besan pogled me boli, ali stiskam zube. Ne dozovljavam da me to pogodi jer znam da nije ljut na mene. Poruke su ga uzdrmale.

„Kome si još rekao?!", trudim se da ne govorim previše glasno, ali bih sada najradije da urlam i da vrištim. Postoji nešto u meni što moram da izbacim napolje. Jer ako to ne učinim, pući će u meni. A to neće biti nikako dobro.

„Nikome, dođavola! Znaju samo Louis, Christy, Philippa i...i Zayn.", odgvori, a glas mu se stiša na izgovaranje poslednjeg imena.

Zayn je njegov prijatelj, videla sam ga jednom, ali se nismo upoznali. Par puta sam pričala o njemu sa Niallom, ali...

Stojimo i gledamo jedno u drugo. Kladim se da oboje mislimo na isto.

„Ne, ne, ne. Nije on.", odmahuje glavom. „Nije. Poznajem ga. Najbolji mi je prijatelj. On je čovek koji zna bukvalno sve o meni. Poznajem i ja njega i znam da nije on. Siguran sam. Ali me ne bi čudilo da se malo zajebava sa nama...", kaže.

Glas mu zvuči tako spokojno pri izgovaranju ovog poslednjeg da me natera da pomislim da ovo i nije tako strašna situacija. Mislim da je i on to pomislio.

„Neko se zajebava sa nama. Neko od njih. Pozovi Christy i sasvim normalno pričaj sa njom. Pokušaj indirektno da je navedeš da ti kaže da li je to ona ili ne.", kaže dok zakopčava svoju košulju.

Već se obukao ceo, a ja sam samo u svom vešu.

„Dobro.", prošapućem dok mu prilazim kako bih mu pomogla sa kravatom. Izgleda tako muževno i lepo u odelu. Elegantno i moćno.

Bože, o čemu u ovom trenutku razmišljam...

„Ja idem do nadzorne sobe da vidim šta su Philippa i Louis radili u tom trenu. A Zayna ću pozvati sada. Kladim se da još uvek spava. I siguran sam da nije on. Predobro ga poznajem.", kaže mi tiho.

LOVERS (Niall Horan I sezona)Where stories live. Discover now